Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 2.7.
Patricie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Výroční zpráva 2022
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.1.2023 (20:06:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


"Nebo", či verze B, je vlastně obsahem dimenzionální války od samého začátku.
Popravdě, verze A, tedy že bude lidstvo dočista inteligentní, nebyla nikdy úplně reálná. Zkusilo se to, nevyšlo to, daly se do toho veškreé síly, ale ne, lidstvo není inteligentní a proaktivní.

A tak se jede verze B.

Verze B sestává se základní idey rozdělení světa podle etnicko - kulturních kořenů a zničení vedení USA.
To se děje.
V tomto modelu dělení světa na nové pořádky spadáme pod Rusko.

Protože:
Jsme Slovani
Nemáme koloniální minulost.

Pro naši budoucnost je to to nejlepší, co může být, je to podle běhu kultických sil.

Západní Evropa je kulticky mrtvá, kupř. z Francie odešlaa vzdálila se její kultická strážkyně, svobodomyslná a bezstrarostná ženská francouzská duše. Je pryč, zdrhla, protože ji politické vedení obětovalo při satanistickém rituálu.
Navíc neživotný duch zašlé mrtvé Francie neobstojí proti dravé vitální síle Islámských obyvatel, které si tam pozvali.
Takže je pryč, vzdálila se.

Západ umírá, je dementní a hloupý, nacistický, jsou to ovce všech ovcí futrál. Navíc zlý a rozežraný ovce, bezohledně rozežrané a chtějí víc a víc.

Objevila jsem jeden zajímavý článek, který dává nahlédnout do názorů fanoušků západu nějakou aspoň trochu srozumitelnou formou (tedy že někdo jenom nehajluje, ale pokouší se o myšlenky)

Máme být součástí „západoevropské muslimské civilizace“, nebo ruské? Ben Kuras nabízí tuto odpověď
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Mame-byt-soucasti-zapadoevropske-muslimske-civilizace-nebo-ruske-Ben-Kuras-nabizi-tuto-odpoved-725051


Ben Kuras je nějaký pisálek, který píše:

"Je Rusko pro nás civilizační alternativou? Ještě zhruba před rokem jsem samotnou takovou otázku pokládal za nepředstavitelnou. Teda nedokázal jsem si představit, že by nějakého Čecha mohla vůbec napadnout. Takže mě fascinuje, kolik se takových najednou vyrojilo,"

Já jsem si zase před rokem nepředstavovala, že si kdo kdy dovolí nás násilím a s fatálním signem přiřadit na západ a proto jsem si nikdy nedovolila říct, že budeme patřit k Rusku, šlus.
To až po tom, co předvedli násilní nacisti v naší vládě, po radikalizaci, kterou vyvolali.
Do té doby jsem si myslela, že jako středoevropský slovanský národ budeme považovat dobré vztahy s Ruskem za samozřejmost a jakkoliv nebudeme vzájemně nijak narušovat svoji bezpečnost, přičemž jsem tento samozřejmý vztah a přirozenou kulturní příslušnost k východním Slovanům považovala za natolik stabilní samozřejmost, že jsem se ve skutečnosti nikdy nebála muslimů, protože jsem si byla jistá, že kdyby něco, Rusko nám Evropě vojensky pomůže.
Navíc Rusko a jejich vojenská spolupráce s Blízkým východem dává záruku, že se žádná taková šílená politika na našich územích nebude dít.

Evidentně, celou dobu tu dělají politiku cizáci, ti takto neuvažují, ty by ani nenapadlo, že třeba jako Slovani fakt nepatříme pod západní Evropu a náš obdiv k nim má své meze.

"Ben Kuras" nezní jako české jméno.

Dále píše:

"„Na jedné straně celkem správně vidí, kam se řítí západní civilizace, a na straně druhé dlouhodobě nemá pro protipól západní civilizace jediné pěkné slůvko. Myslím tím Rusko. A není to jen letos, kdy probíhá válka na Ukrajině.“"

On si stěžuje, že je kvůli tomu považován za schizofrenika.
Já na takový taky nejsem zvědavá.
Ať se laskavě rozhodne a podle toho se zachová.
Jeho ostentativní významné natahování a přemejšlení o tom, jestli je ta, nebo ta strana na pana lepšího dostatečně civilizovaná, ať s tím jde otravovat někam na západ a nehazarduje s naší zemí, protože české kořeny nemá.
Musí se rozhodnout.


Ten člověk nenávidí Rusko, tato despotická, úplně vykloubená slova to dokazují:

"Rusko mělo dvě šance přeměnit se z dokonalé totality v nedokonalou demokracii a stát se civilizací. Poprvé těch několik měsíců Kerenského vlády v roce 1917, podruhé těch pár let vratké Jelcinovy vlády počátkem 90. let minulého století. "

Neřekla bych, že Rusko 19. století byla nějaká anti kulturní díra, co všechna ta literatura, hudba, umění? Pán je trošku mimo.
Že byl Lenin akce NWO, je chronicky známé. Že šlo o rozvrat Ruska řízený ze západu.


Dále píše:

"Než s vysvětlováním pokročíme dál, připomeňme si historicky, že to, čemu dnes říkáme západní demokracie, vzniklo organickým vývojem politické kultury anglofonní, která Evropu třikrát v jednom století zachránila před civilizačními kolapsy: dvakrát hrozícími z Německa, jednou z Ruska. "

Přesvědčení toho člověk spočívá v dětinském obdivu k domu Rotschild.

V 1. světové válce by vyhráli bezpečně Němci, kdyby sionističtí židi nepodrazili Německo tím, že slíbili Anglii, že zařídí aby se USA vložilo na jejich stranu, výměnou za Palestinu.

To je pravda, proto Německo prohrálo 1. světovou válku a Anglie se projevila pouze tím, že podrazila evropskou kulturu kvůli židům.
To je celý.

V 2. světové válce Angličani skoro nic nedokázali, Hitler se orientoval na východ a prakticky nacismus a Hitlera porazili Rusové, respektivě tehdejší Sovětský svaz.

Angličani jsou nuly a zločinci.

O čem mluví potřetí, asi o studené válce.
Tam mám pocit, že Angličani taky nic nedokázali.


Dále píše:

"Na tento dojemný pohled růžovými brýlemi z růžového obláčku vysoko na nebesích by měl místo mě emigranta odpovídat někdo, kdo zažil na vlastní kůži nebo v rodině vězení nebo pracovní lágr (bylo jich u nás několik set tisíc), vyhazov ze zaměstnání či zákaz studia (další miliónek), nemluvě o trvalém strachu ze špiclování a udávání, omezeném přístupu k informacím, potlačením tvořivosti, neustálé cenzuře a autocenzuře (další miliónky) a celkovém stavu národní i individuální degradace, imbecilizace a bezmocnosti. A to byl československý komunismus jedním z těch nejmírnějších. Tady bylo vždy aspoň co jíst. Na Ukrajině rusko-sovětský režim vyhladověl k smrti několik milionů. Kolik že to milionů povraždil, sdělují historici? Padesát? Sedmdesát? Nebo už se to ani nedá spočítat?"

Ono je vždycky něco za něco. Neustálé útoky ze strany západních mocností proti Rusku, celá dlouhá staletí, nás prostě už dost vyřídila. Nemáme tolik nakradených peněz z vykořistěných, znásilněných, zničených národů, nemůžeme jet v "demokracii", protože nás někdo rozvrací zevnitř (nacisti), proto musíme mít tuhý režim.
Když nebude západ, budeme moci povolit a začít se zase rozvíjet.

Západ útočí na nás, ne my na ně.


Dále píše:

" V západní Evropě je nejislámštější zemí Francie s deseti procenty. Rusko jich má sedmnáct. A zatímco Rusů ubývá, muslimů přibývá. Je-li Západ odsouzen k populační islamizaci, Rusko jej předhoní."

No a to právě nemá pravdu.
Popsala jsem jinou mentalitu.
My muslimy nevykořisťujeme, vycházíme s nimi dobře.
Nemáme vůči nim žádné výčitky svědomí, protože jsme jim vždy pomohli, zvláště na Blízkém východě.
Nejsem tedy v jakémkoliv válečném vztahu, máme k sobě navzájem respekt a jsme schopní se ubráni i silou, proto máme vzájemný respekt.

Narozdíl od západní Evropy, která nemá respekt, ani tam ani támhle.


"Hezký počet ruských muslimů válčí na Ukrajině v ruských uniformách. Čečenští dobrovolníci to dokonce berou jako džihád proti bezvěrcům a jejich padlí jdou rovnou do ráje. Nedávno k nim přibylo několik tisíc džihádistických žoldáků Islámského státu ze Sýrie. O čem si tedy tu otázku, čeho být součástí, máme klást? Kdo tady trpí schizofrenií? "

On. Beník trpí nemocí, protože se neorientuje a situaci nechápe.







<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter