Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 1.10.
Igor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.2. (17:06:04)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.2. >



Studentské listy vydaly nový článek o Rouranovi:

Novija Gána Sepata a kolektivní násilí
https://slisty.cz/novija-gana-sepata-a-kolektivni-nasili/

Tentokráte už je to závažnější a má to vyšší úroveň, než předchozí články, které odpovídaly drbům na FB za poslední rok a půl.
V článku zaznívají dost hrubá obvinění, konečně jsem se dozvěděla, co se stalo pod Bosenskými pyramidami:

"Berger tehdy prorokoval, že hrozí zánik planety a zabránit tomu může jen „oběť bohu Země“. Jedna z členek se obávala toho, že by ji a její dítě mohl Berger zabít, a šla kvůli tomu i na policii. Případem se zabýval evropský Interpol. Berger však podle slov exčlenů na poslední chvíli změnil plán a rozhodl, že namísto lidské oběti vykonají pod bosenskými pyramidami hromadnou soulož. Tím bylo dle slov účastníků zabráněno Konci světa."

Což je zajímavé, že se za celou dobu FB drbů nenašel nikdo, kdo by to napsal veřejně.
Navíc je zábavné, že Rouran vlastně naplnil vizi "novodobého", případně "liberálního" satanismu, který vyznává Jáhl. Tzn. místo zabíjení obětí hromadné sex orgie.
Když pošuci honí pošuky, zábavné.

Nicméně článek je velice sugestivně napsán tak, aby celá vize slovanství a teorie o lidech z GF, kteří se dobrovolně inkarnovali, aby odvrátili kyborgizaci NWO, jak jsem si hezky dosyta zažila, vypadala jako pitomost a kdokoliv, kdo na něco takového věří, jako hovado.
Dále "studenti" jaksi tlačí na nějakou úchyláckou západní legislativu, že by se to mělo zavést i u nás, na potírání sekt.
Nemám důvěru v tato opatření, vždy to slouží jenom satanistům.

Inu, ale je fakt, že já nemám zájem zakládat sektu, celé jsem to postavila na tom, že takových lidí, jako jsem já, musí být logicky víc a že když dáme dohromady zkušenosti a vytříbíme fakta, měli bychom mít průkazný důkaz a argumenty, s kterými bychom mohli tlačit na vrchnost a tím by se měla rozproudit veřejná debata nad NWO a GF a transhumanismu atd.
Jelikož se moje očekávání nenaplnila, tak nemám žádný důvod dělat něco víc. Přes mytologické blbosti k psychotronickým vojenským programům jsem se očividně dohrabala jenom já a euro-asijskou vizi nejen o slovanství, ale počítaje i s muslimy, v silné nenávisti k USA, to taky zvládám jenom já. Takže když jsem jedna, co z toho.

Takže nyní předpokládám budeme sledovat, jak se tým studentíků svazáků vydá po stopách Křešovky, obdobným způsobem rozmázne bábu s jejím vystrčeným zadkem no a najednou se začne smrákat nad ezo-ufo scénou a začnou se ukazovat přesně všechny ty věci, o kterých jsem skoro rok v kuse držkovala.
Kde je kupř. reputace nějakého Grunwalda, nebo Suenee jakožto oborových kapacit, když jim nevadí vysílat s podvodnou porno bábou od NWO?

Zkrátka, všechno se hezky rozsype, zapomene, zahrabe a bude po věci.

Ale asi je to dobře. Pak se dá čekat, proběhne nějaká depopulace, lidi umřou na ten svůj geniální vynález, když jim držel magnet na rameni, EU vyloženě terorizuje zemědělce a ti, protože jsou fakt asi docela normální dřeváci, se cukají, aby nebyli za dezoláty, takže pomoci se jim nedá, tak očekávejme časem hladomor.
Do toho ten supr čupr 5G internet a v matlací placičce toxický satanistický obsah.

Až lidi vymřou a vody se uklidní, přijde nová generace kontaktérů, kteří budou znovu čerstvě ohromeni božstvy GF, na které jsme tu tak dlouho čekali a v nové inspiraci a euforii, tentokráte již bez děsivého boje proti NWO, který ve výsledku vše zhatil a zhanobil, až vše zhořklo, se konečně bez stínu a poskvrny v obyvatelstvu zbaveném idiotů dočkají opory a dokážou se zkontaktovat s Galaktickou federací.
A Bohemie svůj úkol splnila tak, jako tak.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter