Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 19.9.
Zita
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 21.7. (09:37:39)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.7. > PřilítliMimozemšťani> 







Ten plán na kyborgizaci lidstva byl velice dobře vymyšlený, jak je znát ze soudobých dějů. Kdyby do toho nezasáhla GF a kosmický zázrak, tak by jim to dokonale vyšlo.
Nebudu řešit starověké židy a co to byla nějaká archa úmluvy, nebo co to sebou táhli za zvukovou zbraň, že se rozpadly hradby Jericha, co to byl Golem a proč o to židi usilovali, nebo proč po Faustovi zůstal barák narvaný technologiemi a díra ve stropě … prostě je z dnešního pohledu znát, že židovství je o divných technologiích.
Ale to, co jelo v současné době, to byl už jen fenomenální dojezd všech těch starých plánů.
Vlastně dnes je vidět dokonale, jak to chtěli udělat. Minimálně od 30. let se plošně očkuje a jaký to má reálně dopad nikdo nezkoumá, ale může to plynule generaci po generaci ničit DNA a nechávat hloupnout a oplošťovat člověka a dělat ho poddajnějším. Což tak klidně může být, protože proti dřívějšímu lidu jsme hloupější a poddajnější a méně divocí a odbojní.
Dále v 90. letech nasadili HAARP a později začali rozvíjet sítě 3G – 5G, což je plně nasazeno už kolem milénia.
Měli vlastně dokonalý jednoduchý plán, který by jim býval vyšel.
V 90. letech toto jelo natvrdo – při rozvíjejícím se internetu a všeobecné diskuzi si vytipovali lidi, kteří něco vědí a tuší a začali je tiše zabíjet dálkově. Každý údajně spáchal sebevraždu, zemřel ve spánku atd. Nedalo se to dokázat. Nikdo o tom člověku nemusel nic vědět, ani že něco věděl.
Do této obludnosti začala po r. 2000 silně zasahovat Galaktická federace, ale bez jejich zásahu by to jelo dále.
Všechno jsme měli před očima, jak to šlo. Plíživá fašizace a satanizace společnosti, vylučování a ostrakizace jiných, než nacistických lidí ve studiu i později v životě. Vytvářející se podivné sítě nových kariéristů s fašistickým myšlením a vylučování jinak smýšlejících ze společnosti v kombinaci s vytrvalým utajeným dálkovým zabíjením nepohodlných, kteří se dali díky internetové stopě snadno identifikovat – to by vedlo k ještě drsnějšímu stavu společnosti, než je tato.
Ale ta plíživá nacizace, šeď, utahování šroubů, debilnění vědních oborů a snižování všeobecné úrovně, zároveň neustálá perverze a amorálnost veřejného prostoru, tyranie dětských duší na sociálních sítích atd. … bylo to znát, strašně moc.
Takže tento stav evidentně chtěli udržovat co nejdéle. Protože čím delší dobu by měli na dálkové a utajené zabíjení nepohodlných a překrucování společnosti k fašismu, tím by vypěstovali celou jednu generaci, která by tomuto stavu přivykla, nikdy by nic jiného nezažila, neměla by srovnání a prostě by to považovali za normální záležitost. Pak, když by měli takto otupělou generaci a uhasili by všechny vzestupné duchovní proudy a pozabíjeli šamany a konspirátory a odpůrce této jejich bestiality, tak pak by teprve zavedli covid a očkování na něj.
A dali by si s tím systematickou práci, detaily by měli vyřešené, nikdo by nic nepoznal. Kdyby na to měli čas, tak by to udělali tak, že by neremcal nikdo a žádný odpor by nevznikl. Stačilo by to zkombinovat s nějakým vojenským stavem a očkovali by se všichni.
Pak by tyto zombies zrůdičky, jak nyní vidíme, navedli do války s Ruskem, tím by vznikla obrovská světová válka a lidi by se pomlátili jak zvířata mezi sebou, navěky by zmizela jakákoliv morálka a lidská duše.
Pak by konečně nad zničený Izrael přilétla zrůda Jehova a jestli je to Lucifer, Jehova, či jiná bestie, už by to nehrálo roli, duch by byl zničený. Židi, ti satanističtí, by byli prohlášeni za vůdce světa a zbytek, kyborgizovaná pomlácená poločlověčí obludka by jim propadla do otroctví.
A kyborg vesmírná nacistická invaze by bouchla šáňo, protože by definitivně získali tuto planetu do rukou.

No, tak naštěstí se to odehrálo jinak a satanistické NWO začalo prohrávat už po r. 2000, pak výrazně 2019, kdy jim napadení čarodějové udělali takové tóčo a céres, že se tu dimenzionálně rozhoupal kosmos a z jejich zatuchlého smrádku tu byl pořádný fičák a všechny tyto odporné kyborg bestie, reptiliáni, šediváci a jiná verbež musela vypadnout. 2020 to vzdal i Šiva a ke konci roku 2020 se jednoznačně ukázalo, že vesmírní Drakoniáni již nemají právo uzurpovat tento svět.
Takže NWO ztratilo nejvrchnější vedení, muselo všechny svoje kroky začít realizovat hekticky a vše je řízeno tak, aby bylo jasně vidět, o co jim šlo.

A odpor proti nim už není možné tak snadno zlikvidovat, kupř. GF kde může, tam se snaží zabraňovat následkům útoků těchto zbraní, tzn. účinky těch zbraní odkloňuje, zachránili takto určitě spoustu lidí. Zároveň ale ty útoky nechávají běžet, abychom si nemysleli, že je to nějaký výmysl. Tím vzniká hodně lidí, kteří něco takového zažili, znají zvonění do hlavy, podsouvání myšlenek, hororové sny, technické strašení, nebo rovnou útoky psychotronikou, technickou schizofrenii atd. Zároveň jsou ale naživu a pamatují si to.

Ono všeho do času.

Snažit se z kyborgizace dělat „demokracii“, že jako normální lidi nemají právo proti tomuto krvavě jít a vypráskat takové bastardy, kteří toto chtějí z planety … no můžou to zkusit, ale GF jim nakonec zavře nedemokraticky držku a z planety je vypráská tak jako tak. A klidně i s nálepkou „antisemita“.
GF nehodlá vraždit židy podle etnického klíče, to je snad už jasné.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter