Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Odpadkový koš
 > Odpadkový koš
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Varování - totem.cz je pod napadením trolů NWO, strážců pokleslé morálky starého věku, snaha nás zformátovat !!!
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.4.2021 >

Ještě jednu provokaci bych si tedy dovolila:
Dovolte si ten luxus být ryzí a buďte čistí jako malé děti a vstupte do království božího.
Galaktické éry.
Tzn. že chápeme, že v galaxii jsou MIMOZEMŠŤANI !!!!!!!

Pokud by to byl problém, jakože to vypadá, KVULI žiďákům a katolíkům, že to je problém to chápat NWO prostě dělá co může, i když prakticky nic nemůže ...
tak by se lidstvo dalo na 150 let do karantény, než tento fakt pochopí.

Mám to vyfocený, nejsou to lampiony.

BACHA WARNING

Telepatie je pravda a mimozemšťani TAKY !!!!!


<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 8.4.2021 > PřilítliMimozemšťani> zavří PIČ, ty bitch! koho si bereš do svý špinav držky kterou si kouřila špinavý vepře, ty kreatura z vesnice! Dostaneš přes pysk!
<reagovat 
Čtenář - 8.4.2021 > Je možné si představit, že by si zastupci vysoké inteligence z Kosmu dobrovolně vibrali za našeho zástupce na kontakty takový nesnášenlivý zdejší individuum, co by nám tam nejspíše udělalo vysoce pochybnou pověst?!
<reagovat 
 Peslov (Občasný) - 10.4.2021 > čtenář> Samozřejmě máš pravdu, čtenáři, např. i pouhý jeden použitý vulgarismus ruší někdy celou i velmi obsáhlou další práci -nebo, přinejmenším, značně degraduje její použitelnost
Stěží by si tedy síly, stojící na straně Dobra, k propagaci "svých" záležitostí vybraly takto nenávistnou a nesnášenlivou osobu, páchající kolem sebe zlo

A jinak -já mohu snést urážky své osoby, rozhodně nemohu ale snášet urážky osoby Krista Ježíše, a jeho nástroje -tedy křesťanské církve, kterou zde na planetě Zemi osobně založil
<reagovat 
 HOLA (Občasný) - 8.4.2021 > čtenář> vibrali? snad vybrali, ty lůzo slovenská, cikánská!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.4.2021 > čtenář> 

No jak to říct, kosmologické reálie a kosmické vědomí není katolík, ani žid, ani NWO ... a vzhledem k paradigma mainstreamu to je NEKOREKTNÍ
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 9.4.2021 > čtenář> 


což se ptá mengele, zrůda bez etických hranic, který duplikuje identity, šikanuje, terorizuje, je člen NWO, satanista, zrůda, misogynský despotický hovado atd.
Hele já jsem zatím žádnou ostudu neudělala, galaxie mne miluje, na rozdíl od tebe.
<reagovat 
 Peslov (Občasný) - 10.4.2021 > Peslov> Ostatně, lidé dobré vůle, stojící na straně Krista a Dobra všeobecně, podílejte se s námi na očistě Totemu.cz -ještě další se nám ozvěte na email petricek.slovacek@gmail.com. Nebo pište své náměty rovnou do redakce
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.4.2021 > Peslov> 


Že se nestydíš.
Ježíš kristus nic nezaložil, ten nestihl říct to, co chtěl, protože ho dali na kříž žiďáci.
Pak se Římskému impériu křesťanství hodilo, Globálně - mocenský systém si nahodil tu vaši zrůdnost křesťanství, aby potíral šamanskou pohanskou duchovnost, přirozenou spiritualitu, spojení s vyššími dimenzemi.
Neustále po tom, tyhle špinavý křesťanský kurvy šly, zabíjeli lidi v inkvizičních procesech.
Církev je nástroj Globálně - mocenského systému.

Že jsem nesnášenlivá?
Když tady na mně neustále jenom někdo útočí?
Udává mně?

Já jsem popsala svůj příběh, zažila jsem válku, v bojové linii nemám čas na nějaký nepoužívání vulgarismů.

Vy jste NWO, křesťansko - židovský zrůdy.
Ano, vybíjela jsem podzemí plný iluminátů a satanistů, plánovala hurikány proti USA, bylo potřeba oslabit ilumináty a jejich stěžejní státy.

Já kolem sebe nepáchám zlo - to děláte vy vy zrůdy.

Křesťanství končí, protože je nástroj zla.

Ježíš Kristus křesťanství nezaložil, lžeš.
Ježíš zabili židi dřív, než stihl cokoliv udělat.
Dodnes vy úchylové oslavujete jeho vraždu, když máte v kostelech jeho mrtvolu na kříži.
Nemáte právo nesutále někoho terorizovat a šikanovat, napadat, vytáčet, udávat a pak mně odsuzovat jako nesnášenlivou osobu, já na vás milá nebudu vy zrůdy NWO.

Že tě držka nebolí, ty zkurvenej černoprdelníku.

<reagovat 
 Čtenář - 11.4.2021 > PřilítliMimozemšťani> Jediný, kto tu skoro stále klame, si ty.
Toto človek so zdravým rozumom nepochopí, prečo túto ľudskú kreatúru "Magdu" redakcia konečne trvalo nezablokuje!!!!
<reagovat 
 Čtenář - 11.4.2021 > PřilítliMimozemšťani> Jediný, kto tu skoro stále klame, si ty.
Toto človek so zdravým rozumom nepochopí, prečo túto ľudskú kreatúru "Magdu" redakcia konečne trvalo nezablokuje!!!!
<reagovat 
 Čtenář - 11.4.2021 > PřilítliMimozemšťani> Jediný, kto tu skoro stále klame, si ty.
Toto človek so zdravým rozumom nepochopí, prečo túto ľudskú kreatúru "Magdu" redakcia konečne trvalo nezablokuje!!!!
<reagovat 
 Čtenář - 11.4.2021 > PřilítliMimozemšťani> Jediný, kto tu skoro stále klame, si ty.
Toto človek so zdravým rozumom nepochopí, prečo túto ľudskú kreatúru "Magdu" redakcia konečne trvalo nezablokuje!!!!
<reagovat 
 Čtenář - 11.4.2021 > PřilítliMimozemšťani> Jediný, kto tu skoro stále klame, si ty.
Toto človek so zdravým rozumom nepochopí, prečo túto ľudskú kreatúru "Magdu" redakcia konečne trvalo nezablokuje!!!!
<reagovat 
 Čtenář - 11.4.2021 > PřilítliMimozemšťani> Jediný, kto tu skoro stále klame, si ty.
Toto človek so zdravým rozumom nepochopí, prečo túto ľudskú kreatúru "Magdu" redakcia konečne trvalo nezablokuje!!!!
<reagovat 
 Čtenář - 11.4.2021 > PřilítliMimozemšťani> Jediný, kto tu skoro stále klame, si ty.
Toto človek so zdravým rozumom nepochopí, prečo túto ľudskú kreatúru "Magdu" redakcia konečne trvalo nezablokuje!!!!
<reagovat 
 Čtenář - 11.4.2021 > PřilítliMimozemšťani> Jediný, kto tu skoro stále klame, si ty.
Toto človek so zdravým rozumom nepochopí, prečo túto ľudskú kreatúru "Magdu" redakcia konečne trvalo nezablokuje!!!!
<reagovat 
Čtenář - 11.4.2021 > Každý múdry človek vie, že Ježiš Kristus ustanovil svoju Cirkev z 12 apoštolov pri večeri vo štvrtok pred Veľkým piatkom, keď povedal: toto budete robiť na moju pamiatku!!!!!!!! A potom ju ďalej poveroval povinnostmi aj kompetenciou, a pod.!!!!!
<reagovat 
Čtenář - 11.4.2021 > Keď sa netvor "Magda" vytočí, za to môže iná osoba, áno? -dement na entou.
<reagovat 
 Čtenář - 12.4.2021 > čtenář> a vůbec ty křesťanská zrůdičko - já nejsem netvor, nikdy jsem nelhala.
To, že jste tady vypatlaný spolek bezvěreckých iluminátských inkvizičních hovad, ještě neznamená, že jsem netvor.
Ty jsi zrůda - katolický zkurvený hovado, co se nestydí zavádět sem znovu inkvizici.

Vražda svatého - odporný zločin, který se ustálil v našem kulturním prostředí jako norma, díky takovým úchylům, jako jsou křesťani.
Na východě se to nestalo a nakonec ani u těch arabů se to nestalo - to se stalo u žiďáků, kteří potom kult mučení a zabíjení svatých převedli jako normu do Evropy.

Já jsem já, nikdo jiný. Nejsem julián a nejsem ani grupa zlých vytáčecích anonymů.
A že mně tady schválně někdo neustále terorizoval, tak jsem vytočená - a reaguju už agresivně automaticky, protože co jste si tady na mně dovolili, to přesahuje všechny meze.

Ty křesťane a peslov jste mi vyhranili nenávist vůči Izraeli, který jsem začarovala ať zanikne, což do té doby byla věc ve vzduchu, ale neřešená, teď je to už pořešený a taky jsem začala nenávidět křesťany, který mi do té doby byli docela fuk.
Ale když vidím, co to je za nenávistnou lůzu, která brzdí vývoj,jak budu mít v budoucnosti možnost, budu vás potírat a likvidovat váš zvrhlý kult, který oslavuje vraždy svatých a neustále dělá zlo.
Křesťantví ta zvrhlost prostě zanikne, protože škodí lidstvu.

<reagovat 
 Čtenář - 12.4.2021 > čtenář> ono je to k smíchu, že jo, nějaká ženská začarovala Izrael ha ha … jenom mně minulý léto nasrala naše země skrze idnes a hulvátský názory obyvatelstva, tak jsem se rozhodla, že naši zemi přestanu chránit kouzelnicky, když je to tady samý misogynní hovado a nechám ať si náš národ vymáchá čumáček ve vlastním hovínku … a šup z premiantů rovnou na koronavirový propadlíky.
Ono srát medium napojený na podzemní systémy není dobrý nápad izraeložrouti.
<reagovat 
 Čtenář - 12.4.2021 > čtenář> takže za koronavirovou úmrtnost můžou nevymáchaný držky hulvátských českých mužů a za budoucí zkázu Izraele může Slováček.
<reagovat 
 Čtenář - 12.4.2021 > čtenář> a za budoucí likvidaci křesťanského kultu nemůže nikdo, protože to je nutnost, od tibetskýho bonismu a tichomořského woo-doo neexistuje nic víc mortálního, nekromanskýho, co oslavuje shnilost a kultickou amorálnost, jako křesťanství.

Vraždy svatých, všude mrvoly a seschlý hnáty, depresivní interiéry, hnusný ohoz katedrál - prostě satanismus, černá magie
<reagovat 
čtenář Dan - 13.4.2021 > že si tě pletou s Juliánem je pochopitelne stejně, jako ty si můžeš plést hejty nějaké Juliánovy inkarnace s nejslušnějším člověkem tady,s tím Zeanddrichem
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.4.2021 > čtenář> 


Ale julián není všechno anonymní svinstvo, co se tady děje - mně teda julián i při svý šílenosti připadá čitelný a rozlišitelný, má rukopis.
Kdežto zeanddrich, ten slušný člověk, jak jsem si o něm taky myslela, to tady spamuje větou o nepoužívání vulgarismů, u jedný diskuze pod mým dílem se přesně ten anonym s tím nepoužíváním vulgarismů rozjel a byl z toho mengele.
A při tý jeho provokaci s magdou se mi nediv, prostě se mi to spojilo a dodneška si jeho čistým štítem vůbec nejsem jistá, spíš mi připadá jak hyperpokrytecká křesťanská svině.
Mně hejtovali asi křesťánci zasránci - protože jsem vydedukovala, že to co píšu, může vadit jenom NWO, ale na křesťany jsem zapomněla, protože jsem si neuměla představit, jak temno v palicích mají, viď Dane.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter