Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 28.5.
Vilém
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dvě roviny
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.8.2023 (19:38:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Jenže vzhledem k tomu, jak je celá tato věc složitá, se o tom dost dobře ani nedá mluvit. Celá ta spleť dimenzionálních technologií + existence mimozemských technologií, které jsou zaměřené hodně na člověka a na udržování poměrů ve světě, jsou nebezpečné a dostaly se do rukou NWO. Historicky, už dříve. Přičemž, nejhorší situace nastaly v druhé polovině 20. století a hlavně po roce 2000, kdy vše nejvíce gradovalo v letech 2010 - 2020.

Ve skutečnosti Galaktická federace ví, že na tomto světě je nutné udržet patriarchát, protože to je jediný funkční model pro člověka, který funguje. Zároveň ale do všeho dlouhodobě zasahovali Drakoniáni a reptiliáni, ti měli svoje sekty a otroky a ti se ve skutečnosti potloukali podzemními systémy už dlouhá tisíciletí. Tam jsou technologie, které umožňují plně ovládnout člověka a telepatickým napojením a dalším ovládnutím těla a mysli ho usměrnit. Protože se dříve velice často stávalo a dnes tato situace graduje, že nějaká ženská zešílela z debilní misogynní Drakoniány vedené struktury a začala čarovat, což se přenášelo do dimenzionálních systémů a dříve toho okamžitě zneužili Drakoniáni a jiná havěť a pomocí těchto technologií ji brzo sprovodili ze světa. Ovšem přitom to jsou technologie Galaktické federace, které to měly kvůli tomu, že když se toto stalo, oni tu ženu ovládli a nahradili ji nefunkční mužskou autoritu a psychologicky ji usměrnili tak, aby nečarovala proti mužům. V tomto systému je totiž velice snadné začít nenávidět muže, situace je ale daleko složitější, muži za drakoniánský misogynismus nemůžou a když to ta žena neví, čaruje proti mužům, proti patriarchátu, volá destruktivní síly a tím se vytváří v dimenzionálním poli prostor pro Drakoniánské machinace. Přičemž, muži jsou velice naivní a o těchto realitách netuší, nemají přístup ke specifickým planetárním systémům, jako ženy a absolutně netuší, co se vůbec děje.
Přitom, tento ženský hněv je velice výkonný v dimenzionálním poli a planeta tyto energie řeší. Takže aby se neděly zbytečné šílenosti, měla Galaktická federace tyto systémy, přímo třeba na kontrolu zešílelých čarodějnic, které byly ve své podstatě udělané jako lyrická pohádka na uklidněnou, ale když se to dostalo do pařátů NWO, stal se z toho epický horor končící společenskými a lidskými tragédiemi a následně válkami.

V Galaktické federaci je na toto samozřejmě i specializace, zvládat genderové požadavky lidstva planety země je pro profíky a musím se smát, když nějaký banana tvrdí, že velitelé flotil nemají pohlavní orgány. To jsem viděla jedině u NWO, že tam nějaký velitelé měli uřízlé pohlavní orgány, oni žijí ve stylu Game of thrones, u Galaktické federace všichni mají svoje pohlavní orgány a vědí, co se s nimi běžně dělá. Dokonce mužští specialisti na planetu zemi a poměry zdejšího lidstva dokážou velice pobouřit a rozzuřit mnohé ženské z Galaktické federace a to jenom tím, že jim co nejklidněji vysvětlí, jak se tu chovat, jaké jsou šance a co je třeba splnit a neporušovat. Je to o nervy, ale je to nutné. Pokud se tato společnost vymkne základním patriarchálním pravidlům, začíná se nemilosrdně bořit a jediný způsob, jak se z tohoto dostat, je zvětšení lidské schopnosti soucitu, empatie, inteligence, paměti, délky dožití, ... atd.

Což je velice napínavý proces.

Takže lidi žijí pod mikrovlnkou a datlují, příroda se pomalu smaží, náckové vyvádí šílený věci, celý svět šílí a pomalu se mění, Slunce šlehá ... to bude dobrý, to určitě všichni dopadneme v EU ráji :-)


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter