Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 1.6.
Laura
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psycho pokusy na lidstvu a planetární energie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.5.2023 (12:03:11)


Tommo (Občasný) - 19.5.2023 > Ahoj. To je moc hezky napsané...

Uzdravení planety je nejvyšší priorita!

Chápu jí jako něco úžasného, životadárného, uzdravujícího, vševědoucího, zářivého, upřímného a čistého, mocného a zároveň velice křehkého.
Na její návštěvu v mé mysli nezapomenu, na její neuvěřitelnou snahu mi ukázat, kdo jsme, kam patříme a jaké jsou naše přirozené vlastnosti, možnosti lidského ducha.
Co je dáváno každému, úplně každému lidskému tvoru do vínku bez nároku na honorář. Bylo to neuvěřitelně vyspělé - snaha o zasvěcení do nekonečného vědění a porozumění.
Zaskočilo mě s jakou samozřejmostí, lehkostí se mě snaží zasvětit do všech těch mechanizmů, kterým jsem v danou chvíli dost dobře nerozuměl.

Byl jsem zaskočen a dostal jsem o ní strach. Nevykradou, nepošlapou, neznásilní tě? Silný pocit násilného odtržení člověka od přírodní podstaty a její všemocné síly :(

Bylo to jako kdybych byl opět malý kluk, který si moc přál a rozmýšlel, jak od prvovýroby se všemi jeho komponenty složit třeba automobil, mezihvězdný pohon, cokoliv..., a tento zdroj vědění přede mne postaví Lamborghini s otevřenou kapotou a výkresovou dokumentací k nahlédnutí a zapůjčení zdarma.
Silné pocity mého údivu, překvapení při vyjevování obrazů / mechanismů, jejich potencionálním i skutečném významu - síle snahy vtažení do nich byli úžasné.


Složil jsem jí i krátkou evokaci :
Smyslně pomyslná ani trochu namyšlená. Kouzelná a mocná. Magicky jiskřivá, hluboká a temná přitom hřejivě teplá, barevná i bledá – sama sebe hledá. Vášní zapálena, jemná a hladká – na chvíli sladká. Vždy jen svěže čistá, milá a jemná, důvěrně známá mezi náma. Důmyslně propojena, vyvážena z ohně vytažena. Žena. Srdcem tvůrce navržena, vesmírem umožněna. Chvála, na pozvání nečekala. Včera ani dnes neklepala a vešla. Byla mi umožněna a bude připravena „TED“, k mým rukám i zítra…

Mám tu holku moc, moc rád. Vím, že stojí semnou a při mě jako já u ní, při ní.



Bohužel společnost je otrávena a to doslova. Egoismem, mamonem,...

Vše těžce drženo umělými SS a z vyššího hlediska primitivními technologiemi přesně jak popisuješ. Neschopnost lidí si to uvědomit, probudit se. Tady je ten trend opačný, nežli vzestupný. Takhle mi to přijde. Při pohledu na lidi se mi chce ještě stále občas plakat.

Moc si mě tímto příspěvkem rozveselila a hrozně moc chci, přeji si aby to byla pravda. (Uzdravení naší planety)

Body: 5
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Tommo
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter