Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 19.9.
Zita
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 21.7. (09:37:39)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.8. >








Přečetla jsem si znovu dílo od autora Petr Penguin:

Tajemství Amenti 1
https://marta-l2.wbs.cz/tajemstviamenti1.pdf


Říkám, toto dílo mě znovu dost zaujalo a myslím si, že by bylo zajímavé sepsat, kde s tím velice rezonuji a co by tedy odpovídalo tomu, že toto vše je pravda.
Abych uvedla trochu do obrazu, pokud to někdo vůbec nezná, nebo to nechce číst, jde o dílo od českého autora, který z anglického originálu Voaygers od Ashanaya Deane sepsal zkrácené resumé té věci do díla v odkazu. V podstatě jde o zcela nový výklad naší historie, je zde tvrzení, že existují jakési datové disky podobné CD, které jsou mimozemského původu a které nesou nezkreslenou historii a spirituální učení podle tzv. Zákonů Jednoty a které jsou naprosto kardinálně důležité pro lidstvo a jejich vývoj. Tam je uložena dlouhodobá pravdivá historie našeho vesmíru a jeho fungování, která je v knize popsána, je tam hierarchie duchovních a mimozemských bytostí, jak je stavěný vesmír, že má patra, světy různých dimenzí, náš vesmír je prý 15 dimenzionální a z nejvyšších pater sem směřují vlivy, aby dobře fungoval, ale nepřátelské síly chtějí nížeji položené světy od těchto nejvyšších pater oddělit a jejich přístup zablokovat.
Je tam popsaný problém, že kdysi spadlo lidstvo z vyšších dimenzí do nižších, z Tary na současnou zem, kde Tara je dimenzionálně vyšší nadstavba naší planety. Došlo k velké katastrofě, duše zůstaly odděleny od vyšších světů a musí se postupně vracet skrze tzv. Záchrannou misi Amenti, kdy jsou připravovány na vzestup zpátky do vyšších dimenzí. Tuto misi řídí nejvyšší duchovní bytosti z nejvyšších pater vesmíru.
Mise má ovšem velké problémy, protože proti nim stojí zdatní protivníci. Ti hodní jsou Strážci a ti zlí jsou Soupeři, asi jako zápas andělů a čertů, nebo světla a temnoty. Zásadní je respektování Zákona Jednoty, kdo ho nerespektuje, stává se odštěpeneckou skupinou.
Tento konflikt se prostírá i skrze vyšší dimenze, než je naše.
V tomto díle je kladený důraz na tzv. SAC 2000 - 2022, tedy roky, které již máme za sebou, jde o hvězdný cyklus, kdy jsou přirozeně otevřeny hvězdné pozemské brány a kdy se snáze dosahuje velkých spirituálních výsledků a vzestupů.
Celé to dílo je prosyceno mnohými nezvyklými pojmy, zkratkami, názvy dávných civilizací a hvězdných národů, všelijakými dávnými kulty atd.
Člověk se do toho musí trochu začíst, nebo zaposlouchat a chápat to od začátku, jinak se v tom snadno ztratí.



Já osobně neberu doslova a jako boží slovo ani tuto knihu, od "mojí GF" jak jim říkám vím, že toto dílo bylo vysláno jimi, nebo prostě tou stranou Strážců, ale přesto jsou v tom i koniny a třeba i naschvál. Říkají že je to jejich taktika, že nikdo nemůže dát stoprocentní pravdu, protože by toho právě zneužila protistrana a ten šum a chaos, který ve věci je, slouží jim, aby mohli lépe situaci zvládat. Nicméně je v tomto díle asi i hodně pravdy.
Mně osobně tam nesedí právě příliš návaznosti na nějaké hmotné artefakty, jako jsou ty mimozemské disky, nebo "berle a žezlo" z archy úmluvy, kde se o berli přetahují několik tisíciletí dvě strany, což může být buď nepochopení, chyba překladu, těžko říct, rozhodně to vypadá trochu těžkopádně a komicky.
Pro zajímavost, já jsem taky řešila berli ve své dimenzionální válce, někde v počátcích, kdy jsem našla ukradenou berli Dědy Mráze v Dánsku, tak jsem jim to sebrala a berle putovala do Kremlu a na Sibiř. Nevím, jestli je to ta "berle", kdo ví ... :-D



Jinak však toto dílo v mnohém podporuje můj zážitek. Asi nejzásadnější, co mi přijde jako podstata celé věci, je fakt, že toto SAC 2000 - 2022 bylo kardinální a zásadní a určovalo veškerý další vývoj tohoto světa, kdy zdá se byla naše planeta na křižovatce, jestli se vydá navěky ke světlu, nebo do temnot.

Já jsem vnímala během svého zážitku přesně takové brutální a kardinální ohrožení všeho - celého světa, bylo to velmi drastické a příšerné, bylo nutné udělat vše pro to, aby toto nedopadlo děsivou katastrofou. Byla v sázce i duše jako taková, nejen tělo a fyzická smrt.
Naštěstí, zdá se se během tohoto období, které se skutečně uzavřelo po r. 2022, podařilo planetu dostat do bezpečí, zkrátka byl nastavený kurz "do nebe", "ke světlu".

Vlastně o podstatě toho jsem psala již v tomto článku:
Přechod do vyšších sfér a proč Galaktická federace usiluje o civilizační kontakt
http://www.totem.cz/enda1.php?a=355691

Jde jakoby o nějakou dělící linii, kdy se galaxie rozděluje - ta budoucí se celá "upgraduje" a jde do světelné sféry, celá kosmická tělesa se musí rozhodnout, zda vzestoupí do světelného pásu a tam přijmou vyšší frekvence, nebo naopak se nedokážou světlu přiblížit, zůstanou zatížena a nakonec se zřítí do bezedných temnot a jako těžký kámen odpadnou od těla zbývající vzestupující galaxie. Načež jejich život končí, včetně všech bytostí na nich žijících, vše se zhoršuje a směřuje do dystopie, marnosti, beznaděje a smrti. Potom pokud je v duších takto zničených světů a bytostí dost světla a touhy po Jednotě, mohou se v budoucnu ještě vrátit do světelných světů, ale velkou tragickou a bolestivou oklikou. A mnoho duší, ve kterých již není světlo a duch, ale pouze zkáza, se nevrátí nikdy a definitivně se rozpadnou.
Takže tomuto děsivému vývoji bylo zabráněno a naše planeta se skrze jak já říkám "kosmickou čistku", v Amenti je to nazváno "Maharický 12D planetární štít" obrodila, dokázala vyházet temnotu, obrodit "chrámový planetární komplex" - já říkám kultický systém - a obrazně dohnala rychlík a už je v bezpečí. Tedy přidala se na stranu světelného vesmíru, dokázala se přiblížit ke světelnému pásu a přizpůsobit vibrace tak, aby se v něm udržela. To připodobnění k rychlíku mám přímo od planety - ona sama mi říká, že je to jako bychom doháněli rychlík a už jsme v něm, jdeme uličkou a hledáme si kupé. Jsme spaseni. To by tedy mělo znamenat, že tzv. Kristovské lidstvo, jak je v Amenti popsáno, by mělo být spaseno a pokud je někdo tak špatná duše, že to nevydrží, tak prostě přesto propadne do temnot, buď pro bolestivou a nepopsatelně tesknou děsivou zkušenost a otočku, aby se nakonec vrátil, nebo vrátila, případně k definitivnímu rozpadu a kosmologickému restartu a vývoje od samého začátku.

Energie naší planety se během tohoto období velice proměnila. Kosmická čistka skutečně po r. 2022 už slábla, přesto se vše děje nadále, ale je to již jiné. Je znát, že planetární energie jsou daleko lepší, než byly, nyní nás planeta veze nahoru, jde o to ji stíhat, pustit k sobě všechny ty fascinující energie, síly, zážitky, dimenze, pokoru, radost, vděk, lásku a vůbec všechny tyto stavy vyšších dimenzí.
V Amenti je také řečeno, že ještě na začátku SAC byla planeta negativně energeticky připojena k Nibiru a že je správné, aby byla připojena ke Slunci. To se myslím se stalo, že opadl vliv Nibiru, nebo ještě opadává, právě je velice posíleno propojení se Sluncem a slunečním, světelným spirituálně vzestupným procesem. Který se stále děje, ač už je po tom hvězdném pulsu SAC.

Toto je takový úvod, shrnutí, chtěla bych to více rozepsat i s konkrétními pasážemi v tom Amenti, protože je tam dost zajímavých shod, jednak v těch planetárních změnách, v kosmické čistce a kultickém systému, v mých historických vizích, ale překvapivě i v skupinách Strážců a Soupeřů, jejichž přechodná spojenectví i zrady jsem přímo zažila a dost to se mnou mávalo.
Tak to budu postupně nějak sepisovat, asi podle témat.






<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter