Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
3x CHLAST + citát + krátký doku o socialismu a kapitalismu
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 3.10.2022 > Vidím, že jsi to nakonec pojal ve velkym štylu!
Peslov je jako ostatní "vopatrní", místo aby díla, která jsou nepochybně krásná, pochválil, tak zbaběle řekne blábol! Zeandrich ti zas nedá 5, aby ho náhodou bohuňák nenapad, že ti fandí! Neuvěřitelný pokrytectví!

Když po nich chceš, aby ti teda dali odkaz na báseň, který by dali pochvalu, tak žádnou neznají! Je to ignorance, nic jinýho.

Já oceňuju zejména tu první báseň - Pít, protože jsi ji předělal excelentně, nevěřil bych že to ještě šlo. Ty další už znám, takže vím, že tvá laťka je vysoko, ale budu rád, když ji někdo přeskočí, protože jinak je to tu nuda... nejdřív ty-pak km nic, a pak JÁ!!!

chacha, bohuno, to byl vtip, ale tobě to musim napsat, ty nemáš smysl pro humor, neumíš nic napsat, jen hejtuješ. Tak do toho, a probuď v sobě tu Zkoušku, ta byla aspoň schopna najít na netu nějakou kritiku, kterou okopírovala, bohužel si nevšimla, že je úplně k jinýmu stylu básně, takže ses zase blamovala, ale kdy ne, že, trotlice? Ty máš mezi silnými stehny takovýho malýho fašouna, viď! (to není moje hláška, to jsem slyšel u vína od jfj😀😁
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 3.10.2022 > díky
<reagovat 
Peslov (Občasný) - 3.10.2022 > No má to něco do sebe
Doporučil 
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 3.10.2022 > Peslov> dík
<reagovat 
Čtenář - 3.10.2022 > Jacku Londonovi, mému oblíbenému rasistovi a stoupenci teorie o nadřazenosti bílé rasy, kterou jula úspěšně vyvrací :D
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 3.10.2022 > čtenář> ok, zvlíšť pro tohoto idiota-nečtu anonymy!
<reagovat 
Mister NS. (Občasný) - 6.10.2022 > Česi, prečo ste nám zmazali príspevok??!! Bojíte sa snáď slovenského náhľadu na vec???!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 7.10.2022 > 😇😇💀to je kritika k dílu??
S tím musíš jinam🥸
<reagovat 
Revival Anála+jfj (Občasný) - 3.10.2022 > Naše reakce je jistě předvídatelná!
Krásné básně jfj.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 3.10.2022 > Revival Anála+jfj> děkuji přátelé.

Nejlepší na tom je, že čtenáři, kteří ze sebe dělají zkušené básníky, což samo o sobě je směšné, vůbec nechápou, že "ICH" forma vůbec neznamená, že v mém případě báseň je nutně autobiografií a jde o autora samotného.
Kdo četl mé knihy, tak mu víc nemusím říkat, kdo ještě ne, tak až se dovzdělá, můžeme pokračovat.

Jako příklad uvedu jednu redaktorku ČTv09, která si se mnou domluvila krátký rozhovor, ale ukázalo se, že je to negramotná ignorantka a o mých básních neví zhola nic, nebo, lépe řečeno, ví pečenou piču!

Takové lidi posílám domů a až si něco ode mě přečte, tak můžeme mluvit, ovšem obávám se, že na bulvární otázky "Bohuňi" stejně neodpovím!
<reagovat 
 Čtenář - 7.10.2022 > j.f.julian> Jula od sagiho pochytil hvězdné manýry. Onehdá chtěl vyhodit televizi z okna. Tak ji chytil a zabral, ale ruplo mu v zádech a uznal, že nejlepší roky na okenní vyhazování elektra má za sebou.

Telefon ale ještě zvedne, tak ho zvedl a zavolal análovi.

"Přijď mi pomoct vyhodit televizor z okna anále. Bude prča! Bohuňa bude myslet, že nejsem socka, když vyhazuju televizi, a pukne závistí jak ta televize o pangejt!"

"Cože ty pičo?" opáčil otrávený anál.

"Jak cože?" vztekle dupl judláska, "obdivuješ mě!"

"Jen na veřejnosti," připomněl mu anál.

"A přijdeš mi vyhodit ten televizor?" žadonil nudlfous.

"Nepřijdu," ujistil ho kanál.

"A proč ne?" zoufale kňournul stařec.

"Protože vůbec neexistuju," vysvětlila mu chvilkově rozumná halucinace.

"A jak to, že s tebou mluvím?" odolával judla.

"Jsi magor," provedl anál rychlou análýzu.

"Aha," vzpomněl si nudla a hned to zapomněl. "A přijdeš mi teda vyhodit tu televizi?"

"Julo," domluvil mu análek, "ty nemáš televizi. Nemáš kamaráda anála a nemáš nejmenší ponětí, kde v ženě zeje píča. A teď mě neruš."

Posmutnělý nudla si ale přesto zapnul televizi a sledoval seriály z osmdesátých let, kde zářil se sagim. Pak přepnul na nejméně irrelevantní artový kanál a sledoval, jak poskytuje, bohémsky rozevlátý, ale dospěle elegantní, rozhovor mladé slečně, která četla všechna jeho díla a chtěla znát jeho názory na Bohuňu, politiku a Bohuňu. Pak to vypnul a uveřejnil nejnovější báseň. Jmenovala se "Podzimní hedvábí". Hned nato prozvonil anála. Byl čas jít napsat a číst jeho pochvalu.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 15.10.2022 > čtenář> tak já doufám, že CENZOR tvůj koment vymaže coby dup, když je tak spravedlivý a dodržuje vlastní pravidla! Nebo snad nemám pravdu? A neboj, já tvé bláboly nečtu, hlavně když si představím, jak máš ruku od vlastní mrdky, MRDKO!
<reagovat 
 Čtenář - 17.10.2022 > j.f.julian> Jula byl tímto komentem velmi znepokojen!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter