Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 19.9.
Zita
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 21.7. (09:37:39)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.7. > PřilítliMimozemšťani> 





Ještě k té tezi, jak funguje temnota, že tyto satanistické struktury jsou asi vesmírný vir. Podle toho, co jsem zažila, tak to tak je. Ty entity, které by odpovídaly satanistům, jsou pořád stejné, vážně by to odpovídalo nějakým již mrtvým bestiálně zlým bytostem, které ale nemají vlastní rozhodovací možnosti. Jsou vážně spíš jak program. Jsou zaseklé v nějaké póze, nejsou schopny vyšších rozhodovacích a manévrovacích dovedností. Jsou to tupé prázdné bytosti, pokud jsou reální.
No a jestli je v nich ten vesmírný vir, tak oni nemají duši, třeba ji neměli nikdy, prostě se zrodí lidská forma bytosti, ale nedostane duši a je v ní jen ten vesmírný vir. Pak se to stane popovou hvězdou, žere to adrenochrom a přitom to není člověk a nikdy nebyl.
A to nejsou jen popové hvězdy, že.
No tak když je v tom ten vesmírný vir, tak po smrti z toho nevyjde duše, prostě to chcípne a nic duševního to v sobě nikdy nemělo, duše není, zbyla jen nicota. Přičemž tyto bytosti dělají celý život věci, že po nich zůstává nicota.

A to je právě ten princip. Že je to nicota. Že pak jako vlastně neexistuje viník, na kterého je možného ukázat a říct - to on! Ne, je jen nicota. K těmto bytostem se nemá smysl obracet v jakékoliv naději, že se nějak změní, že si uvědomí, co dělají, že nějak otočí. Ne, v nich je jenom nicota.
Správné je je zlikvidovat, žádné odpouštění, nic takového.
Jenže, lidi si toto málo uvědomují a to, že se toto děje a je to tolerováno, vede k velkému poškození kosmologické obrany, zkrátka lidstvo jako kolektiv získává veliký hřích a s touto energií a kosmologickým nastavením pracují ti Drakoniáni.

Jakmile lidstvo o ničem neví a ono se to děje, tak není hřích a Drakoniáni nezískávají žádná práva.
Jakmile se to ví a ono se to děje a nikdo nezasahuje a nechává se to běžet dál, tak se děje velký hřích a Drakoniáni získávají sílu.

Přičemž, jakoby se to neví a jakoby to není jisté a jakoby to není potvrzené. Jenže je. Ta svědectví jsou, mluví o tom herci a zpěváci, ztrácejí se děti ...
Takže, lidstvo je povinné s tím něco dělat.

Přičemž, se s tím jakoby něco děje přes povídačky Q-Annon, údajné zásahy Aliance ... bylo by to fajn, ale co když jsou to všechno jenom povídačky a prakticky s tím nikdo nic nedělá?
A nejhorší je, že teď teda to zaplatí ty satanistické zrůdy, teď tedy půjdou do toho pekla a pěkně zaplatí všechno to, co způsobily, všechno to děsivé utrpení ... jenže ony nic nezaplatí, prostě se to rozprskne jako nicota, nic z toho nezbude, celou dobu je to vesmírný vir a nicota. Nikdy se to nezmění a bude to tu, dokud se to nemilosrdně nevyvraždí a tato věc se bude pečlivě monitorovat.

Zkrátka, musí dojít k hloubkovému tažení proti satanismu. Celosvětově.
Pokud chceme být lidská civilizace.
Žádná zrůdička, která to kdy užívala nesmí zůstat naživu a musí se jasně monitorovat ztracené děti.
Aby se dalo říci o tom, co se tu děje, že je tu lidská civilizace.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter