Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 17.6.
Adolf
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
VÝSTRAHA! + 9.1.2022 Přelomový rozsudek...
Autor: analfagot (Stálý) - publikováno 28.10.2021 (08:59:59)
Jak známo tak ve vakcíně proti covidu je mimo zárodků lidí a koní obsažen oxid grafenu. Tento jed ve vašem těle je pak aktivován nošením hadrů na ksichtě.

viz...Real Amber Noeman
Dr Stokes Guatemala - Grafen se Aktivuje diky noseni nahubku - tim dochazi k okyseleni krve kdy se nasledne grafen v telech aktivuje
Dr Stokes Guatemala - Graphene Activation By Masks - by Acidification of the blood to activate Graphene in bodies
https://odysee.com/.../Dr-Stokes-Guatemala-Graphene...


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 16.4.2022 >
o covidu s rozumem přímo z USA...

https://fb.watch/cqEfaST0SS/
<reagovat 
Palach (Občasný) - 19.4.2022 > https://fb.watch/ctXg_sFtyE/

vše je nadále dle plánu Agendy 30...
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 19.4.2022 > tak tuto stranu budu volit já!

https://fb.watch/cupnX6Wn2W/
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 29.4.2022 > https://fb.watch/cHndAQWPVv/

NU a máme tady dalších 10000 stran, které měly být utajeny 75 let od PFIZERU o očkování!

Potvrdilo se vše, co jsem říkal a co mi zdejší "očkovaní" nevěřili a útočili na mě!

Takže dobře poslouchejte, protože vás čekají další POSILOVAČKY a na 99% i POVINNÉ očkování, což může udělat jen VRAH a na druhé straně s tím může souhlasit jen DEBIL a sebevrah! NYNÍ už NIKDO nemůže říci, že nemá info, že věří TV a politikům!
<reagovat 
Palach (Občasný) - 6.5.2022 > Právě Nejvyšší správní soud oznámil, že plošné nošení roušek a respirátorů bylo NEZÁKONNÉ!!
A co na to covidisté, ministři zdravotnictví, Babiš, lékaři a všichni ti udavači???? NIC!!


Povinné nošení respirátorů bylo nezákonné, rozhodl Nejvyšší správní soud
Téma: Koronavirus
ČTK
5. května 2022 12:57
Ilustrační fotoZdroj: iStock

Opatření o povinném nošení respirátorů z loňského května bylo kvůli nedostatečnému odůvodnění a neúplnému vyhodnocení přínosů a rizik v rozporu se zákonem, konstatoval Nejvyšší správní soud (NSS). Ten vyhověl návrhu muže z Protivína a školačky z Brna.

Opatření z doby vlády premiéra Andreje Babiše (ANO) už soud zrušit nemohl, dávno totiž není v platnosti. Proto jen zpětně konstatoval nezákonnost. Jde o další z řady desítek podobných rozhodnutí NSS.

Soud opakovaně zdůrazňuje nutnost náležitého odůvodnění mimořádných opatření vydávaných v boji s onemocněním COVID-19. Pandemický zákon vyžaduje, aby odůvodnění zahrnovalo aktuální analýzu epidemické situace a vyhodnocení konkrétní míry rizika a přiměřenosti nařizované regulace. Opatření z loňského května, které bylo s dílčími modifikacemi v platnosti asi měsíc a nařizovalo ochranu dýchacích cest ve vnitřních prostorách, však prý žádnou ucelenou analýzu neobsahovalo.

K tématu

K věci
Pandemie rozhodně neskončila. Covid se nejspíše vrátí na podzim, říká epidemiolog Smejkal
4. května 2022



Ministerstvo zdravotnictví v jednom odstavci poukázalo na mutace koronaviru. „Ačkoli NSS nezpochybňuje, že v ČR se v době vydání napadeného opatření šířily i nakažlivější mutace koronaviru, nemohou tato strohá konstatování o existenci mutací představovat analýzu ve smyslu pandemického zákona,“ stojí v rozhodnutí soudu.

Negativní dopady respirátorů opomenuty
Podle NSS se ministerstvo zdravotnictví dostatečně nevyjádřilo ani k možným negativním dopadům dlouhodobého používání ochranných prostředků dýchacích cest. Pandemický zákon ale posouzení rizika souvisejícího s ukládanou povinností vyžaduje. „Případná rizika spojená s dlouhodobým zakrýváním dýchacích cest přitom nelze brát na lehkou váhu a překlenout je prostým konstatováním, že opatření odpůrce zavedl v zájmu ochrany obyvatelstva před onemocněním COVID-19. Ochrana veřejného zdraví totiž nezahrnuje pouze ochranu před tímto onemocněním,“ napsali soudci NSS.

Ministerstvo pak mělo na základě analýzy racionálně zhodnotit, která epidemická rizika má smysl v zájmu zachování běžného chodu společnosti podstoupit, a která již nikoli. „Přestože NSS respektuje, aby odpůrce postupoval v souladu s principem předběžné opatrnosti a bral tak do úvahy v zásadě nejhorší možné varianty z těch, co mohou nastat, nemůže tento princip vést k absolutní preferenci opatrnosti,“ zdůraznil NSS. Jako odpůrce v řízení vystupovalo ministerstvo zdravotnictví.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 13.5.2022 > https://fb.watch/cZDvSiuWbn/

TYKAČ nám představuje naši budoucnost!
Hlad, mrtví, nepokoje, vláda Fialova gangu nás úmyslně směřuje do záhuby!!!
Ale co, vy pojedete k moři a co bude potom na to serete! Takže si to zasloužíte!
<reagovat 
Palach (Občasný) - 13.5.2022 >
tak tady ho máme-Schwába! Toho zašlápnout, tak slavím až do smrti!

https://fb.watch/c_knWXr-iY/
<reagovat 
Palach (Občasný) - 19.5.2022 > SCHWAB je šváb! Zašlápnout!

https://fb.watch/d5NA7NQbzA/
<reagovat 
Palach (Občasný) - 19.6.2022 > Myslíte si, že to skončilo?? Tak tady máte svou budoucnost, kterou jste si zavinili svojí hloupostí, nečinností, tupstvím!!! Budete ronit krvavý slzy až vás budou nahánět policajti!

https://fb.watch/dKHO-pzZYW/
<reagovat 
Palach (Občasný) - 20.6.2022 > https://www.facebook.com/100011357925007/videos/548084756982757/

prý posíláte kačky na zbraně proti Rusku?! Říkal Fiala!
Takže byste chtěli zabít Slovany? Rozumím tomu dobře??
Tak tady vidíte jak ty zbraně končí a POZOR!!!
Jak také můžete skončit VY, když si Putin z nějakého důvodu bude myslet, že VY rozdmycháváte válku, nenávist a genocidu! Zatím to vidíte jen na videu, ale již zítra to může zasáhnout váš domek, vesnici, město!

Jste ignoranti a idioti bez rozumu, když věříte válečným štváčům, zatahujete nás do války a pácháte sebevraždu, což je STEJNÝ jako jít na vakcínu biologické zbraně, no, stejný to není, u vakcíny chcípnete jen VY!
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 20.6.2022 > Palach> Jak říkáš, ti naši sráči budou tak dlouho škemrat o válku, až jí dostanou!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 22.6.2022 > Stalo se, co se dalo čekat-tedy chytří to čekali-idioti, kteří obhajují UA ja 5 sajrajtů jistě ne...

A máte po teplu, po jakékoliv naději za zlevnění...

Máte prostě po piči a můžete si za to sami!!!

https://www.facebook.com/groups/1115745469221668/permalink/1163943597735188/
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 3.8.2022 >
03.08.2022 19:21:17 j.f.julián
KUCÍ a děvčata, kteří jste naletěli na bio zbraň, tady máte příspěvek z USA z hlavního vysílání, když nevěříte nám - antivaxerům bio zbraní! Pro debily znovu uvádím, že MY očkování zavedená, dlouhodobě zkoušená a prověřená neodmítáme!

Tak se chyťte za palici a už jim to nežerte. Až půjdou do tepláků, tak vy už nic nezmůžete!

https://fb.watch/eGpEIz_iRY/

chápu, že mě nemáte rádi, že vám říkám pravdu a vy se cítíte jako hlupáci, ale na to já kašlu, já jen nevím, jak vám jinak otevřít oči a mysl!

A jestliže mě ignorujete i nadále, taky ok, já mám svědomí čisté, jděte na posilovačku a napište závěť, toť rada NEPOKOŘENÉHO!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 17.8.2022 > KRÁSNÝ příspěvek, který omylem unikl do éteru, než jej UKRO čeští fašisté vypli! Komentátorka totálně v hajzlu!

KRÁSA KRÁSA KRÁSA - připomnělo mi to chvíli pravdy roku 1968 v České rozhlase! Doporučuji všem zmateným, např. Voříškovi!

https://www.facebook.com/groups/1115745469221668/permalink/1200041067458774/
<reagovat 
pomsta (Občasný) - 26.8.2022 > https://fb.watch/f8jCuTJMwf/

pro hejtry
Doporučil 
<reagovat 
pomsta (Občasný) - 26.8.2022 > https://fb.watch/f8LiWz8A4Q/

krásná řeč o PLKALOVÉ!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 28.8.2022 > NA TOTO JSME ČEKALI!

VY, nevěřící, kteří jste podlehli propagandě covidismu, kteří zoufale kopete okolo sebe, protože už tušíte, že jste si ze zjištného důvodu zničili nevratně své zdraví, vy, již serilizovaní s bezcennou krví, kterou od vás nevezmou ani zdr. zařízení, VY jste volali po odbornících!

Říkal jsem vám, že se jedná o cílenou kampaň Agendy 30, vysvětloval, ale vy nic, hadry na ksichtech - jak otroci, přitom i malé dítě ví, že když nemůže dýchat, tak to jistě není pro zlepšení zdraví, účelové zavírání vybraných provozoven, škol ap., a nakonec fronty totálních idiotů na špinavých nádražích za sliby, které NIKDY NIKDO nemohl splnit!

Nyní umírají JEN, opakuji - JEN - tečkovaní a důvody vám sdělí opravdoví odborníci, nejen najatí hejtři médii resp. covid bílou mafií!

Pozorně poslouchejte a chyťte se za co chcete, protože jste naletěli a jak vás už znám, naletíte znovu, jen přidáte další nadávky a osočování, čímž se ještě víc ztrapníte a zesměšníte, ale budiž!

Tohle je jen začátek rozkrytí největšího podvodu světa, začátek potrestání viníků, kteří dál plní plán Agendy 30, viz válka na UA a plánované zničení ekonomik nejen ČR, vašich úspor, atd. jfj

https://player.odycdn.com/api/v4/streams/free/Fullmich/bd206188e9d387622bcb07267f8edf6cba85d602/5a4012?fbclid=IwAR3cpfBSI34bVLmo9xQOZFONvtB0ngK27hAndVFS7LcEMH2iScBpXfh3EU8


<reagovat 
Revival Anála+jfj (Občasný) - 17.9.2022 >
Fialo, jsi hluchý?? ASI ANO, doufám, že zítra podáš veřejně DEMISI, vlastizrádče! Tady se uč od skutečného státníka...

https://fb.watch/fBOK4JRe4R/
Doporučil 
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter