Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 2.7.
Patricie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Výroční zpráva 2022
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.1.2023 (20:06:25)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.1.2023 >



Takové články a taková propaganda dělá zlou krev:

https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/dezinformace-cesko-na-prvnim-miste-spolek-hadka-sireni-lzi.A230102_094039_domaci_vank

Lidem, kterým 3/4 před 5ti lety nevadila Zemanova přívětivost k Rusku, už dnes neřeknou jinak, než "dezinformační scéna".

To znamená, že uráží ve skutečnosti 3/4 tohoto národa.

Pouze 1/3 nebo dokonce pouze 1/4 lidí je skutečně přesvědčená o naší příslušnosti k západu.
Pouze 1/4 lidí ve skutečnosti souhlasí s nacistickou západní politikou.

3/4 lidí jsou naší vládou uráženy a zastrašovány a dezinformovány.

A je děsivé neštěsí, že se ve vlastenecké scéně neustále motají lidi s dluhy.
Musí být křišťálově čistí.

Je vidět, jak se s naší vůlí zachází.
Jakákoliv demonstrace je zbytečnost, všechno zničí, jenom budou ty lidi démonizovat...

V tom článku padají podobné věty:

" „Jovanovič, který se rovněž označuje za českého vlastence, pro Kreml a proti České republice pracuje stabilně už od roku 2014. Takže se nedá očekávat, že by to byla nějaká nová hvězda, která dokáže vyhnat lidi do ulic,“ poznamenal dále Máca."

... proti České republice, prý. Já ho neznám, nevím, o koho jde.

Ale pro Kreml proti České republice - to si dovolujou psát nacisti, nejhorší svoloč, co dělá pro USA PROTI České republice.

Lžou a smějou se nám do ksichtu.
Už dlouho, už to trvá dlouho, déle, než aby se to dalo akceptovat.

Když budeme demonstrovat, říkáme tím:
"My vám věříme, že vy sjte lidi, že nejste zločinci. Tak vám vyjevujeme názor a věříme, že nás vyslechnete."

Ale my přece už moc dobře víme, že tak to není, že jsme proruští švábi prý, když nemáme rádi nácky.
To už není na demonstrace.
To je na atentáty a vojenské převraty.

Tak modlím se, aby v českých mužích byla síla a plán pro tento rok. Doufám, že to někde ve vojenských kruzích už řeší.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter