Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 2.7.
Patricie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Výroční zpráva 2022
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.1.2023 (20:06:25)


 Kiki_ (Občasný) - 5.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

Putin buď nám milostiv, doufám že on bude umět udělat rozdíl, mezi zaprodanou vládou a obyvatelstvem který je prostě akorát vymletý. I když prostě i vymletý dav, je nebezpečný dav a "zachraňovat někoho" kdo nechce být zachráněn je nemožné. Je to fakt blbá situace - být závislá na dementech v hojném počtu kteří se tu ještě stále modlí k modrožluté vlajce a nic jim nedochází.

Taky by bylo zajímavý vědět, jestli vůbec je možný český národ něčím takhle nasrat a zvednout - nikdy v historii se to zatím nestalo, pokud nepočítám husitský války. Máme jako Češi vůbec povahu zaútočit, dát někomu ránu, zvednout se k obraně? Je to vlastně ironické, ale naši vojáci vždy odváděli nejlepší práci právě v cizích armádách, jakoby nikdy neměli v popisu práce bránit vlastní občany a území, i při druhé světové museli odtud doslova utýct aby mohli bojovat, ale tady, v jejich vlasti jim to nebylo ani dovoleno. Mě připadá že veškerá taktika našeho národa ze samé podstaty je, čekat až se nepřítel zlikviduje sám. Jak Švejkovské, a pomalé. Naše mentalita je prostě taková jiná, co se týče celého konceptu války nebo aspoň sebeobrany, skoro jako kdybychom ji nepochopili, ale zase nutno uznat, že když jde o vynalézavost nebo všeumělství, tak jsme zase jiná liga. Frantíci si neumějí ani nahodit pojistky když si je vyrazí.

Tedy, náš národ ještě nikdy nepoznal totální bankrot státu, to bude asi naše prvenství, a je možný že teprve to nás pak už nasere. Jenže bohužel to je ale ta hranice, ze které pak už není návratu, po bankrotu by byly desítky let, než bychom se zase z toho zvedli. A tolik času nemáme.

Merkelová ještě někde ukazuje svou prdel? Ať už jí zahrnou hlínou proboha, ta má dávno chodit kanálama...
nebo se rozkládat někde na dně řeky.

A co ten vesmírný zločinec, který "už to nemůže vydržet"? Nechtěl by převzít na 24 hodin frekvenční stanice čt, novy, primy a odvysílat pár zajímavých nahrávek s důkazy jak si s námi Západ vytírá prdel? Upřímně, já mít rozpočet a nástroje k tomu, tak už to tam dávno láduju. Přeřeknutí kandidáta Hilšera v televizní debatě k prezidentským volbám , že USA jsou náš sponzor, opraveno spojenec, a jiné perly, jsou pro některé lidi slyšitelné asi jako šum motýlích křídel. Z těchto náznaků si plno lidí udělá zase vtipné sestřihy na internet, ale tím je jenom krmíme opětně energií, nikoho to neprobírá.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kiki_
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter