Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 19.9.
Zita
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 21.7. (09:37:39)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.7. >








Už podruhé jsem musela přebalit příspěvek, protože to tady táhne Bohuňa – anonym, který tento server terorizuje a který se sám prohlásil za žida - do témat židovství, kdy se mě neustále snaží namáčet do nacistických vod, jakože jsem nacistka a nesnáším židy a uplatňuju na ně kolektivní vinu no a já mu odepisuju skutečné galaktické náhledy na židy no a už mě to nebaví, nehodlám mít tento příspěvek zaplevelený tématikou o židech a jaká já jsem prý hrozná nacistka.
Je fakt, že vznik nacismu je celý divný a vypadá to na prvoplánovou rozzuřenou obranu bělošských lidí napadených žiďáckým galaktickým mafiánským svinstvem, kdy si sehnali z vesmíru ještě něco horšího, než Jehovu.
Nedá se obhajovat ani jedno, ani druhé.
Obojí to je nebezpečné pro lidskou rasu. Hnijící Maytry a nějaká banda divných technokratických mimozemšťanů z Aldebaranu, nebo odkud přitáhli, obojí je produkt Drakoniánů.

Že je Jehova zlý drakoniánský sikkarský bůh, celé židovství je od začátku zahalené divnými technologiemi které jsou od podivných mimozemšťanů, všechno to s těmi Golemy a Fausty, padlé brány z Jericha atd. …. to vše mluví o tom, že židovství je nějaká černota, kdy jde o výměnu technologií za duši. Už jsem to popsala tolikrát, že už mě to skutečně nebaví to rozebírat.

Celá galaxie a Galaktická federace ví, kde je pravda. Že Jehova je mafie a že židovství je plán proti lidstvu.

Jednou v budoucnosti se to jasně vyjeví, protože lidstvo musí přestat věřit bláznivým mytologickým pohádkám a začít vše chápat reálně, jak to je.

Problémem je samotný antisemitismus a etnická genocida. Bez ohledu na okultní pravdy o věčném satanistickém kruhu NWO a pogromu a satanismu NWO a pogromu atd. až do zblbnutí a do nastolení kyborg dystopie jakožto plánu Drakoniánů na zničení tohoto světa, tak čistě civilně je samozřejmě antisemitismus velký problém, protože jestliže se rozjede čistokrevný pogrom, jakožto genocida židů podle etnického klíče, je to samozřejmě etická pohroma.

Jenže, vyšší plán zní – zlikvidovat židovstvo, protože je to zločin nasazený z galaxie. Ovšem, útěšné pro židovstvo je, že se s ním spláchne i 70 – 80% lidstva, že se to v tom krásně ztratí. Zkrátka, do nového věku židovství nepatří, protože se jedná o neetickou kolaboraci se zlými mimozemskými rasami.

Eticky se to vyřeší podle mě krásně frekvenčně samo.
Kdo je žid a je ve skutečnosti babylonský satanista a chazarská zrůdička, tak ten má nízkou frekvenci a nevydrží přechod frekvencí planety, záblesk a vnitřní společenské změny, kdy zkrátka vypadne z konsensu doby a zemře bez následovnictví na okraji.
Kdo je žid a má normální lidskou duši a má zkrátka normální lidskou, přírodní a vesmírnou, naši vesmírnou, duchovní příslušnost, ten má vyšší frekvenci, přežije záblesk a následné vnitřní společenské změny se mu budou líbit, přijme spiritualitu, zavrhne kyborgizaci a nadšeně se začne věnovat objevování galaktických rozměrů chápání.

Ve skutečnosti nejsem zastánce typického pogromu, myslím si, že to nepřinese společnosti nic dobrého. Ze společnosti je potřeba vymítit židovství, protože jde o kolaboraci skupin lidí se zlými mimozemskými rasami proti lidstvu. Z čehož následně vzniká utajená řídící vrstva, která stojí na satanismu a která se staví nad lidstvo a chce ho zotročit.
To jsou satanisti, černá šlechta, chazaři, babylonské stvůry, upíři, zkrátka zlá mafiánská infiltrace z galaxie, která podléhala Jehovovi, což byl Drakonián na galaktické úrovni a byl podstupeň Šivy, což je Drakonián na vesmírné úrovni.
Ničitel vesmíru.
To jsou satanistická krvavá božstva, které chtějí oběti. Milují válku a chaos.

Drakoniáni nejsou vesmírný vir, jsou to inteligence dané vyšší mocí, musí být. I já byla kdysi dávno miliony let někam jinam, nebo dozadu, těžko říct Drakonián. Jedná se o existenci, která se dostala do sporu se Stvořitelem, kvůli něčemu, co nevydýchala. Nechápe nějaký princip, dá se se Stvořitelem do boje. V tu inkarnaci se stane Drakoniánem. Má vysokou inteligenci a může pracovat s kosmologií – je jakoby „Warlock“ z PC her. Temný bojový mág. Ničí Stvořitelovo dílo, vydírá ho, vede s ním boj, je nelítostný a bezcitný. Něco nechápe. Pak se mu může stát, že konečně něco pochopí, uvidí nějakou smyčku kosmického zákona, které do té doby nerozuměl. Znovu získá ke Stvořiteli respekt a získá chuť otočit. Pak zemře jako Drakonián a dál pokračuje v integrovaném inkarnačním vývoji, kdy již „seká dobrotu“, chce zkrátka napravit, co zničil.
Ty boje, nepochopení a kosmické smyčky můžou být relativně malé, nebo obří. Podle toho se rodí Drakonián do jejich hierarchie.
Rozhodně je to však linie, která nepatří do vesmírného viru, není to škodlivá temnota jako taková, je to něco jako protichůdný proud pro vyvažování balance vesmíru. Musí to být, je to součást vývoje.
Drakoniáni berou jakoby hmotu temnoty a staví nám ji do uchopitelné formy před existenci, abychom měli s čím bojovat. Bez formování temnoty do formy se kterou se dá bojovat by vše jakoby jen leželo v pološeru.
Jsou to určité radikální formy existence, kdyby to mělo být připodobnění k tělesným procesům, tak by to byla nějaká tělesná reakce vznikající při zánětech a infekcích, která stimuluje bílé krvinky k boji, něco takového.

Vše je velice složité a řešit debilní židovstvo, při všech těch spiknutích, o kterých se ví, je fakt na hlavu. Toto je realita, tak to je, židovství je infekce, jsou to procesy galaktického zla, lidstvu to škodí a jejich úklid z této planety musí udělat Galaktická federace nějak efektně, aby od toho byl doopravdy pokoj a ne tak, aby se protočil další pogrom, pak se oplakávaly pomníčky a zase vládli oni v satanském zákrytu.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter