Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 19.9.
Zita
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 21.7. (09:37:39)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.8. > PřilítliMimozemšťani> 









Igor Chaun se do toho aktivně vložil a rozhodl se Šilhové zavolat, poté, co uznal možnost, že Peková třeba taky lže, protože mnoho odborníků se vyjádřilo ve smyslu že to video je pravé a že současná AI toto ještě neumí.
(Je fakt, že je to dost obdobné, jako porno video s Křešovou, to by taky musela udělat AI na scifi úrovni, kdyby měla mít baba Křešová pravdu, že je nevinná jak lilie.)
Tak Šilhové zavolal a snažil se ji co nejvíc přimět, aby se vyjádřila reálně a k věci.

GoshaTV1 - Lže MUDr. Soňa Peková o AI?! 💥 výpověď Ivet Šilhové, autorky videa 💥 NOVÉ SKUTEČNOSTI, 28. 8. 2024
https://www.youtube.com/watch?v=p_BzfYrOWx0

Takže já se pokusím zapsat, co z toho vylezlo:
Točily to v nějaké místnosti u Soňi, v laboratoři, že má bydlení i jako laboratoř. V malé místnosti, kde byl klavír a kožené křeslo a nějaké sochy a pro Šilhovou to bylo temné místo. Z nějakého důvodu se měly spojit ... Obrazy ji připadaly negativní, ale ona to prý nemá posuzovat, pouze má nějaký úkol od bytostí. Prý se nemá dívat na ta videa, kde Peková říká, že je to AI.
Tak ji to Chaun řekl a ona reagovala, že je to neskutečné a že její Maudí říká, že je to hra a je to naschvál.
A že víc nemá Šilhová vědět.
Tak po ni Chaun chtěl, aby přísahala na život a smrt svých dětí, že je to video pravé. To odmítla, prý se všichni mají napojit na bytosti a zjistit si to sami. Soničku prý už vymazala a nemá hrubý materiál videa a nemusí nikomu nic dokazovat.
Pak souhlasí, že kdyžtak pošle e-maily mezi ni a Pekovou, když Moud dovolí.
Pak z ní Chaun vytáhl detaily její návštěvy. Že má zvířata, děti, rodiče, jak to tam vypadá atd. Že tam byla od 12 hod. do cca 21 večer.
Šilhová ví, že je to taktizování za oponou a nemá na ni vztek. Chová se dokonale odosobněně, jako kdyby neexistovala a žádnou odpovědnost za nic nenesla.
Stále se Šilhová vyhýbá přímé přísaze, že u Pekové doopravdy byla.
Pak se domluví s Chaunem, že mu pošle její e-mailovou korespondenci s Pekovou.
Pak Šilhová vypráví, jak se dostala do kontaktu s tou svou bytostí, asi před 3/4 rokem, že to iniciovala sama a byla ve stresovém období rozvodu s manželem. Pak že se nějak víc telepaticky napojovala. Neuznává bohy a jejich uctívání, uznává vyšší světy a ty bytosti a myslí si, že je v pořádku s nimi být ve spojení.
Konflikt ve vyjádření jejího a Pekové si vykládá tak, že buď je Peková ve vlivu AI, nebo to řídí vyšší bytosti naschvál, aby se něco stalo.
Chaun ji nabídl, ať přijede zítra ve dvě, že tam bude mít Pekovou. Šilhová že se musí zeptat svého vůdce.
Že ona je pozemská hráčka a neví nic a Peková je taky pozemská hráčka a neví nic. Ve videích si dává pozor, aby nic nešlo z ní, protože nic neví.
Pak se baví o její ideologii, co jsou bytosti, chemonderon atd. Prý ji nikdy žádné náboženství nezajímalo, kouká maximálně tak na scifi filmy. Prostě má tým.
Pak se znovu domlouvají o tom setkání u Chauna, že by přijela ve tři odpoledne, možná a že by ji tedy Peková poprvé v životě viděla. Což Šilhová říkala, že by ji zajímalo, jak by Peková reagovala.
Pak už se loučí.
Potom na konci jsou ty údajné e-maily mezi ní a Pekovou a Chaun slibuje, že nakonec uveřejní, jak to dopadlo, případné setkání Šilhové s Pekovou.


No tak to je pořádný mazec :-)

Já nevěřím ani jedné a po této skutečnosti už asi budu ještě víc alergická na 5D zázrakářky.
Pro mě byla Peková nějaká doktorka, či chemička, laborantka, vakcinoložka, vím že je z medicíny a že byla proti covid očkování. Pak jsem viděla jakési její video, kde obhajuje Žannu /mrkací kráska s plazíma očima/ z Allatry, s tím, že jsou ty mimozemské civilizace prostě jiné a tak jim odpusťme divné mrkání. To už se o ni říkalo, že je s Allatrou, tak jsem z toho získala pocit, že se prostě zamotala do ezo a ufo a že se v tom absolutně nevyzná a že její odhad na mimozemšťany je katastrofální, protože jestli chce tolerovat nějakou reptiliánskou infiltraci, tak ať jde do pr...
Pak už jsem se o ni nijak nezajímala, pouze jsem se doslechla, že se od Allatry taky nějak distancovala, či co, před několika měsíci jsem viděla nějaké video, kde slibuje zázraky a novou éru a že už to brzo bude a že 2025 je už to 5D, tak jsem si říkala, že nějak se živit musí a že plnohodnotně přešla na ezo žvásty a že začala točit tyto kraviny, aby měla diváky a peníze.
Nic proti, ale nesnáším lidi, kteří nic nezažívají, nijak magicky nefungují, prostě to vše mají z druhé ruky a hlásají nějakou vizi kohosi jiného, jako kdyby to byla pravda.

Ale pořád jsem si o ni myslela, že má nějaký morální kredit a pod nějakou úroveň nepůjde.
Ale při této kauze fakt nevím a doopravdy to vypadá tak, že se možná tou dost šílenou Šilhovou nechala až zmanipulovat, natočila s ní video, kterého následně zalitovala, protože to poškozuje její pověst a kde se plnohodnotně ukazuje, že je taky dost máklá a navíc jede v nějaké magické černotě a nemá vkus ... tak to docela sprostě dementovala s využitím svého lepšího sociálního postavení, kde na první dobrou dá člověk víc na ni, než na doopravdy skoro až nesvéprávnou Šilhovou, která je od reality dokonale odpoutaná.
Což je tedy hrubá amorálnost a velké osobní selhání a ať tedy zavře zobák o vzletech do nebe.
To kdyby řekla - pardon, já tehdy ulítla a teď se za to stydím, tak by ji člověk ještě pochopil.
Ale tohle?
To se prostě nedělá.
A skutečně to vrhá na Pekovou stín zla a rozviřuje otázky čeho je schopná a v čem jede.

Šilhová je nejvíc nebezpečná tím, že nestojí nohama na zemi a naprosto ignoruje odpovědnost sebe jako osoby. Kdyby ji ten její Moud, nebo další potrhlé "bytosti" řekly skoč z okna, tak by to snad udělala. Je nezdravě odpoutaná od své identity. Toto jsem nikdy nažívala, že bych žila jen to, co mi dovolí GF. Ti mě k takové tupé oddanosti nikdy nevedli.
Divné je, že odmítla přísahat.
Takže bůhví kde je pravda.
Je však možné, že má pravdu a vše se odehrálo tak, jak říká.

A asi mají obě dvě pravdu, když říkají, že se dějí hry, aby se ukázaly skutečnosti.

Já si toto všechno vysvětluju tak, že dvě nihilistické kliky galaktické mafie vzaly dvě krávy a třískly s nima o sebe.
Nějak nelituju ani jednu. Obě jsou na palici.
Ty galaktické mafie jsou kruté a zákeřné.
Už zabily třeba šamanku Namu, která se s nimi dala do řeči a pak vystoupila proti projektu GF na podzim 2021. GF by ji asi neokráglovala, ale Allatra, kterou jasně vedou nějaký šmejdi z galaktické mafie ano.
Ať si Peková i Šilhová dávají pozor, tohle není sranda.

Určitě není normální, aby "strážkyně" byla vedena k "ochranářce světa", či jak mají ty tituly, aby pak na sebe udělaly takový podraz.
Ani jedna asi není normální a s obouma si hraje NWO.
A s obouma hnusně zamete. Ta Šilhová se možná jednou vrátí do reality, tady by měla jasně rozumněji jednat Peková, ale ta je možná vevnitř černější, než kdo by si kdy myslel.
Postupně asi doopravdy internet a videa ztratí smysl - to by člověk musel jet k Chaunovi a obě ty divy si osobně ošahat, jestli nejsou z plastelíny.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter