Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 2.7.
Patricie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Slunná naděje
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 20.12.2022 (12:06:42)


 Kiki_ (Občasný) - 3.1.2023 > ma.ni.> 

🤣🤣🤣 Jsem se chtěla seriózně podívat co tam vyplodili za pakárny...
A rozbilo mě video pod popiskem
"1) Nad Coloradem se na 5 hodin objevila obrovská koule:"

Wow! Jako, sice jsem zatím neměla to potěšení osobně něco takového vidět, ani GF, ani UFO atd. Ale tohle? To je trochu moc... je skvrna z lomu světla které se pohybuje stejně jako slunce, tyhle prasátka háže kdejaký zavlhčený objektiv a pro nevěřící tomáše - v dolní polovině záběru pokračuje paprsek kde jsou další dvě prasátka která se hýbou po záběru jak se slunce pohybuje, ve stejné linii jako ten jejich velký "objekt" to už jim došel rozpočet na digitální animaci? že musej vydávat bordel na objektivu za létající objekt na obloze? wow...

Samozřejmě, zbytek článku vedle takové informace pak budí značnou věrohodnost, když autor tadeska to neumí sám rozlišit. Zbytek videí není poznat, jestli jde o klasické drony nebo sledování nějakého smítka pod lupou.
Ty záběry prostě pobavily a to se nemusím považovat za experta při pozorování, ale mám zkušenosti s digitálními efekty, foťáky, objektivy a už jsem viděla i pár fotek, kde bylo něco skutečného zachyceno (u lidí na kterých se v tu chvíli energeticky pracovalo), ale tohle prostě ne. Tohle je prostě blbost.

zbytek článku...pfff cože?
Německo bez vojenské podpory USA? Když USA diktují hlavouni z fašistického Německa...? A USA nyní řádí na Ukrajině kde jsou vlastně s azováky jedna ruka?
Jižní Korea že by neválčila se Severní Koreou? ale no tááák... Jako kvůli tomu mají oba státy takové armády jo? Protože se vlastně milují? Severní Korea měla atomovky už předtím, to se zapomnělo jak pár let zpátky zkoušeli rakety vhodné k nesení takové hlavice kam až doletí? Tehdy nikdy nikdo nepochyboval, že to netestují pro atomové dolety.

To je směs tak rozporuplných zpráv, rozdmýchávající akorát falešný dojem že čtenář dostává nějaké tajné informace ze zákulisí. Zbytek je povytrhaný z kontextu a kolem je namazáno plno medu a domněnek aby se na to chytli fanoušci Qanonu. Těm totiž stačí tak málo ke štěstí...jsou zvyklí se opíjet rohlíkem...


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kiki_
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter