Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 5.10.
Eliška
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pryč s ASK a obnovit Vyšehrad!
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2022 (10:20:28)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.9.2022 > Kikimora> 


Nejhorší je, že ASK natočila porno, je špinavá kunda a protože její dav totálně vypatlaných debílků, co jí věří, nemají mozek, tak jim tahle špína nakuká, že já jsem tvůrkyně videa a že je to "fake".

O co se v této republice snažím?

Jestli je většina lidí totálně vypatalných dementů, tak je zbtyečné jim pořád dokolečka vysvětlovat, proč je Křešová evidentně od NWO, proč lže a poškozuje mimozemskou otázku.

Ta špinavá kunda jenom zneužívá idiocie svých ovcí a dělá neustále psychologické operace od NWO.

Tentokrát je cíl zničit, dovést na psychiatrii a k sebevraždě mě - nevinnou, ve spojení s GF, která jejich špinavým plánům NWO nepříjemně překáží.

Tím, že si dovolím tu špinavou píču kritizovat.
Tahle ASK s kritiky zachází tak, že je vyrazí.
Sama začala svou existenci na českém internetu tím, že pomluvila projekt GF, který oznámil Chvátal, jinak bych ji snad i ignorovala, nebo já nevím.
To, že proti ní mám argumenty, to není trestný čin, že proti tý špinavý flundře už půl roku píšu a mám čím dál víc důvodů, to taky není trestný čin.
Že jsem proti ní začala jít i magicky, to taky není trestný čin, ale to je úplná novinka z mé strany.

Já se střežím, jako ona, okamžitě označovat kohokoliv, kdo říká něco jiného, za temného, narozdíl od ní. Já o ní říkala, že je blbá, dokonce když jsem ji mohla odsoudit, zvažovala jsem, jestli patří k soudu, nebo ne - tedy tady na totemu.


Je to prostě špinavá a hnusná, odporná osoba, která evidentně natočila porno a jestli si myslí, že tím, že řekne svým idiotům, že já jsem tvůrce toho videa, něco vyřeší, tak ne, nevyřeší.

Policii tohle zajímat nebude.
Nebudou tahat nějaký dvě ženský po soudech, kor když je v tom mimozemšťanů jak nasráno, to není jejich zájem, to není zájem NWO, jakkoliv tahat mimozemskou otázku po soudech, protože by to vedlo k publicitě té otázky na veřejnosti a to se jim nechce. A nevyhovuje to ani GF, protože to je špatná publicita.

Věřím, že armáda atd. o mě vědí, moc dobře a že mám vůbec "speciální režim". Mě nikdo k soudu nechce, je to příliš problémové.

Já na oplátku nedělám nic, co by bylo doopravdy trestním činem.
Dělat detailní srovnávací obrázky mezi prasetem v pornu a prasetem na Zprávách z Galaxie, není trestný čin.
Argumenty jasně rozkrývat, že ASK dělá pro NWO, není trestný čin.
Nadávat není trestný čin.

Aby si soudy se mnou vůbec mazaly pacičky, tak bych musela evidentně lživou činností ASK evidentně a znatelně poškozovat.
Což se neděje, to že točí porno a káže NWO sračky, tím se poškozuje sama, já za toto jakkoliv nemůžu. Já bych řekla, že se tahle vypatlaná primitivní bloncka příliš zasnila, jaká je mafiánka a co všechno může.

Navíc myslím si že Policie nebude řešit nějakou jeblou piču od mimozemšťanů, protože mají jinou práci, třeba chytat ukromafii.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter