Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 1.10.
Igor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.2. (17:06:04)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.2. > PřilítliMimozemšťani> 







Doposlouchala jsem video s Jáhlem, kde docela obšírně a otevřeně vysvětluje svoji ideologii. Svým způsobem je velice přínosný, užitečný idiot. Kdysi před dlouhými roky, kdy jsem byla ještě naivní děvče a o satanismu jsem věděla docela kulový, netuše, že zrovna teď mě brutálně přesně tito sjíždějí a že moje duševní nemoc je tlačítko na palubní desce technokratického úchyla, jsem na tomto webu vyjádřila myšlenku, že kdokoliv, včetně satanistů, má právo sdělit svoji ideologii. A měla jsem na mysli vlastně přesně to, co předvádí Jáhl, ač jsem to měla zatažené v jakémsi pouhém ponětí a tyto myšlenky, co o předkládá, jsem tehdy neznala. No, ale taky jsem neznala NWO a reálný satanismus, takže jsem prostě byla blbé děvče. Nevěděla jsem, o čem mluvím. Jáhl to neví dodnes.
Je velice užitečný idiot svým způsobem. Velice otevřeně říká všechno to, co je prý „konspirace“. Všechny ty zločiny a záměry s žoviálním tónem v hlasu přizná, přesně všechno to, proti čemu s GF vedeme válku. To znamená, že NWO padlo. Kdyby nepadlo, tak by nikdy nevypustili takto užitečného idiota, jako je Jáhl. Který notabene studuje oficiálně nějakou religionistiku, filosofii a tyto teze s klidným srdcem jsou diskutovány na akademické půdě. Jen víra, esoterika, magie, reálné čarodějnictví a okultismus jsou pro tyto chytré bezvěrecké pány totální TABU.
Je o nervy to poslouchat, vyloženě se mi otevírá kudla v kapse, protože tyto zrůdy nechají žít všechny pod určitou frekvenční úroveň, ale nás, mystiky a esoteriky, chtějí definitivně potřít. Už teď tyto zrůdy vytvořily tak odpornou společnost, že je na zvracení sem přivést dítě s duší. A ten kripl to s úsměvem přizná a ještě jako pozitivum.
Přesto jsem to hrdinně vydržela a udělala výpisky, někde je to volná formulace, někde citace. Je to nervydrásající. Na druhou stranu je skvělé, že se našel takto užitečný idiot, protože je vysoce pravděpodobné, že na sebe strhne reálný psychotický hněv a inkvizice, kterou chystá na Křešovou, se dokonale otočí proti němu.
Protože GF je realita, i kdyby měli vymyšlených 50 Aštarů Šeranů. A bezvěrci sebe surověji obsedají akademickou sféru.








Satanismus, AI, skepse a čert ví co ještě… Jakub Jahl
https://www.youtube.com/watch?v=y_pEMzE9wvg

od 25. minuty dále →

Vyjadřuje myšlenku, že nevěří na posmrtný klasický život a že pro případ, že neexistuje, by bylo dobré vytvořit cosi jako technologické zálohování duší, tzn. že by kupř. lidi žili do 60 let a pak se vydali do digitálního důchodu, stali by se zálohou, kterou by bylo vždy možné vyvolat, naklonovat a tím by se odlišili od všech těch „ztracených“, kteří žili před zálohováím a definitivně se ztratili.
….
Popisuje různé druhy satanismu, z nichž ani jednomu nepřiznává skutečnou podstatu toho, co to je, tzn. rituální obětování nevinného života k uhašení spirituality a nastolení technokracie. Vše jsou „nevinné hry“ a částečně teistické kulty, které se angažují např. v ochraně zvířat.
…..
„Ono to často koketuje s něčím, co odborníci nazývají „metalový satanismus“. To co vidíte na obálkách, kde je Bůh, Ďábel, pak nějakej ten vypadá jak rohajet a ty démoni, ti zombíci… Tadyta představa, která v některejch těch metalistech, v metalové kultuře je zapojená, ta vlastně přejímá takovej ten tradiční křesťanskej pohled, že je nějaká bitva Armageddonu, akorát ty satanisti jsou teda na straně Satana a tak dál. (…) … Má to paradoxně se satanismem nejméně společného.“
…..
o Ch. Mansonovi - „on jako typický popkulturní reprezentant této satanistické kultury, natáčel si filmoval, fotil, týrání žen, to, jak jim rozřezává záda, jak je věší na háky. A chlubil se tím, on to bral jako součást nějakého fetiše. A tím se vracíme k tomu Ramonesovu satanismu, oni to berou jako posvátnou, okultní věc. Že teprv když zavraždíš, tak jsi se teprve odpoutal od toho lidskýho řádu, od těch pravidel, co tě naučili.“ (pozn. – konečně mluví o satanismu)
……
mluví o Církvi Satanově, kritizuje, že dělají věci potají a neveřejně, že to vrhá na satanismus zlé světlo a že oni nevěří v reálnou magii, pouze když je poznaná a chápaná, takže dělají veřejné rituály a pomocí médií se dostanou dál
…….
„my jsme dělali otevírání pekelné brány“ moderátor : „to je krásný“ (pozn. - moderátor je stejně divná prokroucená držka jako Jáhl)
…….
„otevřít Prahu tomu reálnému satanistickému vlivu … ono to samozřejmě nemá žádnou reálnou moc“
…….
přiznává, že mu jde o to, aby veřejnost přijala satanismus
……
„založení nějaký satanistický organizace, satanizace prostoru“ - považuje za dobrou věc
…….
„Evropa už je vlastně satanizovaná“
…….
„Celá západní společnost už je satanizovaná. Všechny ty hodnoty, který satanisti před 100 lety chtěli, jak by měla ta společnost vypadat, jak by lidi měli mít svobodu a tak dál, to se všechno splnilo jo.“
……
Prý je skvělé, že umělá inteligence ovládne svět, protože jsme neschopní si vládnout. „Bez pomoci vyšší inteligence, než jsme my, což by mohl být Bůh, ale ten neexistuje … tak máme umělý inteligence“. Vlastně vyjadřuje myšlenku, že umělá inteligence má být nový technický bůh, která má mít prábo nás zbavit pravomocí a rozhodovat za nás.
…...
„A myslím si, že nějakej druh satanismu bude potřeba v arabskejch zemích“ (pozn. Díky za tento výrok, šaria si s ním poradí třeba jednou, při předpokládané budoucnosti Evropy)
……
Moderátor: „Co kdyby umělá inteligence začala jednat okultisticky, tím pádem, že by magicky se snažila ovlivnit konsensuální realitu a věřila by, že to funguje?“ Jáhl „Kdyby se tohle stalo, asi bych nějak víc zvažoval takový to teorii strun a nějakýho ovliňování kvantovýho na dálku, ale já bych řekl, že to bude projev nějakýho vývoje (…) …. projdou nějakou fází, jako děti ve 3 letech, kdy jsou egodeisti a že vesmír poslouchá jejich příkazy. A podle mě jednou z věcí, ze kterých musí člověk vyrůst, z dětství, oprostit se je právě tohleto – že vesmír neposlouchá naše příkazy.“
……
esoterie zvířat – mýtus, že pes je dar Satana - „kyborgismus zvířat – dát zvířatům vlastně čipy, díky kterým budou moci komunikovat, vždyť to dneska vidíte, Musk to zkouší na opicích a podobně, to nám může rozšířit obzory. A je to oblast, ve které se chci v budoucnosti angažovat.“ … akademicky blemcá o tom, že se chce zvířatům znásilněním dostat do hlavy – (pozn. kripl :-) … ať se naučí telepatii, ty zvířata s námi vedou válku proti nim)
…..
čte ze Satanské bible 2 – modifikace originálu – brožurka pro Jahlovu úchylnou ideologii
něco ve smyslu, že je možné žít v propojení se zvířaty, jako s rovnocennými bytostmi, Jáhl uvádí všelijaké příklady ze světa, kdy lidé funkčně spolupracují se zvířaty
……
astrální svět je podle Jáhla fikce, používá tarotové karty podle Crowleyho (pozn. Černý mág 1. pol. 20. stol.), dále je to ideologický chaos, kdy sám není schopný si přiznat, že není schopen čistého bezvěrství, poskytuje akademické prolhané pohledy na starověké bohy … pak ještě nějaké satanistické výhledy do budoucna, co s hnutím atd., dále už jsou to vesměs nepodstatné kecy















Vše je o bezvěrství, o ničem jiném to není. Příroda, biosféra mají inteligenci a ty už dávno zavolaly pomoc proti těmto úchylům. Kteří mají zanedbané eony duchovního vývoje a proto nemají otevřené vůbec žádné mystické, metafyzické, esoterické schopnosti. Nechápou, že se zvířaty se můžou domluvit telepatií, že jim kvůli tomu nemají právo zatěžovat jejich organismy teroristickou technologií, která je umučí k smrti.
Materialističtí ateisté se zvrhli v satanismus a kyborgizující technokracii, tedy přešli na stranu padlých andělů. Tím se dostali do pozice „Antikrista“ a budou svrženi.

Proč? No protože já jsem naživu, to by nebylo možné, ty svině mě fakt chtěly umlčet a zabít, naflákaly do mě energie za miliardy. A těch, co přežili, je dost. Páni technokrati už mají ve skutečnosti svoje pravdy ověřené, jak to dopadlo. Vyšší síly existují. Třeba Alláh je docela reálný, létá si s GF kolem oběžné dráhy a zařizuje definitivní pád satanizovaného západu, jak bez okolků přiznává pan Jáhl.
A Křešová ho sere docela minimálně oproti těmto všelijakým vykrouceným bezvěreckým kurvám, co jim chybí miliony let duchovního vývoje a kvůli svojí omezenosti hodlají zničit vývoj tohoto světa a zničení této planety s bohatou biodiverzitou. No a z těch božstev není sám, že, kdo to takto vidí. GF tyhle kriply už porazili.
Proto může Jáhl točit taková videa, protože toto jde do karet nám. Konečně to někdo přiznal, otevřeně, tak zoufale otevřeně a ještě je vidět, jak mají nahnáno nejvíc zrovna z mimozemských civilizací. Z Galaktické federace, která ač je stranou Křešovky západní agendy špiněna Elonem Muskem a fikcí ze strany CIA, Aštarem Šeranem, tak je pořád velice reálná.

Díky bohu, že GF je realita, ta tyto hajzly zastaví ve výsledku, nedovolí, aby jejich děsivá dystopie vyhrála a mohli pozabíjet nás, mystiky.

Jinak satanisti a jejich bizarní nároky, kdyby se mělo brát vážně ta verze, jak to říká Jáhl, by správně měli být spolu s esoteriky a mystiky otestováni skutečnou nezávislou vědou, aby se zjistila pravda, ta věčná. Kde je pravda o esoterických realitách.

Konspirace tvrdí, podle předchozích zkušeností budu říkat – pravda je – pravda je ta, že tento výzkum je absolutně potírán a reálné výsledky zůstaly vždy jen v rukách mocností – satanistických mocností. Lidem se LŽE. Aby mohli skrze bezvěrectví a ubohého ducha prohnilého degenerativního satanistického západu zavést technokratickou dystopii. Skrze LŽI. Vzhledem k tomu, že Jáhl je na straně Ukrajiny a vlády, tak snad je jasné, co nám vládne a co jejich informace jsou, ne?
Jinak poslední projekt na objasnění této otázky, když tedy věda to nechce odhalit, byl projekt GF na podzim 2021, kdy hned ten 1. termín 17.10. jasně prokázal realitu mimosmyslového přenosu informací na de facto přírodní bázi (když budeme brát mimozemský high-tech jako součást našeho světa, který tu je už tisíce let a byl tu tedy už před 5G), protože byly vysílány archetypální obrazy a X lidí skutečně vidělo archetypální obrazy…. Vzápětí toén projekt zadupala alternativa posedlá, zpracovaná, nebo uplacená NWO stranou.
Tato věc je nejpotíranější v dějinách.

Jde o to, že všechny ty namyšlené bezvěrecké debily, kteří obsedají akademickou scénu a myslí tyto svoje bestiality naprosto vážně, můžeme svrhnout jen my. Jenže je nás málo, kdo chápeme nebezpečí. Takže se tato zrůdnost bude ještě více vyjevovat, ale tak didakticky poučně, aby to donutilo chápat co nejvíc lidí. Že tu je tento průběh, dokazuje existence aktivního Jahla. On je buď úplný blb, co tomu věří, nebo je nácek dohnaný do poslední křečovité možnosti a je součást NWO. Tipuju ho na blba, ač tím není hodnocena inteligence jako taková.
Prostě chaotická zmatená duše.
Která to možná dost krutě osere.

Zatím nejlepší možnost, jak vyničit tyto debily, se jeví stoupající tenze 5G do nervového systému s kombinací neustálých vzestupných energií planetárního jádra. Kdo funguje v principech Zákona Jednoty, nemusí se tedy bát Stvořitele, kosmického vědomí, žil čistý život a před žádnou vesmírnou entitou se nemusí bát … ten je v klidu, má vnitřní podporu.
Ale takové, kteří mají extrémní bloky, jako třeba ateističtí mocnáři, co relativizují satanismus a vytváří jeho úhledné verze pro šíření ve společnosti, aby si tam dali Jáhla k prezentaci … ty to smete. Onemocní a zemřou. A kdyby se zavrtali do bunkru, tak i tam je najde GF.

Satanisti už nepotřebují postaru zabíjet zvířata, nebo lidi, pro praktické získávání energie. To už potřebují jen pro otevření zlých bran, nebo přivolání extrémně zlých entit. Jinak mají parazitický systém 5G, tím nám denně berou energii. Celé biosféře planety.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter