Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 2.7.
Patricie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Slunná naděje
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 20.12.2022 (12:06:42)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


On by nás Fiala strašně rád zařadil na nějaký oficiální seznam zemí, které patří k západu.

No, tak to ne.

My patříme k Rusku.
Jestli se má takhle dělit svět, jakože to tak vypadá, tak my jsme Slovani a patříme k východu.
Nazdar.

Víc mě nezajímá, já nebudu v jednom celku s Germánama, Belgičanama, Angličanama, Američanama a podobným nechutným sdružením neschopných zločinců, kteří jediní, co umí, je kolaborovat s nějakými mimozemskými nestvůrami a ničit Rusko.

V žádném případě.

Tahle země patří neočkovaným.
Očkovanci teď umírají na zápaly plic.
Neočkovaní chtějí východ, ne západ.

2/3 dementních zombíků už nemají rozhodovací práva.
Ukázali se jako duševně ménecenní a jako fašounkovatý nacíkovatý idioti, nuly, idiotskej dav zpracovaný TV.
Ti nemají mít rozhodovací práva.

Takže se ukáže, co je naše budoucnost, jako národa.

Ta šance, že věci půjdou rozumně, už padla.
Svět se dělí, jednoznačně.
V dimenzionálním prostředí, v kultickém podloží, jsme jednoznačně v Euro-Asii, jsme propojeni s východním celkem.
Jako pohraničník ve špici našeho civilizačního celku východu hájím hranice a v poslední době nic na západ nevnímám. Odstrkuju je, nevnímám je, jsem jimi hluboce znechucená. Nechci se jimi zabývat.
Když jsem tohle udělala s Austrálií (shlédla jsem pořad, kde chtěl dát Australan kečup do Španělského ptáčka ...), tak tam propukly požáry.
Mě už ty země prostě nezajímají.

Jen včera jsem se stavovala v Kanadě, abych jim tam zrušila technokratický monument, pracuju na tom, celou severní polokouli potom objímá sibiřský prstenec a je klid.
Už mě nebaví, západ.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter