Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 2.6.
Jarmil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Je zajímavé procházet diskuze pod současným tématem, člověk tam někdy najde naprosté perly, až se musí smát.

Třeba diskuze pod tímto článkem:

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/izrael-palestina-hamas-socialni-site-telegram-terorismus-pr-kampan.A231019_130341_zahranicni_dtt



"
Lukáš Závodský
19. 10. 2023 15:34

Je potřeba si nedělat iluze, že araby zajímá, kde je pravda ohledně exploze u nemocnice v Gaze. Je jim to naprosto fuk. Je to jen další vhodná záminka k útokům na Izrael. I kdyby byly arbaské ulici předloženy naprosto neprůstřelné důkazy, nebude je to absolutněš zajímat. Stejně, jako Nemeckou veřejnost absolutně nezajímalo tvrzení že útok na Gliwice zorganizoval sám Hitler, jako vhoné casus beli k zahájení útoku na Polsko. Všem, co chtěli zničit polsko, byla pravda naprosto ukradená. A stejné je to i nyní. Arabové chtějí jen zničit Izrael a udělají maximum možného, aby se jim to povedlo. Budou lhát, překrucovat, šířit nenávist vůči židům směr arabská ulice, kterou zajímají jen emoce a žádná fakta. To je realita.
87
0
možnosti
reagovat
Zdeněk Bárta
19. 10. 2023 15:39

Přesně. To jsou lidé, s nimiž neexistuje jakákoliv rozumná debata, neboť jim ochrana víry, islámu a Koránu a nenávist ke všemu neislámskému a židovskému či izraelskému naprosto zatemňuje mozek. Já vždycky říkám, že náboženství obecně je nejhorší zlo na celém světě. Jen ať si zkusí každý představit, co by svět dokázal, kdyby se miliardy lidí vzdaly najednou všech svých náboženských dogmat, zákazů či příkazů a plně se věnovali budování "lidství".
20
0
"


Já musím říct, že ten první chlápek má absolutní pravdu, skutečně to tak dnes už funguje.
Informace nemají vůbec žádnou váhu, vše je jen propaganda a v případě muslimských zemí a jejich mentality a temperamentu se na jakékoliv dokazování důkazů absolutně kašle.
I v našem veřejném prostoru už informace ztratily jakoukoliv váhu a ač obě strany tvrdí, že kvůli těm oponentům, skutečně tu dnes funguje stav, kdy jedno dění má vždy dvoje vysvětlení a popravdě, když se vezme, kdo je u nás na koni, tedy sionistický západní EU NATO propagandisti, tak když dokáže alternativa skutečně nabízet velice věrohodný výklad stávajících událostí a má i důkazy, něco tady těžce drhne.

Právě proto už věrohodnost informací šla těžce ke dnu a člověk nemůže věřit ničemu.

Proto se musím smát výrokům těch dvou blbů.
Týpeček si myslí, že zná pravdu a vyčítá Arabům přesně to chování, co jsme museli dezoláti pozorovat na VLASTNÍCH lidech proti Rusku.
Absolutní ignorace faktů a totální posedlost likvidací Ruska.

Tato věta by se dala upravit:

"Budou lhát, překrucovat, šířit nenávist vůči Rusům směr EU ulice, kterou zajímají jen emoce a žádná fakta. "


To si tihle idioti neuvědomují, že dělali absolutně to stejné a to i s očkováním.

"Budou lhát, překrucovat, šířit nenávist vůči antivaxerům směr očkovaná ulice, kterou zajímají jen emoce a žádná fakta. "


Atd., atd., atd.

A chytrák, co mu odpovídá, má taky geniální univerzální formulace:

"To jsou lidé, s nimiž neexistuje jakákoliv rozumná debata, neboť jim ochrana víry, islámu a Koránu a nenávist ke všemu neislámskému a židovskému či izraelskému naprosto zatemňuje mozek. "

taky se to dá upravovat:

"To jsou lidé, s nimiž neexistuje jakákoliv rozumná debata, neboť jim ochrana konzumu, židovství a Bezvěrství a nenávist ke všemu islámskému a slovanskému či africkému naprosto zatemňuje mozek. "

"To jsou lidé, s nimiž neexistuje jakákoliv rozumná debata, neboť jim ochrana státního dohledu, všeobecného pořádku a Světové zdravotnické organizace a nenávist ke všemu neočkovanému a proruskému či proletářskému naprosto zatemňuje mozek. "


Tito géniové si ale neuvědomují, že se chovají přesně jako ti, co kritizují a že se dostali do ostrohledu i domácích.
Takovou demenci, co předvedli, to se nedá zapomenout.
Dokonce hejkali nadšením, že se cenzurují a vypínají a blokují alternativní weby.
Že se zavírají "dezinformátoři" do vězení atd.

Takže se na mínění "veřejného mínění" už dost i kašle.


Nebo toto:
"Robert Máslo 19. 10. 2023 15:39 Muslimům se do rukou internet nikdy neměl dostat. A ideální bylo zastavit transfer technologií někdy v období vynálezu elektřiny. A takové ty kecy jakože když je budeme vzdělávat tak se změní jsou bláboly naprostých vydlabanců - vzdělávat muslimy znamená akorát posilovat nepřítele. 44 0 "


Uvědomuje si ten vylízaný idiot, že zrovna Arabové zachránili po dobách rozpadu Římské říše většinu antického vzdělání, vyvinuli, či rozšířili arabské číslice a rozvinuli vědy (alchymie, algebra, alkohol) a celá západní civilizace se začala více technicky rozvíjet až s přijetím matematické řady arabských číslic v druhém tisíciletí po Kristu?

Ne, neuvědomuje, proto to píše do veřejné debaty, protože je vylízané hovado a taková vylízaná hovada mají nejvíc "lajků".
Doopravdy by se měly tyto velké veřejné politické diskuze zatrhnout.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter