Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 19.9.
Zita
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 21.7. (09:37:39)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.8. > PřilítliMimozemšťani> 










Tak jsem přeci vypátrala, o co blížeji jde.
Tady je článek s vícero informacemi:

http://www.regionalninovinky.cz/zpravy/zpravy/utok-umele-inteligence-obeti-je-lekarka-sona-pekova/

A tady je video, ve kterém se odkazuje Šilhová na Pekovou

ivet silhova - ZÁVĚREČNÉ FINÁLE SE BLÍŽÍ
https://www.youtube.com/watch?v=yNFQBllWLus

V článku se píše:
"Filmový režisér Igor Chaun se se Soňou Pekovu telefonicky spojil a hovořil s ní skoro půl hodiny. Peková mu potvrdila (telefonicky i přes SMS), že je v naprostém pořádku a že se jedná o jednoznačný podvrh umělé intelegince (AI). Dotyčnou paní, která s ní ve videu hovoří, prý nikdy neviděla. "

Ta Ivet ve videu tvrdí, že "se setkali s bytůstkou Soňou Pekovou", z čehož by vyplývalo že lže jak když tiskne. Ale je otázka, jak se setkaly, poslouchám to - dále říká, že ji naposledy registrovala nějak 2 měsíce zpátky a už byla v kontaktu se svými bytostmi - a že ji úkolovali těmi videy o záblesku - a že ji řekli, že jedna z jejich týmu je Soňa Peková a že se s ní setká - pak že to vyšumělo, ale asi týden dozadu ji poslali ráno za Soňou Pekovou. Tvrdí, že s ní mluvila a že se ji jako nějak potvrdilo, že to je koordinované vyššími silami. Kde to bylo neuvádí. V podstatě to představuje tak, že si hezky popovídaly, že třeba obě zjistily, že mají původ na Slovensku.


Což je tedy docela extrémní. Protože buď je tedy bájná lhářka a naopak proti mému mínění báječná herečka a je doopravdy šílená, protože udělat takový kiks, že předstírá přátelství s dost veřejně známou osobností a ještě ze zoufalství udělá umělý fake pomocí AI ... tam musí přece počítat s tím, že lež tu má zoufale krátké nožičky a že na toto brzy ošklivě dojede.
Zase nepůsobí dojmem, že by nedokázala napočítat do dvou, tak je to vážně divné.
Pak by prostě měla nějakou šílenou poruchu osobnosti, nebo dělá zkrátka zoufalé kousky, aby ještě vydělala a má to naopak všechno dobře spočítané. Že i negativní publicita je materiál, na kterém se dá vydělat. Jakápak rasovina na ostrově o přežití :-D Já naivka zas nevím kde jsou dnešní styly.

Pak je v tom ale ještě další možnost, že Ivet Šilhová je oběť extrémních manipulací. Pokud by byla chycená nějakou NWO partičkou, právě nějakou galaktickou mafií, tak ti ji můžou mít psychotronicky napojenou a mít dvojnici Pekové, nebo nějakou ženskou s gumovou maskou Pekové nataženou na krku. V extrémně strašidelném případě skutečný klon. A pak poslali Šilhové hotové fake video.
Která toto v čisté víře uveřejnila.
Je to dost divoká možnost, ale je to možné.

Další verze je, že i Peková trochu lže a že tu Šilhovou třeba někdy i viděla a mluvila s ní, ale třeba tomu nepřikládala takovou váhu, nebo si to pořádně nepamatuje. A Šilhová si to pořádně přibájila a pak ji někdo poslal fake video s Pekovou.

Ne, tak pardon, tak na konci tvrdí, že to video se natočilo u Pekové na návštěvě a že ji vyšší bytosti řekly, ať si vezme na sebe ten velký šperk, který má ve videu a že bylo od začátku jasné, že to video bude nakonec spojené s tímto videem Šilhové na youtube a že bude publikováno na jejím kanálu...
no to je detektivka.
Nejvíc z toho vylejzá Šilhová jako dost velká podvodnice a navíc skutečně dost šílená, což může být motivace získat peníze, nebo je to hororový příběh o psychotronice NWO a nasazené dvojnice Pekové.
Ostatně existuje i vyjádření, že prý to video nevytvořila AI.
To video je divné, seká se a Peková je tam strnulá.
Se mi o tomhle bude zdát :-D
Rada Vacátko v akci.

K tomuto mě napadá, k tomu případně hororovému béčkovému scénáři, což ale bohužel nejde úplně vyloučit, že cosi dost podivného a podobného vykládal i Pavel Roško. Ten říkal, že někdy na podzim 2019 byl telepaticky informován o tom, že někdo přijede a odveze ho na setkání. Skutečně přijel nějaký jemu podobný chlápek a odvezl ho na zvláštní mimozemské setkání do Švýcarska.
Roško měl podle mě taky kontakt možná s galaktickou mafií, to je podobné Billymu Meierovi. Nevím, nejsem si jistá, ale je to možné.
A to jsou velcí hazardéři s lidským duševním zdravím i s pověstí jejich obětí. Jdou do věcí, do kterých Strážci ne, jsou odvážnější, ale nezodpovědní.

Vážně je otázka, kde je v tomto pravda, uvidí se.
Paní může být dost nehorázná podvodnice, stejně jako naivní oběť zapletená do hnusné iluminátské hry, navíc s psychotronickým vedením.
Nejdivnější je ta jednoduchá primitivnost takového podvodu, vždyť na toto se přeci přijde.








<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter