Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
LÉKAŘ SAMOTY - konec jsem přepsal po 1000 zhlédnutí ve svém stylu, koho jsem zklamal, tak se omlouvám
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 9.5.2022 (13:33:43)

~ LÉKAŘ SAMOTY ~


Je psáno: „Po všem!“ - latinkou.
Je po všem, ty můj Bože!
Volám tě drahá maminko:
„Rozestel smrti lože.“

Smrt je jak lékař samoty;
ještě se srdce ostýchá,
pak nesmělé mé šlápoty
potají vklouznou do ticha.

Do dětských snů se ponořím,
ach, zpátky do pohádky,
osud, jenž padl do bouří,
pochovám vedle matky.



Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 9.5.2022 > jojo, to je vona! Bylo tam nejdřív, žes nedobyl Řím, ale super!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.5.2022 >

Víš co, tyhle svině si zaslouží víc, než rozpustit v kyselině. Jenže to vnímáme my, lidi, co máme emoce. To, s čím tu bojujeme, nemá lidský přístup.

Když mi nebudeš po stodvacáté říkat svoje moudro: archeoastronauti, podívej se na toto video:

https://www.youtube.com/watch?v=Z6ZYJjfwQ_o

Je to záznam z regrese, vedené tím Smetanou, je to výpověď ženy, která se dostala do svého minulého života, kdy byla součástí jakési genetické pokusné stanice.
Je to docela drsná výpověď a poskytuje to náhled na tyto bytosti temnot.
Oni nemají emoce. Dělají jen to, co je potřeba k likvidaci, bez emocí.
Ty sis s těmito sviněmi už asi dost zažil. Oni jsou infiltrovaní do naší rasy, je jich k 10%, to je hodně. Já tě beru jako "staršího starseed", tzn. někoho s úkolem. Projevuješ se tak.
Až jednou zemřeš, nebudeš mít pocit zmaru.

Ty máš právě emoce velice intenzivní.
Jenže ti, co si tu s námi hrají, jsou poskoci těch bezemočních stvůr.
Upsali se nižším dimenzím, nemají na další vývoj.





Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 9.5.2022 > zas tenhle kokot
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 9.5.2022 > čtenář> inteligence egila...
<reagovat 
 Palach (Občasný) - 9.5.2022 > čtenář> kokot jsi ty, hrdino anonymní, zbabělec, kterýho nechávají urážet autora, TOHO NECENZORUJEŠ, admine? Na toho jsi krátký, nebo ho spíš podporuješ? Nevidím tady žádné odsouzení této mrdky!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 10.5.2022 > čtenář> budeš viset ty fašistický ukrajinský prace pravýho prostoru
<reagovat 
 Čtenář - 10.5.2022 > čtenář> anonyme, ty se vejdeš! DO SUDU!
<reagovat 
Čtenář - 10.5.2022 > kokot. fašistickej kokot
<reagovat 
 Čtenář - 10.5.2022 > čtenář> vykoupu tě v kyselině egile
<reagovat 
 Čtenář - 10.5.2022 > čtenář> nácku, tebe polejem vitriolom a zapálíme, slevenská svine
<reagovat 
 Čtenář - 11.5.2022 > čtenář> je dobře že ses přiznal k tomu že seš fašistickej kokot, budeme s tebou tak jednat. Nabídkoy jsou dobý, ale já bych ti zalil nohy do betonu a pouště bych ti proslov Fialy tak dlouho, dokud by sis neutrh hlavu!
brzo se vypořádáme s takovejma ksindlama jako jsi ty, parchante, půjdeš za Hitlerem, zmrde!
<reagovat 
 Čtenář - 11.5.2022 > čtenář> je dobře že ses přiznal k tomu že seš fašistickej kokot, budeme s tebou tak jednat. Nabídkoy jsou dobý, ale já bych ti zalil nohy do betonu a pouště bych ti proslov Fialy tak dlouho, dokud by sis neutrh hlavu!
brzo se vypořádáme s takovejma ksindlama jako jsi ty, parchante, půjdeš za Hitlerem, zmrde!
<reagovat 
 Čtenář - 11.5.2022 > čtenář> hezky si to napsal julo.
<reagovat 
Čtenář - 11.5.2022 > UFONKA A FAŠOS, REPREZENTANTI SOUČASNÉHO TOTEMU. A TO JSME KDYSI TOTEMÍČEK MÍVALI TAK RÁDI. TACÍ BÁSNÍCI CO SEM CHODILI! EGIL, MYŠTÍK, TAKOVÉ OSOBNOSTI!
<reagovat 
 Čtenář - 12.5.2022 > čtenář> přesně tak, tebe naporcovat prasatům, ty slovenskej zmrde a cikánskéj přivandrovalče!
<reagovat 
Čtenář - 13.5.2022 > Vedle jak jedlový háj, já berle a předkapely nepotřebuji, Seiferta jsem slyšel naposledy z úst našeho katolického češtináře (toho, který vypadal podobně jako sám Mácha, a výklad přerušoval slovy: "Je to tak, studenti, nikdy se nemilujte bez lásky" - o čem byl výklad se nepamatuju, ale síla téhle patetické deklamace ve mně uvízla navěky)... takže.... nevím, o čem to mluvíte, milé dámy. O rytmu se teď učím od Omara Kattana, a Rézy Mortazávího, a žádný z nich mě dosud nekritizoval, ba i můj nový iránský kamarád Mohammad Ebrahimian je se mnou velmi spokojen, loučili jsme se zdvořilou úklonou, a jeho tvář zářila jako měsíc nad pouští... ostatně přijďte devatenáctého na jam session Modal Music, přineste nástroj, který ovládáte (já beru tombak, ale prý je vítán každý, kdo je schopen zapadnout - tentokrát se prý bude hrát perská hudba, ale bývají tam prý i Řekové a snad i vyslanci dalších etnik, nevím, jdu tam poprvé - vzrušující dobrodružství, n'cest pa?)... a můžeme si o rytmu konečně promluvit tím nejbezprostřednějším způsobem - univerzálním jazykem Hudby!
<reagovat 
Palach (Občasný) - 19.5.2022 > SCHWAB je šváb! Zašlápnout!

https://fb.watch/d5NA7NQbzA/
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.5.2022 >

Báseň je taková smutná.
Já už taky nevím, pole čeho se tu cenzuruje, ale včera mi někdo odtřihl druhou půlku diskuze u díla, co mi smazali.
Chápeš? Já tam zkopírovala celou diskuzi a oni tu dolní půlku uřízli a vymazali, protože jako redakce se můžou hrabat v mých komentářích.
Abych si teď hlídala všechno, i každou větu, jestli někde něco nepřepsali ne?
Nebo abych to pro jistotu sem tam smazala a ze souboru to vložila znovu?

Myslíš si, že Martinovi ze sekce poezie fakt záleží na bunkrech, mimozemských základnách, zlých NWO autech s spz 666 a tom, že se dvoum "psycho" shodují zážitky?

To by byl trošku zvláštní filuta, což?

Buď to tu kosí umělá inteligence, nebo vyloženě zločinci od chazarů, nacistů a další NWO čeládky.
Nebo Elon Musk :-D



<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 10.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> ahoj, nevím, protože redaktor, či kdo to tu obhospodařuje, maže mé známé a lidi, kteří sem vkládají poezii, jako Miroslavek a Analfagot, nechá mě sprostě urážek, tak odcházím. Víc prozrazovat hovadům, kteří o poesii nic neví, nebudu. Tady ta komunita je stejná jako ČESKÝ národ, toho, kdo něco umí a snaží se ho zachránit, toho pomluví, a ostatní lidi ho v tom nechají. Doteď jsem házel perly sviním, ale už DOST, TOTEM za moji pozornost už nestojí!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.5.2022 > j.f.julian> 

Pro mě je chování "redakce" taky psychedelie. Nechápu to, jenže celej Bohuňa je redaktor. A nikdy nevíš, který chcípáček v pozadí rozhoduje. Rozhodně to je ale něco s politkou a NWO.
Ta výmluva "toto je o poesii, promiňte" je naprosto směšná. Tomu věří možná malé dítě.
Jde tu o politiku a kdyby nás tady furt tak nekurvili, tak se žádných angažovaných kousků ani nedočkali. Podle mě to tady slouží k likvidaci oponentů nepohodlných NWO. To jim stačí mystika, mimozemšťani, nemusí to být hned politika.

Pak se do toho motá nějaký zfetovanec ze Slovenska, jenže to je asi jediný, kdo je možná jen normální zoufalec.

Slováček byl NWO, Bohuňa je NWO. To nebude dělat žádný feťák ani zadarmo.
Zeanddrich je KDU-ČSL.
Myslím si, že to není ani o té opozici.
Je to prostě zločin - NWO. Dělají na tom už roky. I tyto "kulturní servery" byly řízeny a nastrčeny NWO, aby inkvizicí zlomili co nejvíc lidí.
Celý mediální prostor je jimi podchycený. Když jsem byla mladá, věřila jsem na svobodu slova a volný potenciál internetu, tenkrát jsem o NWO ještě netušila.



<reagovat 
 Čtenář - 30.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Toto tu platí stále, ty diabolská stvora!!!!!:


Tak prosím pěkně -dovoluji si připomenout, co každý uživatel Totemu.cz odsouhlasil při své registraci.

Musím říci, že obdobu mluvy, kterou tu vidím u některých uživatelů, jsem nezaznamenal v tom nejhrubším severomoravském havířském prostředí, do kterého jsem měl možnost studijně nahlédnout (sám jsem zde na Totemu.cz již byl opakovaně napaden, takže věřím, že agrese přinejmenším jednoho zdejšího respondenta (uživatele) je nevyprovokovanou, a vychází patrně přímo z jeho nečisté, nekřesťanské duše).

Co způsobuje vulgarita v diskuzi? Především ji posouvá do toho druhu komunikačně energetické vrstvy, ze které jen stěží mohou vyjít hodnotné výstupy, co se týče konstruktivnosti a kladného posunu věci.

Demokracie (kteroužto považuji za nezbytnou podstavu čehokoliv hodnotného dalšího v současném našem světě) je založena na diskuzi, a jsem tedy bytostně dalek tomu odebírat někomu dlouhodoběji jeho hlas; myslím si ale, že v takových případech, jako je tento, by bylo možno (ne-li přímo žádoucí) udělat výjimku (výjimky).



Další záležitostí jsou zdejší vzájemné dehonestace uživatelů. Nechci se zaplétal do geneze jejich vývoje v čase, v mé kompetenci je ale upozorňovat v takových případech, že její původce může být právně postižen, například, dle § 81 a § 82 NOZ.

Přináším úryvek:

(1) Člověk, jehož osobnost byla dotčena, má právo domáhat se toho, aby bylo od
neoprávněného zásahu upuštěno nebo aby byl odstraněn jeho následek.
Náhrada nemajetkové újmy je obsažena v oddílu III části čtvrté – § 2951 odst. 2 NOZ:
Nemajetková újma se odčiní přiměřeným zadostiučiněním. Zadostiučinění musí být
poskytnuto v penězích, nezajistí-li jeho jiný způsob skutečné a dostatečně účinné odčinění
způsobené újmy.
Zůstává zachováno, že primární je morální satisfakce a není-li to dostatečné, nastupuje
zadostiučinění v penězích. NOZ výslovně nerozlišuje dvě formy přiměřeného zadostiučinění.
Je také jako doposud možné domáhat se obou forem zadostiučinění.

NOZ výslovně zahrnuje duševní útrapy mezi majetkovou újmu v § 2956:
Vznikne-li škůdci povinnost odčinit člověku újmu na jeho přirozeném právu chráněném
ustanoveními první části tohoto zákona, nahradí škod u i nemajetkovou újmu, kterou tím
způsobil; jako nemajetkovou újmu odčiní i způsobené duševní útrapy.

A dále ještě:

Ochranu některých dílčích osobnostních práv NOZ konkretizuje:
Právo na jméno §§ 77-79 NOZ
- právo užívat své jméno, právo na ochranu svého jména § 77
- zdržovací a odstraňovací žaloba § 78
- rozšíření ochrany pro osobu, která není schopna se bránit osobně pro nepřítomnost,
nezvěstnost, nesvéprávnost, aktivní legitimace pro taxativně vymezený okruh osob, za
předpokladu, že dotčená osoba nedala výslovně najevo, že si to nepřeje
- v případě zásahu do příjmení a je-li důležitý zájem na ochraně rodiny, domáhat se ochrany
může samostatně manžel nebo jiná osoba blízká
- nově poskytována ochrana pseudonymu, předpokladem je přijetí, vejde-li ve známost,
požívá stejné ochrany jako jméno
Právo na podobu §§ 84-85, 87-90 NOZ
- základní zásada je autonomie vůle, zachytit a rozšiřovat podobu člověka jen s jeho
souhlasem
- zákaz neoprávněného zobrazení a šíření podobizny člověka
- právo na podobiznu chráněno i mimo soukromou sféru.


Tolik tedy k tomuto. Jelikož vážně vedená veřejná diskuze je zde již téměř nemožná, můžete mi k této věci opět psát na e-mail petricek.slovacek@gmail.com.

Přeji hezký večer, Petr S.

Zavrieť konečně takú stvoru stvoru!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 Čtenář - 13.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Vztah k literatuře má kladný. Raději však k dílům autorů, kteří jsou bohatí životem. Autor je totiž nástrojem díla. To co píší mají opřeno a zakotveno . Již vykopali (kopají) studnu a usilovně hledají, či už nalezli pramen. V dílech takových autorů lze najít pravý samet či nefalšované mozoly, pot a krev. Autoři, jejichž dílo prýští z nezakotvenosti, zloby, vyčtenínek, hry na intelektuálno, frustrace, agresivity, nebo osobní nezralosti, spíš nevyhledávám. I když netvrdím, že by nemohli na pohled psát kvalitní díla. Netvrdím ani to, že jsem kdoví jak zralý sám. A už vůbec si nedělám o sobě iluze, že toho, co výše odmítám, jsem se někdy nedopustil taky.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 30.5.2022 > čtenář> proč mi tenhle pamflet strkáš pod báseň???
Tohle máš poslat redakci, adminovi, redaktorovi! J8 Pravidla dodržuji od začátku a od začátku upozorňuji na jejich porušování a na absolutní ignoranci TOTEMU na jejich mazání, trestání a veřejném odsouzení
ALE!!!
tahle diskuze patří pod můj poslední apel, nikoliv pod mé dílo umělecké, do hajzlu, tím porušuješ PRAVIDLA TY!! TY TY TY!!!
<reagovat 
 Čtenář - 13.5.2022 > čtenář> ty vole, Máňo, na co si to hraješ? To se nedá. Začínáš jak hodnocením spolupracovníků v továrně , nebo ve škole. Vztah k literatuře má kladný... ty ale nemáš kladný vtah k lidem, když se neumíš přihlásit. My na cikány nejsme zvědaví, hraješ si na intouše a toho cenzor pokouše.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.5.2022 > čtenář> 

Tady jde opravdu o NWO versus. Versus kdokoliv, kdo není zformátovaný systémem.
Julián je sice extrémně nestandardní, nekorektní, ale co jsem tu zažila, to byl vyloženě zločin. Byla tu brutální šikana, která je dnes zahlazená, vycenzurovaná, ale děly se tu doslova zločiny a prasárny, za které by mohl skutečně padnout oprávněný trest.
Jenže to dělalo NWO - anyonymně, uboze, pak si zřejmě sjednali jednoho doktůrka z politologie a ten sem začal tahat trestní udání, ale na mě a chtěli dostat juliána.
Julián je protirežimní, má samozřejmě standardní básnická díla, píše, ale pod jeho dílem, stejně jako pod mým, se odehrávala brutální šikana.
Jeho nepříčetnost byla vyprovokovaná, sám do sebe, bez důvodu, by to nedělal.

Uhlazenost a korektnost je nástroj zla.
Lidskost unese i nějaký ten exces, nikoliv ovšem likvidační teror a šikanu. Chce to umět číst příčiny a následky.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter