Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 14.7.
Karolína
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
K současné napjaté době a o roli hlouposti lidí ve vývoji
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.10.2022 (14:19:07)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.10.2022 >


Taky jsem shlédla na Suenee Universe rozhodovor s Alex McKenzie

https://www.youtube.com/watch?v=-DLOCSTC81E

Tihle dva - Suenee a Alex, mají de facto relativně rozumné a opodstatněné postoje a mimozemské věci prospívají.

Ovšem cítím z nich, že třeba moji verzi neberou v potaz, že je v jejich postojích velice "lásková agenda" a zároveň je v nich i velká míra naivity, či jejich hry na tuto naivitu, kdy předstírají, že neví, jak věci jsou a "diví se", že stále to nikdo na žádné oficiální úrovni neřeší.

Nechci je nijak hanět, ač poté, co Suenee vrazil do diskuze Křešové vzkazem svoje telefonní číslo s výzvou "zavolej mi", je trochu lehké pochybovat o jeho zdravém rozumu.

První, co mě zaujalo, byla otázka, "proč nás ještě mimozemšťani nekontaktovali", přičemž se Suenee přivrací k teorii, že proto, že nás jenom pozorují.
Další verze byla snad, že se nás bojí, či že je nezajímáme.

No ani jedno, ale to evidentně nikoho nezajímá.
Kdyby tady GF nezasahovala a neangažovala se, nemáme ani to, co máme. Abychom měli to, co teď máme, o to se svedla surová bestiální válka.
Máme "jenom SS".
Co chcete víc parchanti?
Jehova mrtvej, reptiliáni vyhnaný, Matrix rozloženej, černo nóbl šlechta zlámaný hnáty, tarantule zakleté v paralelních dimenzích bez reálného dosahu sem, ...

Máte jenom skořápku - normální blbý Rockefellery a podobný šmejdy a SS 5G Haarp LFE (liebe faschi Elonek systémy) a Galaktickou federaci na nebi, které si zatím NIKDO ostenativně nevšímá, nikdo to nerozebírá, NIKDO to nereflektuje, on to totiž obecně "NIKDO" takhle vůůůbec, ale vůůůůbec netuší, že jo? A hlavně - SS ještě nezačali tlačit na pilu, aby bylo nutné si přiznat, že to vlastně víme, že na tý obloze se dějí pěknou řádku let ale podivný věci....

Takže až to začne lidi zajímat, bude kontakt.
My je taky jenom pozorujeme, že?


Další věc, která mě zaujala, bylo, jak Alex upozornila skrze film "Muži, co zírají na kozy", což je veselý film o tajných parapsychických programech CIA, kdy byli vojáci cvičeni na schopnost zabíjení, což zkoušeli na kozách.
Alex říká, že schopnosti mysli není možné používat k zabíjení a že všichni, kdo to tak mají, takové tendence, se mají jít projít do lesa a říct si, co je s nimi špatně.

K tomu bych měla, že to není kompletní náhled a pravda - v případě nevinného zvířete, jako je koza, to skutečně nejde a tam mysl začne šílet. Protože se vzepře vyšší vědomí. Protože ví, že ta koza je nevinná a je chráněná Stvořitelem.
V případě jakéhokoliv SSáka, reptiliánské uhučené chrochtající zrůdy, nebo čehokoliv, co vylezlo z brány a není to hezký, se dá nádherně zabíjet, všechno všecičko a tok vesmírného hněvu si klástí cestu mnohdy i zdánlivě nevinnými strukturami a jde to samo, není tam žádný odpor vyššího vědomí a vše je dokonale v souladu se zájmem kosmické harmonie.

Takže někdy si myslím, je výboj spravedlivého hněvu převedený do magického počinu "zabíjení na dálku" akt "svaté války" a nemusí jít vždy o škodlivou činnost, protože ve skutečnosti to pořád naplňuje definici, kterou dala ta Alex a se kterou se dá souhlasit a to že se tyto schopnosti mysli nedají použít k jiným, než prospěšným a pozitivním záležitostem.



Další věc, se kterou mě zaujali, je jak se neustále čeká na nějaké vládní rozhodnutí s tím, že "oni ty technologie mají a pomalu nás na to připravují".
To je velice zhoubné, kor když se to odvíjí od důvěry v USA.
Nevím, jestli ti dva spíš dělají blbé, než nechápou doopravdy, ale jistá si nejsem ani jedním.

USA je NWO a my nesmíme nechat udělat odhalení NWO.
Všichni moc dobře víme, že mají technologie, o kterých si můžeme nechat zdát.
Že s námi vyjebávají.

Já od nich nic nechci, ani odhalení, ani jedinou technologii.
Ať si to strčí hluboko do prdele.

Všechny ty jejich šunty rozflákat, dát do šrotu, mimozemskou technologii vrátit na klíčky mimozemšťanům a vrátit se tam, kde jsme to ještě doopravdy chápali.
Nechat vědce, ať vědátorují a do týdne máme volnou energii.

Už mám toho pokrytectví plné zuby v tomto.
Technologie Elona Muska nejsou "lidské technologie".

Já chci mimozemšťany, ne technologie NWO.
Na co budeme čekat, až to nějací šašci v pentagonu schválí - to, co můžeme vidět na obloze dnes a denně a nepotřebujeme k tomu potvrzení a lejstro nějakého fašistického SSáka z USA.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter