Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 14.7.
Karolína
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
K současné napjaté době a o roli hlouposti lidí ve vývoji
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.10.2022 (14:19:07)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.10.2022 >

Dostala jsem zprávu do pošty, od anonymního čtenáře, na který vlastně nemohu jakkoliv soukromě odpovědět konkrétnímu člověku, který to psal, protože ten asi nemá založenou identitu na tomto webu, tak mu nemám jak odpovědět, proto tu odpověď napíšu sem.

Dotaz byl, co si myslím o potřebě se nějak zabezpečit, mít zásoby jídla atd.

K tomu nemám nějak specifickou radu, nebo vychytávku. Myslím si, že je moudré mít doma nějaké základní suroviny - mouku, olej, cukr, sůl, těstoviny, třeba čokoládu, ta se nezkazí, atd., když má člověk možnost si uvařit i bez elektřiny, jinak to příliš smysl nemá. Jestli je člověk přímo závislý na elektřině, tak třeba nějaké suchary a konzervy, zkrátka potraviny, co se nezkazí.
Alespoň na těch třeba 10 - 14 dnů, aby člověk nebyl okamžitě vyřízený, "kdyby něco". Horší věc už je voda - protože těžko asi někdo má doma nádrž se zásobou vody.

Co se týká bankovních účtů atd., netroufám si jakkoliv věštit, co se vyplatí, rozhodně ale platí, že v případě, že se něco třeba stane skokově s penězi, že ztratí hodnotu, člověk má najednou jen to, co hmotně skutečně vlastní.

le to jsou všeobecné rady a takových těch vychytávek, co je třeba když ... má určitě mnohem víc lidí než já mnohem lepší a praktičtější nápady.

Já si myslím, že ve chvíli, kdy se bude společnost jakkoliv bořit, něco nebude fungovat, vzniká prvobytně pospolná společnost s primitivním vařičem nad ohněm a kolem toho skupina lidí, někde mezi paneláky.

Stejně se člověk nemůže zásobit na dlouhé období, čím víc je ve městě, tím má menší prostory a je více závislý na bezprostřední infrastruktuře a společnosti.

Takže žádná všeobecně platná rada moudré horákyně ze mě asi nevypadne.
Myslím si, že nějaké zásoby a technika se vyplatí - třeba čistič vody, nebo něco takového, ale opravdu jsou kovanější, než já, na tyto odpovědi.




Další dotaz byl, kdo je Elon Musk - no je to osoba z protistrany, podle GF je jednoznačně škodlivý globalista, já jsem z něj nikdy dobrý pocit neměla a všechny jeho projekty jsou mi krajně nesympatické.
Dle všeho spadá do klasických SS struktur a jejich plánu na ovládnutí lidstva díky ovlivňování myšlení, on je nějaký jejich vývojář a hlavně je to úlisná mediální tvářička, jakoby "rebel" a inovátor, kůň transhumanismu.
Duchovně jsem tu bytost navnímala jako technickou, jakože příslušnost té entity je téměř technická, má priority stojící naprosto mimo rozměr člověka a jeho podstaty. Zajímá ho možnost technického vývoje, chce technicky dohnat mimozemšťany, ale špatným způsobem, technicistním, on to jinak ani neumí.


Pak tam tazatel dal tato 3 videa, že je mám zhodnotit, tak to sem dávám:

https://www.youtube.com/watch?v=zuTyWsW2hOU
Arkturiánská rada | Integrace NOVÝCH AKTUALIZACÍ DNA

Jedno z poměrně nic přímo neříkajících sdělení, o tom, že jsou bytosti z vyšších světů a pomáhají. Já jsem s pojmy jako Arkturiáni, nebo Plejáďani nikdy přímo nepracovala, neozvala se mi žádná skupina, přímo takto se pojmenovávajících se. Moji se představili jako Galaktická federace a tak nemůžu přímo soudit, jestli to je pravda, nebo ne, to poselství.
Dalo by se říci - „proč ne“, je to pro mě ale takové hodně abstraktní a z mého pohledu se tam není čeho vyloženě chytit.


https://www.youtube.com/watch?v=xrxN6FkKNAI
Povídání o cestě z programů - Helena Walker

Paní mluví docela rozumně, naznačuje i skutečné hrozby, jako tisícileté technologie, nebo utajené technologie rozvíjené po celé dvacáté století, ovšem její řešení je velice zvláštně klidně naivní. Nabádá k jití si svoji cestou, nenechávat se vykořisťovat, protože sama tak učinila, jenže to jsou všechno krátkodobá řešení na osobní úrovni, nikoliv celospolečenské. Z mého pohledu je sice pravda, že lidská mysl má velkou sílu, ale míra manipulace je tak obrovská, že bez pochopení a komunikace s mimozemskými rasami se z toho nevymotáme.
Tato řešení : buďte v klidu, vše brzy přejde moc nechápu, protože nevím, kde ty lidi tento optimismus berou a žádné řešení nějak moc nenabízejí.
Ale paní je příjemná, mluví klidně, její dojem je uklidňující.



https://www.youtube.com/watch?v=oH2Wtu3xI70
Žena obdržela zprávu od Plejáďanů

Toto jsem nevyposlechla úplně celé, ale tento zdroj znám, „Swaruu“ z Taygety a myslím si o tom, že to spadá do kliky, kterou nazývám inflitrace do Galaktické federace.
Tento zdroj datoval rozchod s Galaktickou federací do dob, kdy jsem sama zažívala plné odhalení infiltrace do Galaktické federace a jejich eliminaci, byl to začátek roku 2021, já toto zažila v lednu, a „Swaruu“ datovala jejich rozchod s GF do února 2021.
Tehdy mohutně pomluvila, nebo pomluvil, ani nevím, co to má být, to „Swaruu“ Galaktickou federaci a mohutně poškodil jejich jméno a jádro toho konfliktu bylo to, co jsem zažívala s infiltrací do GF. Tedy, z mého pohledu to byla infiltrovaná klika temných, kteří všemu škodili nezodpovědností, patetickou uvřískanou emotivitou, spoluprací s Drakoniány, neustále navádění do nebezpečných situací a zahlcování nepodstatnými informacemi z prostředí GF, historie galaxie, o různých rasách a planetách atd.


Konkrétně jsem to vypsala v tomto článku úplně dole, o co šlo, v tom konfliktu:
http://www.totem.cz/enda1.php?a=355441

Spojila jsem si to velice silně s těmi Plejáďany a k čemukoliv Plejádskému už nemám žádnou důvěru. Tento zdroj podle mě nese charakteristiku té skupiny, která byla škodlivá.
Hlavně zahlcuje nesmyslnými informacemi, které jsou nám k ničemu a i to jim bylo ze strany Galaktické federace prý vyčteno, vynášení informací z prostředí GF a nezodpovědnost.
Proto Swaruu nijak nesleduju, z mého pohledu je to rádoby vědecké a ve své podstatě nepřínosné.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter