Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
3 o... MANIODEPRESE
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
j.f.julian (Stálý) - 18.1.2020 > já se nad tebou asi zamyslím a trochu se ti pověnuju... (Kočner)
<reagovat 
ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 18.1.2020 > Bohuno, ty to jako Slunickarka budes jiste vedet... proc si ta Bila mysli, ze je nekdo zvedavej na jeji scvrklou meruňku?? Že baba leze na voci v 50 letech v minisukni s nohama jak votekly trubky?? Vzdyt je to hnus a nesoudnost, to uz bychom radsi porcovali tu napuchlou GRETU, kdybychom tedy nemeli na vyber a museli bychom ty klacky smocit, ty vole, jestli nam rozumis!? Cekame odpoved, Bohuno Houskova, gadžo da mindž!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 18.1.2020 > a jak známo, tací lidé jsou geniální!
Dovol ještě abych na vopačnym pólu inteligence poblahopřál Otylý Bohuně k její až promiskuitní debilitě!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 18.1.2020 > ANÁLE, jistěže se k tvému blahopřání přidávám a slovy Fialy a TOP 09, těch samolibých vošoustů chci říct, že MY VŠICHNI, CELÝ TOTEM I PÍSMÁK, CELÝ SVĚT I MINÁŘ, což je vlastně to samé dle jejich myšlení a proklamací, se přidává! Teď to podstané... Oddechl jsem si za všechny soudné lidi v ČR. Fiala zůstává! Znamená to, že zůstává antibabiš, samolibost a ješitnost, Urženia a Němcová, takže žádná naděje na změnu a jen kecy a propad ve volbách čeká ty pohrobky samolibého ješity a lumpa Klause. A to je ok. Opět pozornému prozradili o co jim jde. Řekl to tam ten šašek z TOPKY, ta jména bezvýznamných prudičů už neregistruji. DOSLOVNĚ ŘEKL - CHCEME VRÁTIT TU normální dobu, která byla před Babišem!!! Díky, ty trotle, že ses veřejně přiznal!!! NORMÁLNÍ, TROTLE a Bohuno JE NEKRÁST!!!
<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 26.1.2020 > Skvělé, akorát nechápu ze závěru míru inspirace Styronem - jeho prózu Viditelná temnota /Memoáry šílenství/. Měj se fajn. Franta.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 26.1.2020 > Styron měl duševní nemoci a ty příznaky byly velmi podobné, četl jsem jeho vícerá vyjádření, snad to bylo i v tv, či rádiu...
jen ten Kat, jako přirovnání je čistě můj, to Styron neřekl...
díky
<reagovat 
Čtenář - 18.1.2020 > Nudla se opět opakuje, nemá vůli a jen fňuká. Kokot.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 18.1.2020 > čtenář> děkuji za přínosný a milý koment. Jen nechápu, Otylá Bohuno, proč tyto skvělé, v pravdě inteligentní a poeticky zasvěcené komenty, z kterých čiší a tryská cit, empatie a sama prozřetelnost génia spisovatelky snad po Gretě té nejzasvěcenější, znalkyně diagnosťáků a síťových klecí, attp, nepíšeš pod svým nikem? Když už kradeš mé-naše básně, přznalas, že jsi otylá, chlupatá i na chodidlech, že smrdíš jak Fiala a Minář po zabijačce atd, tak by ti to nemělo dělat potíž?!?! Bohužel, opakuješ se doslovně jenom ty! Shemale bez fantazie a slovní zásoby! Takhle v Soutěži o největ#ího BLBA a ignoranta nezaboduješ! Musíš hodně přitvrdit, ty rádobyanonymní scvrklej šourku!
<reagovat 
 čtenář Hanka - 28.1.2020 > čtenář> Jsi zlý, čtenáři
<reagovat 
čtenář Hanka - 28.1.2020 > Posílám vám kladnou energii, a polibek do vlasů, pane. Je to v pokročilejším věku asi těžké, ale zkuste kolem sebe vidět hezké a milé věci, je jich hodně
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter