Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 2.7.
Patricie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Výroční zpráva 2022
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.1.2023 (20:06:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Jinak ukrajinská mafie si prý na našem území začíná zase dělat, co chce, tedy naše bezpečnost, jako národa, šla opět prudce dolů. Jestli byl na ulicích klid a bylo tam bezpečno, tak zase nebude.

Je zakázáno psát o kriminalitě Ukrajinců, protože na nás, na Češíš a dalších národech Evropy absolutně nezáleží.

Tak jako mají Francouzi zakázáno veřejně mluvit o kriminalitě muslimských utečenců, stejně tak máme zakázáno říkat pravdu my.
Jenže Francouze to bude stát existenci, Francie zemřela, Francie končí, Francouzi nebudou.
Je jenom otázka času, než si muslimové vezmou jejich zemi.

My máme šanci jedině tehdy, když se spojíme s Ruskem a uděláme si pořádek podle svého.
To znamená opustit EU a zločinnost specifického typu.

Tedy přestat vyznávat nacismus.
Vyhnat z této země nacistické kolaboranty, nasadit režim jak po 2. světové válce.
Zapomenout na západ, doopravdy už na věčné časy.

To co si s námi tady zahráli minulé roky, to se prostě odpouštět nebude.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter