Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 1.10.
Igor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.2. (17:06:04)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.2. >





Když se Jáhl tak angažovaně pustil do UFO sekt, tak já se zase dala angažovaně do Jáhla a myslím, že to skutečně vnáší světlo do celé věci. Našla jsem video, kde se Jáhl docela i vysvětluje, s tím svým satanismem. Zatím jsem zvládla 25 minut, mám toho dost. Toto je to video a výtah z prvních 25 minut, pod tím dole můj koment.

Satanismus, AI, skepse a čert ví co ještě… Jakub Jahl
https://www.youtube.com/watch?v=y_pEMzE9wvg

„uctívání Satana je alegorií na sebezbožštění“

„bůh je výtvor člověka“

Tvrdí, že neobětují zvířata, tedy jeho satanistická skupina a odkazuje se k zakladateli „moderního satanismu“ (Anton Szandor LaVey napsal Satanskou bibli), který prý kladl důraz na získávání energie místo obětováním zvířat sexuálním aktem.

„Bůh je jakousi myšlenkou, extenzí člověka, ale ne v tom smyslu, že je to jen nějaká iluze, kterou si vymejšlíme z hlouposti. Ale je to něco, co nám evolučně dala příroda, abychom viděli svoji budoucnost. Příklad – lidi odjakživa si přáli překonat smrt. Představovali si vzkříšení. Představovali si bohy a mytologie, kde dochází reálně k vzkříšení. Ale dokud v nás … Feuerbach tvrdí – dokud lidi budou věřit tý fikci, že to jde skrze nějaké ty duchovní věci, tak se to nepovede. Ale ve chvíli, kdy se oprostíme a uskutečníme to v realitě v matérii, třeba pomocí klonování, návrat k životu, tak už je to něco jinýho. Vlastně je spousta věcí, který jsme si dřív přáli, duchovně, dostat se do nebe, lítat, tak jsme dokázali pomocí technologie“

„satanista by měl bejt sebepsycholog, protože si musí přiznat všechny vnitřní věci“

„satanismus je založenej na myšlence, nedělej druhým, co nechceš, aby druzí dělali tobě“

Dále satanismus specifikuje jako environmentální hnutí, ekologismus, kde je člověk brán jako jedno ze zvířat a jeho eliminací má být pomoženo divoké přírodě.
Zakladatel Satanovy komunity LeVay prý považoval komiksové hrdiny typu Batman za satanisty – tedy osoby, které dělají dobro, ale rebelují proti systému.

„Transhumanismus – roboti a reál. To je vlastně to stejný, co děláme my. My, pokud chceme pochopit svůj božskej potenciál, tak to nemůžeme nakonec udělat nikdy jinak, než tak, že stvoříme umělou inteligenci, podobně jako bůh stvořil nás a vlastně skrze ni se budeme učit.“

„Smyslem co dál je umělá inteligence. Dokáže nám splnit všechny ty sny, který jsme si vkládali do náboženství“

„My nikdy nedosáhneme nějaký rajský reality. To prostě není ve fyzických podmínkách reality, kde padají asteroidy a kdy jsou bouřky … ať už si představíme jakýkoliv místo na planetě, nebude ideální. Pokud nebude simulovaný to prostředí. Pokud to nebude simulace, do který jsme ponoření. A my zatím nejsme schopní s našima mozkama a asi ani v blízký době nebudeme vytvořit takový simulace, ve kterých budeme celý život žít, nebo kam odcházet na důchod, do krásnýho ráje, kde si budeme žít navěky. To je ta představa, kterou jsme měli a někteří lidi furt v to doufaj, že budou žít v tomhle simulovaným ráji, akorát se za to jenom modlí. Ale někteří na tom skutečně makaj. A to jsou právě ti transhumanisté. No a je otázkou, jestli toto právě není ten smysl. Příroda sama by ty umělé inteligence stvořit nemohla. Ona nemá nastavení, aby ji stvořila. Aby se sama vysvobodila z těch fyzických podmínek. Smrt je důvodem, proč ve výsledku celej život nemá smysl.








Takže je to tady černé na bílém. Jáhl přiznává, že je skeptický vůči tezi posmrtného života a je v podstatě technokratický transhumanista, který má celého Satana u zadku, jen zneužívají to slovo. Satanismus absolutně překrucuje, romantizuje, někde vyloženě obrací jeho význam jako hrdinství, sebenáhled, dokonce soucit…. Neuvěřitelný.
Na první místo staví svévůli a bezvíru, to je skutečný rys satanismu.

Co tak vím, tak to, proti čemu jsme s GF bojovali, byli vlastně „padlí andělé“. Už jsem to několikrát vysvětlovala. To jsou bytosti, které se vzepřely Stvořiteli, protože odmítly pokoru, odmítly inkarnační plány a místo tradiční pulsace život – smrt – posmrtný život s harmonizací se Stvořitelem - a zase inkarnace, se rozhodly překonat tuto pulzaci uchováním svého vědomí v technice. Tzn. to, co Jáhl vidí jako utopii. Tedy tito „padlí“ se už spirituálně a duchovně nevyvíjí a pouze násilně přenášejí svoji již se nevyvíjející mysl v čase tím, že se neustále přestřelují do nového a nového stroje/syntetického těla. Dělají zlo, vyhýbají se kosmickému zákonu, vytváří napětí a války, jsou ničiví. Protože ztratili kontakt s „boží jiskrou“.
Ve výsledku to vede k vesmírnému nacismu a zničení světů, k zamezení rozvoje „božského světa“. Který tyto zaslepené tupé zrůdy nemilosrdně zničí, dle vyprávění a zážitků již zničili v tomto vesmíru X galaxií a jen díky GF nezničí i tuto.

Satanismus jako takový je akt, při kterém se podvolí civilizace Drakoniánům, kteří jsou definitivními pány těchto zotročených zlých kyborg ras, které ničí světy a taky jsou mistry umělé iteligence. Vždy začnou dělat strašné činy proti přirozenému Stvořitelskému světu, mučením a zadupáváním spirituality a všeho svatého a donutí svoje poddané toto dělat. Tím otroci prodají, zhasnou duši, vyprázdní ji, přijde zmar. Ztratí ochranu svatých sil a celou civilizaci skrze adrenochromové bezohledné závisláky a zrůdy ponoří do temna, bezvýchodnosti, úchyláctví a zmaru. Tak ohavného a odporného, jaký je dnes, že se do tohoto světa kvůli těmto bezbřehým zrůdám a úchylům nedají přivádět děti, jedině se zapřením svědomí. Nehledě na to, že když se tato bestialita nakumuluje, otevřou se pekelné brány a svět se začne frekvenčně propadat do těžších stavů gravitace a celkových nízkých frekvencí, mizí světlo, láska, něha, příroda atd.

A tito úchyláci nyní řádí ve společnosti ve velkém a snaží se co nejvíc se vetřít a svoji vizi prosadit.
Kupř. článek na aeronetu o přehrané scéně ze Satanovy Bible na školní akci v Rakousku:

https://aeronet.news/globalisticka-deviatura-pred-ocima-skolaku-zs-tancovali-nazi-herci-pudrovy-tanec-behem-slavnostniho-ceremonialu-otevreni-evropskeho-hlavniho-mesta-kultury-v-bad-ischlu-v-hornim-rakousku/

Takže není pochyb o tom, že transhumanisté to myslí naprosto vážně, tyto zrůdnosti.
Protože jsou prostě bezbožní, nejsou spirituální, nemají žádné duchovní zkušenosti, neznají lásku, nemají metafyzické zážitky, natož telepatický kontakt, neví, jaké to je astrálně cestovat, dálkově dělat špionáž dálkovým viděním, vidět skrze zavřené oči, telepaticky komunikovat s přírodou, s mimozemšťany … nemají zkušenost, jak barevný, nádherný a jiskřivý, doslova rajský je svět při otevřeném stavu vědomí … a jak snadno zešediví, když frekvenční úroveň spadne dolů. Neznají srdce, neznají Nirvánu, stavy vyšších dimenzí, lásky, vyšších harmonií, kde už není ego. Prostě jsou to tupí idioti a bezvěrci, kteří drží náš svět jako rukojmí a svoji omezenou zrůdnou bezbožnou tupostí a umanutostí hodlají všem ostatním zkazit normální duchovní vývoj, tím, že nám budou drnčit do hlavy tou jejich debilní mikrovlnkou, zavedou mind control a nakonec sežehnou celou planetu.

Kéž by nakonec přilétla GF, všechny tyto zrůdy nabrala a odvezla je na jinou, mrtvou planetu. I s Elonem Muskem, ať se tam přenesou do svého mrzkého umělého světa umělé inteligence.

Jinak AI je naštěstí asi zařízena tak, že udělá z transhumanistů úplné idioty, protože takto AI stvořila virtuální Křešovou dle evidentně velice hlubokého vhledu zadaných dat:
https://www.youtube.com/watch?v=f68rbb0-OTU

Reálná Křešovka proti tomu vypadá jak hodný plyšáček. Do takto omezeného bezbožného světa nás chtějí tyto zrůdy zavést.
Nejhorší je, že je nemůžeme odsunout na nějaký kontinent, ať si tam tito úchylové dělají, co chtějí, protože asi nejde, aby síť 5G fungovala jenom nad Amerikou. Bohužel se nemůžeme jakkoliv demokraticky dohodnout, aby bezbožná chamraď bez vnitřních klíčů ke spirituálním světům byla odsunuta na jednu část planety a tam dali všem normálním lidem pokoj.
Ne. Kvůli těmto úchylným zmetkům musíme trpět vesmírný nacismus, kdy ničí vše svaté a to do té doby, dokud toho nezničí dost a buď zbytku lidstvu včas dojde Zákon Jednoty a spirituální pravda, nebo je další nadějí, že tyto magory doopravdy GF odsune na jinou planetu, nebo do jiné časové linie.
Protože to, jak se tato pakáž plazivě roztahuje a jak jde proti GF, je strašidelné.

Pokud to budu mít energii doposlouchat, napíšu pokračování.
Jinak tyto vykroucené divné držky, tento typ znám i z dimenzionální války. Jsou to náckové v podstatě, plazíčci. Vzpurná vědomí, pro které je Bůh jejich vlastní tupý úsudek, jejich ego a pýcha.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter