Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 2.7.
Patricie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Výroční zpráva 2022
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.1.2023 (20:06:25)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.1.2023 >



Za ten rok taky došlo k pozitivním změnám v kultickém podloží planety, v jejích energiích, došlo k nejrůznějším fázím čištění energií až k jádru planety, potom k pohybům v rámci jednotlivých kultických celků, došlo k odstranění velké části archontských sil.
Byly to tedy dost bolestivé procesy, celý minulý rok byly ve vzduchu bolestivé satanistické energie z umučených zvířat, lidí a další přírody.

Bohužel to v něčem trvá doposud, ale taky došlo i k dalšímu zlepšení.

Právě Slovani, Rusové a další mají nyní vlivem událostí a vědomé práce lidí velice vyčištěnou zemi.
Z výšky pod Euro-Asií, pod slovanskou Evropou a Ruskem a přilehlými oblastmi dominuje světlo.
Amerika - severní i jižní, je stále zapráskaná temnotou.
Když budeme mít dost sil, dojde ke světelné expanzi z našich kultických vlivů do celého světa a potom se díky této vlně celý svět stabilizuje ve světelnějších podobách.
Ještě se to nestalo, ale věci k tomu mají náběh.
V politice by to asi znamenalo vítězství Ruska.

Nepřátelé za tento rok taky ještě více zeslábli. Satanističtí židi už se museli smířit s úmrtím Jehovy, případně s jeho dokonalou izolací od tohoto světa.
Včera se dokonce ozval jeden z vesmírných zločinců, kterého už jsme porazili že už to nemůže vydržet, jako jistý druh vesmírné síly, nebo nějaké mimozemské rasy, že odsud potřebuje už vypadnout, že je to tu pro něj už nesnesitelný a nabídnul se, že provede něco, co otevře lidem oči.
Žádný bomby, žádný násilí, žádná válka, třeba to bude zase nějaká mediální nehoráznost.

Lidi spí tak tvrdě, že už to uvádí v zoufalství všechny, přátele i nepřátele.

Ona je to velice zoufalá situace.
Já tedy nevím, jakou kvalitu má typický nacistický očkovanec, ale tipuju to takto:

Za mnou potopa, budoucnost po mé smrti není můj problém. Protože jsem bezvěrecké hovado, nebo křesťan a nevěřím tedy v reinkarnaci, žádný vztah k budoucnosti a zodpovědnost vůči ní mě netrápí. Nic z budoucnosti se mě netýká, jako osoby. /těmto vždy přeju, ať se narodí jako znásilňovaná žena do Indie/
Mí haranti, pokud je nasekám, mě taky nezajímají, jejich budoucnost je mi totálka u prdele, protože opět, jsem bezvěrecké hovado, nebo křesťan, ... atd.
Když už žiju tak, že je mi všechno u prdele, tak žeru ČT i s navijákem, nepotřebuju vysoké IQ.

Výslednicí tohoto stavu obyvatelstva je to, že inteligentní, vyspělí, kultivovaní a citliví lidé se bojí do tohoto pornem vytuněného slizkého zpraseného světa přivést jakoukoliv cítící bytost, zato primitivové na úrovni dobytka se množí dobře a bez jakýchkoliv pochybností.
Populace tedy debilní a hrubne.

Nevím, jaký je scénář, ale stále doufám, že je možné situaci zvrátit ve prospěch neočkovaných lidí.

V dimenzionálním světě se k takovému vývoji jednoznačně směřuje.
Že padne dobytek, vyhrajou lidi.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter