Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 19.9.
Zita
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 21.7. (09:37:39)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.8. > PřilítliMimozemšťani> 







AMENTI - Galaktická federace a Zákon Jednoty





V textu Amenti je popsána 15D struktura našeho vesmíru, kdy je vše znázorněno v diagramu:



Tento diagram zobrazuje zjednodušené schéma pojetí vesmíru HU1 - HU4, když HU5 je teoreticky dimenze 13 - 15 a která obepíná a přesahuje vše dosavadní.
My s naší situací jsme postaru v HU-1 ve 3D.
To, s čím jsem bezprostředně v kontaktu, to čemu říkám Galaktická federace a ti, kteří jsou mými průvodci a podporovateli a já jejich v celé této příhodě dimenzionální a mimozemské války, jsou dle mého mínění Strážci z HU-2 až HU-3 v rozpětí 5D a 7D. Nejsou tedy ti nejvyšší a skutečně ve světle toho nejsvětějšího blednou a padají do stínu, ale to je normální a netřeba je zatracovat.
Skutečně jde o respektování a nerespektování Zákona Jednoty. Ta je v Amenti popsána velice jednoduše, když to zestručním, jako Zákon Lásky. Jedná se o duchovní strukturu a hierarchii, která předpokládá absolutní Zdroj, Stvořitele, Boha a princip jakýchsi pulsů, nádechů a výdechů univerza, kdy při výdechu jdou bytosti do čím dál větší individuality a samostatnosti, sféry ega, kdežto při nádechu dochází k opačnému principu, kdy se bytosti vrací "po kmenu" domů, kdy dochází ke slastnému splynutí bez ega s dokonalou harmonií prvotního Zdroje, Stvořitele, Boha.
V principu jde o to, jestli se ego při návratu ke Zdroji bude rvát, či ne, jestli odpadne, či ne.

Ti, které nazývám svými spojenci a Galaktickou federací, tento zákon respektují a přístupnost a respekt vůči Stvořitelově vůli je v jejich chování patrný. Celá kosmologická výhra spočívá v nebránění se Stvořitelově vůli, protože Stvořitel, ačkoliv to může znít až neuvěřitelně, skutečně plnohodnotně miluje všechny bytosti, které kdy stvořil, včetně padlého vesmíru v podobě vesmírného viru, kterému dával šanci až doposledka, vždy se ten vesmírný vir mohl rozhodnout stát se biologickým, nijak technicky upravovaným prvokem podle Stvořitele a mohl začít od začátku s novým impulsem. Ale ta příšerná bytost se místo toho rozhodla nikdy neustoupit a nakonec dosáhla kosmologické konstanty zániku, kdy veškerý její potenciál již nikdy nemá šanci napravit svoji zlou karmu ve veškerém nekonečnu, věčnosti a bytí a pročež je navěky zničena v konečný stav Nicoty.

I to jsou systémy, které zkrátka fungují a proto je třeba vždy dbát vyšších zásahů vyšší inteligence. Nejvyšší inteligence a tvůrce vesmíru je vlastně bezpodmínečná láska, stav absolutní harmonie, kdy vše funguje naivně a podle nejlepší mysli, jak má. Dejme tomu jako zdravý organismus mladého člověka. Kdy vědomí člověka je absolutním Bohem celému organismu a jakmile je to vědomí šťastné a orgány zdravé, celý "vesmír", organismus, se vznáší na vlnách dokonalé harmonie a euforie.
Ovšem jakmile chytí hnusnou nakažlivou nemoc, což je příklad našeho vesmíru, tak ulehne na X dnů v horečkách a v jeho organismu se děje doslova bordel, čuchník, nespoutané peklo, nikdy nevídaná nehoráznost, jak se do organismu dostaly jednotky nikdy nevídaných predátorů a dělají zlo nikdy nikým nevídané.
A bílé krvinky a imunitní systém musí řádit "jak o život".
Tak to je zdá se příklad tohoto vesmíru, kde ve výsledku došlo k uzdravení, náš vesmír se dá do kupy, vyleží se, uzdraví se a bude dále pokračovat. My jsme jak ty buňky ve vesmíru, které jsme svědkem jednoho okamžiku, zdá se že na velice extrémně zanícené buňce, která ale našla zázračné řešení v "kouzlu", v imunitní odpovědi, který se brzy rozlije celým organismem.
A vyléčí ho, síly se otočí a nemoc bude definitivně poražena. Vše je věc "Boha", v tomto případě vědomí organismu, které se rozhodlo bojovat a léčit se.

Tak nějak se dá celý proces připodobnit.

Jde o to, respektovat Jednotu, Stvořitele. Dejme tomu, že já a "Strážci" jsme tedy bílé krvinky. Vědomí vydá pokyn "bojuj", znič je, Stvořitel dá pokyn "pořádně je zmasakruj ty hovada a šmejdy", ale my se šprajcnem a místo toho si po židovsku položíme pár rozptylujících otázek, abychom byli korektní.
Rázem je z nás galaktická mafie a něco, co se změnilo v autoimunitní agresivní reakci, která začíná aktivovat vnitřní zhroucení organismu a vznik rakovinového bujení.
Něco takového jsem prožívala.

Tak to je. A "moje Galaktická federace" byla vždy ta správná a všichni jsme respektovali Stvořitele, ač jsme často čučeli s otevřenou hubou.
Za to jsme se svezli na nevídaně nadimenzované a nadupané vlně suverénní bohorovnosti, která je neopakovatelná.

Proto si myslím, že "moje Galaktická federace", o které mluvím, spadá mezi strážné kolektivy ras v rozmezí podle Amenti Hu-2 až HU-3, 5D - 7D. I proto, že mezi strážné kolektivy Smaragdové úmluvy jsou zahrnuti Azurité a kočkovité rasy a to bylo typické rozmezí GF a jejich prostředí, které jsem vnímala.
Vnímala jsem spíš než vyloženě lidi modré kůže spíše jakýsi tyrkysovo - modrý dimenzionální třpyt podobný pohledu pod azurovou mořskou hladinu, ale daleko lepší, živější a božštější. A do toho v kombinaci s vekou odhodlaností kočičí odvahy a moudrosti.





A to přesto, že Galaktická federace jako taková je v Poselství Amenti zahrnuta do konglomerátu Soupeřů:
viz.: str. 65
"2668 př.n.l. - Djoserova invaze Templářů pod vedením faraona Djosera a pod správou Galaktické federace (další účelové koalice Soupeřů) do Egyptské Sakkary, Israele a Sumeru s cílem opětovně se zmocnit Schránky úmluvy a UHF energetických nástrojů - žezla a berle, které obsahuje."

str.69
"906 př.n.l. - Pád Šalamounova chrámu - Král Šalamoun, po svém otci Hyksosském králi Davidovi, ale po matce Serres-Egypťan byl pod vedením Galaktické federace veden k tomu, aby se opětovně pokusil ukrást Schránku úmluvy (z držení Drakoniánců) a navázal na záměr ohledně dobytí Hebrejského kristovského lidské kmene v Israeli, této "země zaslíbené" a pokročil tak ve snahách o dosažení celosvětové dominance v rámci Luciferiánské úmluvy. Když se mu pak i skutečně podařilo Schránku úmluvy ukrást a ukrýt ji ve svém chrámu, vstoupili do situace Strážci (konkrétně v tomto případě Serres-Plejáďané) s cílem nedopustit, aby bylo možno využít tyto nástroje k útoku proti "zaslíbené zemi" Israeli, obydleném Hebrejským kristovským kmenem. Zahájili proto organizaci své mise s cílem, získat Schránku úmluvy z Šalamounova chrámu zpět. Na tuto aktivitu zareagovala Galaktická federace, která chtěla Strážce předejít a prostřednictvím teleportačního paprsku se pokusili Schránku úmluvy z Šalamounova chrámu vyzvednout předtím, než by se to případně podařilo Strážcům. Tento pokus jim však nevyšel a namísto toho došlo ke kompletnímu zničení celého Šalamounova chrámu. Strážci pak měli situaci zjednodušenou a tak se jim podařilo Schránku úmluvy získat do svých rukou a zabránit tak i tomuto pokusu o progresi v Luciferiánské či Drakoniánské, světovládné agendě.

"Za tím účelem byla vyslána v rámci Essenského bratrstva na misi (inkarnaci) skupina zasvěcenců, kteří byli pověřeni realizací těchto záměrů. Tito zasvěcenci se soustředili kolem tří klíčových osob - Jana Křtitele, Ježíše a Marie, vůči kterým bylo následně organizováno ohromné pronásledování ze strany Soupeřů, zejména Galaktickou federací a Luciferiánskými a Jehoviánskými Anunnaky a jejich Hyksosských Templářských a Annu-Melchizedek pozemských iluminátských loutek."




V tomto kontaxtu je Galaktická federace vlastně negativní organizace, která krade dimenzionální vybavení a honí zle Ježíška.
Což skutečně není ta parta a její hodnoty, se kterými jsem v kontaktu :-)

Myslím si osobně, že vše vzniklo jakýmsi nedopatřením, kdy jsem byla od začátku této mimozemské kauzy od 2015 v takovém chaosu, že jsem se chytla pojmu Galaktická federace ze dvou důvodů a to sice proto, že se mi v prvotním mišmaši 2015 nějaká mimozemská inteligence označila za Galaktickou federaci a já si ten pojem velice přivinula k tělu a dále proto, že je v alternativních médiích zřejmě nejvíce skloňovaný a je to zkrátka symbol pro "dobro a hodné mimozemšťany".
Když jsem však revidovala svoje zážitky, jak skutečně byly, musím uznat, že ty bytosti, které jsem zvyklá označovat jako Galaktická federace, vlastně nemusí být ti, co se mi tak jasně ohlásili. Ze začátku jsem totiž byla ve velice zmatečné situaci, kdy jsem spolupracovala i s jednou frakcí Soupeřů, které nyní již označuji jako galaktickou mafii a která má podle mě na svědomí "CIA povídačky" typu Galaktická federace Světů Eleny Danaan a Dr. Sally, případně naivní hnutí Q-Annon s hrdiny "White Hats".
Přičemž, co si budeme povídat, já jsem se svým pojetím Galaktické federace roztomilá, ale jestli se řekne "Galaktická federace", tak lidem naskočí polofašistická organizace ze Star Trek, nebo možná právě tak ještě sofistikovaněji rafinovaná polonacistická organizace GFS Eleny Danaan.

Proto je ve skutečnosti možné, že já jsem blbec a dělám ve skutečnosti pojmu Galaktická federace lepší jméno, než jaké by si skutečně zasloužila a možná se původně a reálně skutečně jedná vesměs o galaktickou mafii, která by odpovídala dejme tomu marnivým a nevyzpytatelným antickým božstvům. Polozkažení, polomafie, občas i dost na přesdržku, svaté hodnoty někdy dost v nedohlednu.

Nicméně, myslím si, že budu pojem Galaktická federace používat dále, protože jsem na něj zvyklá a ve skutečnosti mě ani nezajímá přesný název organizace mimozemců, se kterými mluvím. Přijde mi to zbytečné. A jim taky.
Galaktická federace je v současnosti pojem, který představuje dobré mimozemšťany, tak jsou chápáni.
Nezáleží myslím si na tom pojmu, ale právě na respektování Zákona Jednoty a hlavně prožitku tohoto principu, který nám GF jak je znám zprostředkovává a umožňuje.
Jsem přesvědčená, že kdo kdy poznal Zákon Jednoty, splynutí s vyšší dimenzí, poznal duchovní lásku a blaženou radost, který je plodem spirituálně a poctivě žitého života, ten se tohoto jen tak nevzdá.
A to je ten princip, který člověk musí poznat, aby se zlepšil.

Mezi Strážci a všelijakými vrtkavými přeběhlíky mezi organizacemi respektujícími Zákon Jednoty a galaktickou mafií kolikrát vedla i úzká stezka.
Myslím si, že pojem Galaktická federace je v globálním měřítku nahlédnutelná skutečně spíše jako problematická nacismem zavánějící podivná křivárna, že to, o čem píšu, rozhodně není globální proud pojetí Galaktické federace.
Ale myslím si, že to až tak nevadí a dál budu používat zkratku a pojem GF, ač tím možná není myšleno to, co je popsáno v tomto díle Poselství Amenti pod pojmem Galaktická federace.






<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter