Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 19.9.
Zita
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 21.7. (09:37:39)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.8. >








Takže tím bych ukončila svoje postřehy vztahující se k dílu Poselství Amenti, myslím si, že se mi to podařilo vyjádřit dostatečně, ty různé shody a proč si tedy myslím, že celá tato věc je reálná.
Celá tato záležitost je zdá se velice spjatá s mimozemskými civilizacemi a jejich technologickými a magickými možnostmi a výsledek toho všeho je podle mě takový, že planetě se skutečně podařilo se rozhodnout a rozhoupat správným směrem a chytila se světelného pásu, který ji dále přibližuje a tím se ona obrozuje a to je to absolutně nejdůležitější a je to velice duchovní a nepopsatelné a vnímatelné duší.
A to je ten základ všeho.
Evoluce budoucnosti je tím zaručena. Kdo to nevnímá, je zřejmě příliš přikovaný do zlého Matrixu, přičemž tato přikovanost může být vždy přerušena pudem sebezáchovy.

Nebýt na internetu přináší zvláštní pohodu a klid, protože když člověk zůstane jenom s tím, "co je", tedy s tím, co vidí, cítí a vnímá, tak zůstane v pohodě a krásném míru, protože planetární energie jsou čím dál lepší.
Internet dodává do života zlé matrix útoky a všelijaké myšlenkové vyjebávky.
Neb sleduju komedii kolem Jáhla na FB, tak se mi doslechlo zase video, kde rozebírá Pekovou, která dojemně pláče asi nad vzestupem do 5D a lidi to komentují, "že ji litují chudinku bláznivou".

No, tak tato pakárna asi bude gradovat.
Oni nás budou litovat chudinky bláznivý a pak si zdechnou, pokud nesplní frekvenční limity chudinky bláznivý.
Vážně je mnohem lepší to vnímat, než nevnímat.

Tuhle jsem si uvědomila, jak jsem šťastný člověk, protože znám jiný případ schizofreničky, která se vydala psychiatrickou fokus cestou a prý dodnes, ač váží přes metrák a bere prášky, má ataky, kdy na ni mluví zlé hlasy.
No vážně je lepší se s tím porvat bez prášků, jak to jen možnosti dovolují. Myslím si, že do těchto stavů narušenosti se dostávají duše s rozšířeným spektrem vědomí, se kterým se musí naučit zacházet a tato doba učení se a osvojování si nové dovednosti chápání a vnímání obnáší i konfliktní stavy.
Ať už jsou to zlí elementálové, duše zemřelých, zlá dimenzionální potvora, nebo galaktická mafie, je třeba se s tím porvat. A naučit se v té problematice chodit.
Bohužel, překážkou je strach, okultní ohromení a zvědavost, předpoklady společnosti a nulový zájem o informovanost a skutečný pokrok v těchto záležitostech.

To, co se mi stalo, byla schíza na druhou a jsem si skutečně dost jistá, že to nebylo nic náhodného a že se to týká veškeré té problematiky, kterou jsem popsala v té části o Amenti.
Tzn. mimozemské civilizace, utajená historie, technologie založené na mysticko - okultním zacházení s vyššími kosmickými principy v rámci konkrétní filosofie kosmologie Zákonů Jednoty.
Které probíjí s naší planetou ve vyšších dimenzích pro konkrétní účely.

Pokud bylo hlavním cílem zamezit přístupu zlých ras a jejich psychotronického působení na naši planetu a obyvatelstvo, tak to bylo splněno.
Bez nich je určitě lépe a celý ten proces děsivých poryvů sil a velkých dimenzionálních změn se zdá se ukončil a usadil.

Vše směruje ke světlu a pochopení Zákona Jednoty, s čímž přichází dimenzionální rozšíření a přijetí vyšších principů Lásky, s čímž dochází k rozšíření soucitu. To je proces, který zdá se dlouhodobě probíhá a který ve výsledku změní civilizaci.
Takže je krásné toto prožívat a vnímat. Ostatní ať se politují, je hezký, jak se litujeme, ale skutečně rozhoduje vyšší princip, který když je nutné, přetne jakékoukoliv egoistickou pózu.
Zdá se, že v poslední době přes léto došlo k velké stabilizaci světelných a vyšších dimenzionálních principů v planetě a dochází k velké úlevě pro všechny bojovníky na straně Zákona Jednoty. Jakýsi vnitřní stabilizační záblesk.

Záblesk jak si ho představujeme, je zřejmě stále na pořadu dne, ale vnímám ho jako možnost velkého esa, je to spíš věc, kterou spustí GF a vyšší síly v době, kdy by muselo dojít k zastavení čehosi jako je velký nebezpečný globální konflikt typu jaderná válka.
Jinak budou hrát o čas a harmonizovat, co jde.
Jde také o to, aby lidstvo vůči nim nezaujalo zrádcovský postoj, což je zřejmě kámen úrazu, kvůli kterému dochází k depopulaci.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter