Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 24.9.
Jaromír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O pohlavním rozmnožování, mimozemšťanech a kyborgizaci
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.9. (21:49:32)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.9. > PřilítliMimozemšťani> 







"kyborg rasy a podobná mechanická verbež nemá propojení se Stvořitelem. To má jen čistá příroda a to jediné musí zbýt."

Abych rozvedla tuto myšlenku, tak zdá se být maximálně pravdivá. Žijeme tu svoje malé životy, ale kdyby se to nahlíželo z nějakých makrokosmických hledisek a poměrů, myslím si že je velice pravděpodobné, že by byl k nahlédnutí skutečně nemocný organismus.
Nebo organismus válčící se sepsí, těžkou virozou, nebo něčím takovým.

Ty části organismu, které jsou zdravé, spolupracují s celkem a jsou propojeny s tělem dobře. Dobře tam proudí informace skrze nervový systém, dobře se tam okysličuje tkáň díky dobře fungujícímu cévnímu systému. To je živá příroda propojená se Stvořitelem. To je živý člověk s celistvou plnohodnotnou lidskou duší - ten co cítí emoce, je schopen používat logiku, rozum i intuici, má svědomí a napojení na světy vyššího ducha.
Tak to je živá tkáň.

No a tam, kde to tkáň jaksi "nedala" a začínají tam morbidní kazící procesy, které vrcholí nekrozou, tak tam se to hemží toxickými ne/mrtvými obludami, hnisem, červy ... no a to jsou všechny ty divné oploštělé nacistické přízraky, polomechanické bytosti jako třeba Fiala (je to robot není to robot je to ta AI není to ta AI má to masku nemá to masku - ale určitě to není člověk) a další divné kyborg vypadlosti ze stroje, které se zřejmě bohužel v lidské rase vyskytují jako zločinná infiltrace.
Tam kde je temnota a zlo, tam jsou Drakoniáni, asi tak, jako se v temných nemytých koutech drží divný hmyz.

Takže nyní máme na světě naprosto fantastickou situaci, kdy vítězný euro-asijský konglomerát muslimských a slovanských kultur podporovaný Galaktickou federací, kdy se museli spojit, aby porazili toxické morbidní nekrozní zrůdy ze západu řízené Drakoniány, je ohrožovaný zběsilým šílenstvím těch nemocných chorých mozků od NWO.
Příšerky prohrály a tak chtějí vzít celý svět sebou.

Já nevěřím v atomovou válku. Víc pravděpodobný je záblesk.
Tato planeta se léčí a je vyvážená a harmonická, za pár tisíc let bude její hydrooběh opět fit, GF ji pomáhá, jak jen může.
Nějaký malí hajzlíci na jejím povrchu skutečně při podpoře planety ze strany GF nemají sebemenší šanci tento svět jakkoliv ohrozit.

Putin není tak blbý, aby začal házet atomovky když si žiďák ze západu dupne.
Já si myslím, že jakmile si začnou zápaďáci dovolovat s ostřelováním ruského území raketami dlouhého doletu, tak že Rusové vybombardují třeba Anglii, nebo velká evropská města a oni si to konzumenti u telky rozmyslí, ten svůj fašismus.
Další verze je použití velké geo zbraně s podporou GF, případně velké psycho zbraně s podporou GF, ale to si myslím že moc nepřichází v úvahu, protože těchto psycho zvěrstev už mají všichni plné zuby a v kosmo zákonu by to neprošlo.
Ale geo zbraň by mohla být, je mnoho variant které by šly po srsti vyššího zákona i planetárních zájmů. Kupř. Británie zasutá pod hladinu. Všem se ulevilo, voda se zvedla, zaplavila pevninu evropského kontinentu. Nejproblematičtější, nejnadutější a nejvíce karmou zatížené obyvatelstvo je rázem mrtvé, pevnina je zatopená, hydrokoloběh se obnovuje, je po válce, už nic nehrozí, stromy rostou a planeta i lidstvo v podstatě jásá....

No a kdyby toto nezabralo a došlo tedy k velké jaderné výměně, tak buď bude Londýn a židovská Praha v troskách a odveta nepřijde a nebo to do sebe pustí všichni najednou, v tu chvíli mačká Galaktická federace tlačítko "záblesk", planeta projde nějakým rychlým rázovým procesem, všechny ty technosračky spadnou, obyvatelstvo pochcípá a zůstane jen panenská příroda.

Doopravdy se nebojím toho, že se těm nacistickým zrůdám ze západu podaří zničit tento svět.
Ne, oni půjdou, až se dochlámou.
Je otázka, co po nich zbude.

Jinak by třeba ještě hrozilo, že se Rusko spojí s dalšími národy, co ještě znají fyzičku a naflákat nevychovanýmu fakanovi držku a prostě vezmou tuto tupounkou tlusťoučkou digi Evropu pozemním tažením a myslím si, že by jim to šlo snáze, hladčeji a radostněji, než za Stalina.
Pak by se mohla postavit ta Železná opona 2.0, pořádně vytuněná, západní ostuda by se izolovala od zbytku světa, západní Evropu by si vzali muslimové, Ameriku počasí a jejich karma a byl by nový světový pořádek raz dva.

Je hanebné, že se o nacistech stále ještě jasně nemluví a že se tu teprve graduje finální bitva s nimi.
Už jich mám zkurvenců fakt plné zuby. Je třeba se těch toxinů zbavit.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter