Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 2.7.
Patricie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Slunná naděje
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 20.12.2022 (12:06:42)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.12.2022 > ma.ni.> 


Je těžko předvidatelné, co se stane, skutečnou realitu neznáme nikdo.

Může se stát, že Slunce doopravdy nějak silněji probouchne, je zesílená sluneční aktivita, i Staněk o tom mluvil, že v příštích letech má aktivita Slunce stoupat. Jestli to chápu dobře, tak je to v podstatě radioaktivní výbuch, který sebou nese nějaký puls, který má tu moc narušit technologii elekromagnetických zařízení.
Tedy zničit vše elektromagnetické.

Když má člověk v sobě plno vakcíny od Pfizeru, nebo Moderny, ale asi i dalších, tak je prostě elektromagnetické zařízení.
A ten sluneční výbuch ho zabije, zatímco čistá panenská příroda zůstane, bez ohledu na to, jak moc je pitomá. Takže neočkovaný qtard může teoreticky přežít, zatímco prozíravec se třemi dávkami exne.


Byl by to nejracionálněji odvozený efekt tzv. solárního záblesku, v který mnoho lidí doufá - zázračný okamžik, kdy idioti zmizí a zůstanou jenom ti dobří lidé, jak to předpovídal léčitel Petr Davídek.

Kdyby takový okamžik nastal, jistě náhle zemře mnoho lidí a byla by to tragédie pro většinu lidí.
Ale kdyby se to skutečně stalo, tak to tak potom bude, bude nutné jít dál.
Podobalo by se to situacím po mnoha děsivých válkách, kdy mnohdy z rodin zůstal jen jeden, nebo dva členové.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter