Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 2.7.
Patricie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Výroční zpráva 2022
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.1.2023 (20:06:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Když si člověk připustí, že těch 26 milionů padlých, z toho 10 milionů vojáků jako takových, kteří zašli v boji proti nacismu na straně SSSR v 2. světové válce, si zaslouží úctu, tak se mi ze sraček, co bleje tenhle polsko-litevský nácek, dělá vyloženě zle.

Jakým právem nějaký takový nacistický zmrdíčci můžou znova tohle všechno dělat?





Tohle je jeho pojetí Ruska a jeho vzniku:

"Kdyby Karlu IV. řekli o hrozbě z Východu, asi by se zlobil: Jak jste to mohli dopustit? V jeho době – a dokonce až do 17. století – byla východní hranice Evropy tvořena spíše slabými a dezorganizovanými státy. Čas od času tyto státy (mezi sebou) bojovaly, ale obecně se jich Evropa nemusela bát. Na východě držela stráž polsko-litevská Rzeczpospolita, přičemž jedním ze základů její moci bylo i ukrajinské kozácké vojsko.

Vzestup Moskevska (Moskovie, Moskevské Rusi) začal v 16. století, kdy Moskva, někdejší vazal Zlaté hordy, krvavé dobyla jak některá ruská knížectví, tak chanáty a vytvořila obrovský státní útvar. První pokus o velký útok na Západ epicky selhal. Moskovie okamžitě ukázala svou tvář – velký teror v podobě opričniny Ivana Hrozného. A okamžitě se zhroutila do tzv. smuty, podivného času, který je dodnes v Rusku synonymem pro největší (politickou) noční můru.

Teprve v 17. století, kdy si Moskva podmanila velkou část Ukrajiny a za Petra Velikého oslabila polsko-litevskou Rzeczpospolitou, byla Moskovie přejmenována na Rusko a stala se oním příslovečným „medvědem na Východě“."



Já teda nejsem historik, ale znám třeba pojem "Kyjevská Rus" a i wikipedie tuto realitu dodnes netají. Možná že dnešní děcka by mu to žraly, protože se i uvažuje, že by se jako dějepis zrušil úplně. Asi že otroci nepotřebují paměť předků.

Jenom když se jede podle suchých faktů, tak je vidět, co ten inťoušek nacíček blouzní za SS pomatenou storku:

Kyjevská Rus 879–1240


Moskevské Velkoknížectví 1276–1547


Carské Rusko 1547–1721


Ruské impérium 1721–1917


Sovětský svaz 1922–1991


Ruská federace 1991 - doposud (což evidentně náckům vadí)






Super.

Tak to by bylo Rusko.

A teď Ukrajina.
"Mezi Polskem, Ruskem a Osmanskou říší"
Myslím, že to je výstižné shrnutí jejich dějin.

Jako mapička jejich teoretického vzniku se dá použít toto:

Expanze Litevského velkoknížectví ve 13.–15. století




Jinak jakákoliv jejich vlastní národnost, jako "Ukrajinci", se někde mezi tou jejich historií mezi těmi a tamtěmi opravdu začala objevovat až někdy v 19. století a to to možná byly litevský choutky.

My taky nejsme velkoříše, ale Češi se tu podle oficiální historie poflakují už aspoň 1500 let. Kde byli celou tu dobu Ukrajinci?
Byli buď Rusové, nebo Poláci, nebo něco jižnějšího.

No.

Tak myslete na těch 27 milionů mrtvých, co zemřeli kvůli tomu, že do toho všeho s tím Hitlerem si dovolili jebat ještě nějaký litevský náckové.

Hezky.
Ještě nějaké vyprávění o genocidě prosím.










<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter