Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
VYHLÁŠENÍ TOTÁLNÍHO IGNORANTA ZA MĚSÍC ŘÍJEN 2019 a PŮLROČNÍHO BLBA!
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 5.10.2019 (13:16:25)
VYHLÁŠENÍ TOTÁLNÍHO IGNORANTA ZA MĚSÍC ŘÍJEN 2019

a

PŮLROČNÍHO BLBA!


Drazí, přibližně před rokem jsem vymyslel novou SOUTĚŽ O IGNORANTA měsíce, potažmo roku.
Dnes, s odstupem doby si říkám, že ji musím trochu upravit a vybilancovat výsledky, které mi i vám přinesla.

Já ji hodnotím kladně.
Dříve bylo na Totemu těch trotlů daleko víc. Patrně má vrozená upřímnost a nebojácnost, bít se za slušné, jakožto i za poezii a samozřejmě i za své básně, přiměla trotly k jakémusi ústupu. Nepochybně k tomu přispěl i článek O KRITICE, kde rozebírám frakce trotlů a idiotů do hloubky.

Někdo mi napsal - když takhle dopředu pozurážíš všechny, kteří tě případně napadnou, nebo tvá díla, tak se nikdo už neodváží nic říct!
A to je nefér!

NO SLÁVA!
Trotlovi to došlo!
Je to však tak, že především a opakovaně žádám lidi, autory i čtenáře, kteří něco o poezii ví, znají ji, četli klasiky a ne FB říkankáře, aby mi chyby, konkrétní chyby, sdělovali. Formou slušnou, napovídající, osvětlující důvod, proč tak soudí, nikoliv formou útočnou, vysmívající se dílu a především formou neosobní.

Totem a jeho autoři v poezii jsou fakt zvláštní.
Já si skutečně nemyslím, jak mi třeba někteří podsouvají, že jsem dosáhl jakési úrovně dokonalosti a že tedy již nedělám chyby, že není co měnit a opravovat.
Takhle - za 25 let, co zatím píši a dokola opravuji trilogii Duše sebevrahů, se bezpochyby učím a měním a zlepšuji, to jistě, nicméně, POKAŽDÉ,
když poslouchám své narecitované básně, přijdu na něco, co bych měnil.
JSEM ASI NEPŘÍČETNÝ PUNTIČKÁŘ a PERFEKCIONISTA.
Sere mě to, to mi věřte, protože takhle to prostě za svého života nevydám.

Já knihy zatím rozdávám.
Jsem člověk, kterého chvála moc nebere, tím nechci říci, že mě netěší,
ale „bohužel“ jsem se od svých pár čtenářů (100 výtisků knihy a tisíce komentů na int) nic negativního nedozvěděl, a to je kontraproduktivní, obluzující a já prostě vím, že je tam spousta chyb, které já, jako autor, nevidím, jak už to tak bývá...

Takže, abych se vrátil k SOUTĚŽI o NEJVĚTŠÍHO BLBA...
Ještě před uvedením této, se nikdo nenašel (na Totemu), kdo by mě
nějak posunul v psaní, kdo by poradil, co lépe, co zrušit, změnit slova, rytmus ap. Takže tady žádná změna!!! Vše při starém!
A opět odkaz na článek O KRITICE a článek NOVÁ RUBRIKA a SOUTĚŽ o IGNORANTA MĚSÍCE, kde jsem vše popsal a už bych se jen opakoval.

Někteří knechti přestali s urážkama mé osoby i mých básní, v podstatě, komu jedinému to ještě za ROK nedošlo - je ANČA KOUŘ, dnes zvaná
OTYLÁ BOHUNA, nebo také ODULÁ BOHUNA, OTEKLÁ BOHUNA HOUSKOVÁ.
I ten trotl Mystikus už patrně přestal hejtovat a pod novým nickem MÍSTYFLUS se stal nečekaně zábavným a upřímným.
Toho si cením, patrně dospěl, nebo, když má teď DONALDA v Bílém domě, tak je spokojenější a nemusí si honit (triko?). Tady musím chlapci POGRATULOVAT!
Hned je na Totemu veseleji.

Ovšem, nemýlím-li se.
Možná je tam propojení Bohuna-Mystikus,
protože forma a styl Bohuny je v podstatě totožná se starým Mystipičusem!
Tedy-opisování, grafomanství, zlodějny - jak textů, tak nicků již zavedených autorů, absolutní absence TALENTU k POEZII,
totální ztráta soudnosti a sebedůvěry, žádná fantazie - jen opakování a překroucení mých slov, prostě IGNORANSTVÍ a DILETANSTVÍ, které nemá obdoby! Bohuna přidala jen sprostá slova!

Takže shrnuto-HNUS a HNŮJ!


Dobrá zpráva je, že už zbyla jediná, kdo takto trolí a sprostě uráží.
Novinkou u Bohuny je to, co jsem dlouho předpovídal a očekával!
ANO, už se vrhá i na další autory a nejen poezie.
VŽDY, když vás někdo anonymně začne urážet, samo, že pod jakoby různými jmény a nicky, aby to vypadalo, že není sám, tak je to na 99,99% OTYLÁ BOHUNA.
Co je k smíchu, že všechno, všechny kladné komenty (soudíce dle sebe) považuje automaticky za padělky, za konspiraci a především za mé dílo.

Bohuna (říkejme tomu PRASETI tak dál) už úplně ztratila přehled o tom, komu ukradla nicky a dnes už si třeba pod mým nickem i známkuje na mé straně moji báseň. Samozřejmě 1 bodem, což byla specialitka jen Mystikuse.
NEPOCHOPILA, že kdybych to byl skutečně já sám, tak mi systém nepovolí oznámkování vlastního díla!
JÓ, lež má krátké nohy, což platí pro Bohunu doslova, jak jsme se dočetli např. v článcích (vtipných) MÍSTYFLUSE.

Já jsem již dříve oznámil, že její rádoby komentáře nejsou k dílu, že se snaží jen dehonestovat, urážet, jsou zoufalé a trapné, jakožto i nudné, sprosté a nevkusné, že hovoří o její stupiditě a privitivismu.

Dostal jsem echo, že Bohuně je 13 let.
Zvažoval jsem to, ale co, říkám si, na její výchově už nic zkazit nemůžu, tak jí budu oplácet stejnou.
CHYBA!

PROTO DNES VYZÝVÁM VŠECHNY AUTORY I ČTENÁŘE K TOTÁLNÍ IGNORANCI této pubescentky.
Ona prostě jen čeká, až se někdo chytne, aby si měla s kým pokecat, respektive, ona se ptá, ale nikomu neodpovídá.
Tak to jdi do pr...!

Já a moji Totemoví přátelé už anonymy nečtem vůbec, ani ty kladné (bohužel), navíc, u ní už po 3 slovech víte o koho jde. Je jednoduchá, stále se opakující a je vám najednou fyzicky blbě!

Zkrátím to.
Prdlajs Bohuno, ty si nezasloužíš žádnou cenu!
Její poslední výpad byl u básně Karlu Gottovi.
Nepochopení poezie je tak ohromné a omračující, že jsem nechtěl věřit svým očím.
V první strofě mě napadla, že mě zajímá jen KUNDA Ivanky a tak podobně. Sorry, ale musel jsem to napsat na plnou hubu, abyste viděli, čeho je ten trotl schopen.
Dalším totožným příkladem byl její koment pod básní GAMBLER-byl tam tento verš - Když nezbyla mu ani skýva, tak jediné, co muži zbývá, je náruč matky, rodný klín.
To malé prosté pohlazení zažene chmury, je mu vším!

Nu a Bohuna napsala, že chci lízat ku... matky!
Tak, co vy na to. paní!
??? O nějaké metafoře, básnickém obratu, přirovnání a poetičnosti nikdy neslyšela. O tom, že tento konkrétní rým má v sobě jakési tajemství se už vůbec nezmiňuji, to by dřív splaskla, než by pochopila.
Ona soudí dle svého IQ, tudíž ji napadne jen kunda. Prostá to děva...

Ono se to projevilo už v jejím ojedinělém dílku pod nickem Poslední Inka a Zkouška. Naštěstí už dala pokoj. A přitom by se s tím dalo pracovat.
Ovšem, našla-li by autorka POKORU, ale to jsme opět na začátku.
Lidé se nemění a BLB ZŮSTANE BLBEM NAVŽDY!
(odkaz ne její koment u Analfagota-báseň Hlína)

Jen poznámka-báseň - Karlu Gottovi četlo na int již tisíce lidí a v cca 300 komentech taková blbost, jako Bohunu, nikoho nenapadla...
Ona se jala dokonce rozšířit svoji zlobu a jed i na Písmák, kde sama samotinká znovu opakovala tento hnus, v naději, že se někdo přidá.
Netvrdím, že té básni rozumí každý, to ne, ale každý rozumí, co chci vyjádřit, kromě BOHUNY. Ta je schopna pod takovou básní naplivat na zesnulého a je jí to fuk.
Prostě idiotka PAR EXCELLENCE!
BLAHOPŘEJEME? Bohunko!
(další odkaz na mé troj básnění - Na hrob -Vyhaslý - Po tryzně)

Teď nechápe, že jsem ji veřejně zneuctil, ona vidí jen to, že o ní píšu, že jsem o ní chvíli přemýšlel. Sní o mém šourku a to mě bolí, to radši do svěráku. A Bohuno, je plný, nikoliv zcvrklý, jsem anticky vytesán až do konce svých dní! Bohužel, nemohu sloužit...

Možná je Bohuna BLBEM TOTEMU, to ji nechci upřít a odkazuji na její druhou schizofrenní tvář pod nickem OTYLÁ BOHUNA, kde zase trpí přehnaných sebetrýzněním, ale když jí to dělá dobře.
V tom jste s Místyflusem také KUPODIVU!? stejní.

Já však vyhlašuji BLBEM posledního půlroku pana MINÁŘE a jeho ČUČKAŘE!
Pravda, kterou jsem ve svých článcích napsal (Milion trapných chvilek pro demagogii, Čučkaři a Podivní demokraté) mě stála sice pozice v mnoha literárních servrech, schytal jsem urážky i vyhrožování smrtí, ale nakonec
jsem měl pravdu. VE VŠEM!

Toto ocenění dostal pan Minář a spol, ne za svůj názor, ani za to, že se nechali zneužít a ovlivnit zloději, lobbisty miliardářů ap., ale za to, že nenašli odvahu se OMLUVIT!
Všem voličům i nevoličům Babiše, kteří měli rozum a soudnost neprotestovat za hovadiny, když neprostestovali třeba za OKD ap., navíc, když se jim vede lépe než za ODS a ČSSD, Kalouska a podobné kretény a zlodějskou pakáž!
Tak za to.

Víte obávám se 17. 11. 2019.
To zase vyhřezne Malost lidí, mám jisté konkrétní obavy, ale nechci ZATÍM šířit poplašné zprávy.
Znovu však těm, kteří mi už po 1000té nevěří, ač se prokázalo, že mé předtuchy, jasné vidiny a předpovědi se vyplnili, tak všem rodičům říkám-zamkněte toho svýho spratka do bytu a vypusťte ho až 18.11.19.
Kupte mu třeba porno se stříkající Bohunou, všechno lepší než o něj přijít!

No, k této události se ještě, bohužel, budu muset vracet, lidi jsou omezení a dřív konají než přemýšlejí.
Kéž by se mé obavy nevyplnily...

Vím, smutný konec, není co slavit... koukám na moře a říkám si, co bych si před smrtí tak ještě přál...
Tak o tom se dočtete v mých básních...

5.10.19 j.f.julián





a pár citátů...


O člověku hovoří jeho DÍLO!!!

VŠECHNO ZLO TOTEMU pochází od sádelnaté Bohuny Houskové!

Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář ZDŠ LITOVEL - 5.10.2019 > To jsme nažhavení, co na to Houska?
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 5.10.2019 > Dobře jsi to napsal!!
Také GRATULUJI výhercům!
Minářovi i Bohuně-uprskaná to ona je!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář PRD - 5.10.2019 > už tu chudinku a ubožačku nechte být, je nemocná a nemůže za to, že jí někdo něco strká do kundy!
KUNDA je prostě její nejoblíbenější slovo! A nejen její!
<reagovat 
Čtenář - 5.10.2019 > Pičuliáne, pičuliáne. Děkujeme za ukolébavku.

Na filozofa plytké, na řečníka nevybroušené, na komedianta nudné, na drsňáka ufňukané, na rebela konformní, na glosátora dlouhé, ale jako uspávadlo super.

Až nepomůže počítání oveček, jistě se k tomu vrátím.
<reagovat 
čtenář ZDŠ Litovel - 5.10.2019 > ˇBohuno, ty tvoje bláboly nikdo číst nebude, spíš nám řekni, jestli nám na svoji stránku vložíš zas nějaký vindejko, to nás zajímá.
Co bude, prcání se psem, nebo střkačka do huby od cikánů, rozumíš, tvý kecy niko ho nezajímaj, nemáš talent, jsi zajímavá jen tím, že jsi debilka!!
<reagovat 
čtenář chacha - 5.10.2019 > Juliáne SUPER POVIDLO!
bohuna píše že jí to uspalo, ale je tu už po 20!
To je funidlo!
Ta je blbá jak Dlouhý bidlo!
A proč to čte dokola jak trefená slepice, už to někdo zjistil?
Jen ať kecá píčoviny, aspoň máme nějakýho místního debílka pro zasmání a ty jí to vždycky nandáš, že se smíchy snad pokuckám...
DOBŘE!
<reagovat 
čtenář chacha - 5.10.2019 > Já jdu k ní, třeba se z toho zase pochcala...
<reagovat 
Čtenář - 6.10.2019 > Souhlas se čtenářem!
Super článek. Přesně vystižena stalkerka, co tu jen votravuje.
To je nemoc!
<reagovat 
Čtenář - 6.10.2019 > Slovo bohapustě je nudliánovo slovo. kdo ho použije, jezdil nudlu do prdele. BOŽE TEN JE BLBEJ!
<reagovat 
Čtenář - 5.10.2019 > Takhle bohapustě žvanit fakt může jen člověk, který se nemá kde vykecat. Kdyby to aspoň bylo vtipné. Jenže ono je to jen směšné, a vtipné to začne být, až to zas někdo zparoduje.

Každopádně piš dál! Tak snad aspoň nenaděláš žádnou škodu v reálu.
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 5.10.2019 > čtenář> Bohuno, ty to jako zparoduješ?
SEBE SAMA? chacha
a dáš tam nějaký stříkání???

to ale nemělo být pro zábavu, nýbrž pro poučení a ukázky tvýho mdlýho rozumu, blbko?
Proč se nepodepíšeš, když víme, že to píšeš ty?
Ty si fakt o sobě myslíš, že jsi vtipná?

NEJSI!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 5.10.2019 > čtenář> Sleduju, že měl Julián pravdu, slovo BOHAPUSTĚ jsi zase ukradla z je ho básně K.Gozzovi, ty jsi prachsprostá zlodějka, šmudlo!
<reagovat 
 Čtenář - 6.10.2019 > čtenář> PŘESNĚ!
<reagovat 
 Čtenář - 6.10.2019 > čtenář> sem patří přesně přesně. piš judlo, co nejvíc piš. a na totem, ten je k ventilaci zločinnost jako vyčitej.
<reagovat 
 Čtenář - 6.10.2019 > čtenář> PŘESNĚ!
<reagovat 
 Čtenář - 5.10.2019 > čtenář> Julián, zhrzen neuspokojivým ohlasem, opět začal chlastat.
<reagovat 
 Čtenář - 6.10.2019 > čtenář> sem patří přesně přesně. piš judlo, co nejvíc piš. a na totem, ten je k ventilaci zločinností jako vyčitej.
<reagovat 
 Čtenář - 6.10.2019 > čtenář> PŘESNĚ!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 6.10.2019 > Ty nejenom, že jsi debilka, která nepochopila článek, ale nepochopila ani, že ji nečtu, ba ani, že je na Totemu k smíchu! Ty koktáš? Že opakuješ to samé dokola a nic jiného nevymyslíš?! Já už se nedivím u tebe ničemu. Na své stránce jsi zábavnější! To ti píše v pasťáku kámoška, viď?? Tak s tou mě SEZNAM, TA JE ZÁBAVNĚJŠÍ!! JUKNU TAM, CO JSI V NOCI ZAS VYVÁDĚLA...
<reagovat 
Čtenář - 6.10.2019 > Pokud někdo pochopí ten tradičně neumětelský výlev žluči oprýskaného starce, jejž jsi eufemizoval jako "článek", tak logicky pochopí, že ji čteš.

Takže není radno komukoli vyčítat, že nechápe, že ji nečteš, neb není z čeho chápat, že ji nečteš, když vytrvale potvrzuješ, že ji čteš.
<reagovat 
 Čtenář - 6.10.2019 > čtenář> Proboha! Ty myslíš, že to pochopí? To je pro nudlu logika vyššího řádu. To je jak chtít po slimákovi, ať máváním tykadel přeletí Atlantik a v USA založí prosperující byznys s ptačím zobem.

<reagovat 
Čtenář - 6.10.2019 > VŠICHNI, CO SI TADY DĚLÁTE SRANDIČKY ZE STARÉHO ZLÉHO ČLOVĚKA, PODÍLÍTE SE NA ZLU. S KAŽDOU VAŠÍ VÝTKOU HO „POSILUJETE“, ABY JEŠTĚ VÍC ŠKODIL A SÁM SEBE TRÁPIL. BUD S TÍM PŘESTANTE, NEBO SI DÁL DO PODVĚDOMÍ UKLÁDEJTE DŮVODY PRO VLASTNÍ UTRPENÍ. A AŽ BUDETE STAŘÍ, VRÁTÍ SE VÁM TO. BUDETE JAKO ON.
<reagovat 
 Čtenář - 6.10.2019 > čtenář> Ale on to chce. Julek hledá konflikt a nejvíc mu ubližuje ten, kdo ho ignoruje, protože tahle porucha je neléčitelná. On už jiný nebude. Všichni, kdo do něj ryjí, dělají vítanou společnost virtuálně bojovnému dědulovi. Konají vlastně dobrý skutek. On tímhle žije. A občasné záchvaty tesklivosti nelze přičítat na vrub jeho virtuálním společníkům. Julek je zkrátka bipolár. Jeho vzlety následují slety.

<reagovat 
1 helen (Občasný) - 6.10.2019 > UFŇUKANÁ PUBESCENTKO, i když svůj blábol dáš 3x za sebou my na tebe kašlem a číst to nebudem, zcvokni se ještě víc, ale ne. MY DRŽÍME S MISTREM A žádnej nepíšící primitiv nemá v našich řadách místo. Juliána nedostane zpocená 13!!!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 6.10.2019 > Řeknu to jinak...
13 letá puberťačka Bohuna, která nic neumí, se chce porovnávat se zkušeným a slavným MISTREM - 60...
To je jako bys chtěl rovnat Člověka k Archeoastronautům, nebo Bartoše, Hřiba, Farskýho a Fialu k Babišovi! Je to směšný, trapný a ubohý! 😁😁🍻
<reagovat 
čtenář ZDŠ LITOVEL - 6.10.2019 > Co ty víš o souloži, když jsi panna? Myslíme, že by to mohla bejt hlína tě vodpanit!
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 6.10.2019 > Já dodám... kdyby si urvala vagínu u samého kořene!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Místyflus (Občasný) - 6.10.2019 > Miroslavek> A to jsi řekl moc pěkně, za Helen a Juliánem stojí všichni skuteční UMĚLCI TOTEMU. TAKOVOU VEŠ TU NECHCEME BAVIT SE S NÍ NEBUDEM, NIKDO NIKDO NIKDO z přihlášených! Najdeš, ty mrcho, jen NEPRONIKNUTELNOU ZEĎ NAŠEHO MLČENÍ!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 7.10.2019 > Místyflus> Za mistrem stojí i všichni zdejší redaktoři. Co by mohl chtít víc, co JE vůbec víc?! Tak vidíš. Mistr je milec redaktorů totemu, to je jistá věc!!!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 6.10.2019 > Kucí, není čas na sprosťárny!
Zemřela Vlasta Chramostová, veliká herečka a pro mě největší česká recitátorka!!
Bohuna ji samozřejmě nezná... Jak známo, smrt chodí ve trojici a já tuším kdo bude další... Hledal jsem na youtube 8dní od Seiferta v recitaci V. Chramostové, já to mám na cd, jestli to někdo najdete na internetu, tak to sem vložte, z cd to neumím a na youtubu nic!?! Díky, jfj
<reagovat 
 Čtenář - 7.10.2019 > j.f.julian> "Kucí, není čas na sprosťárny!" řiká Nudlián a pod dílo VYHLÁŠENÍ TOTÁLNÍHO IGNORANTA ZA MĚSÍC ŘÍJEN 2019 a PŮLROČNÍHO BLBA píše smuteční tryznu za starou bábu. Grr!!! NEUVĚŘITELNÝ. NEUVĚŘITELNÝ.

Ale v jednom má nudloň pravdu - do třetice! Je neuvěřitelný že do prvice myslí asi Gotta a co má společnýho on a Chramostová, to nikdo netuší, ale jde o to do třetice. A julek už ví, kdo to bude. Bude to Kaira Hrachovcová! Tím se propadne poslední pilíř české kulturu a bude. A julek k tomu napíše žblapt a redaktoři to oznámkují jedničkou. Tak tak, tak to má být. Miluju totem!
<reagovat 
 Čtenář - 7.10.2019 > čtenář> Ano, přesně tak. Hovado. Hovado, co tu leta pěje chválu na Sagyho a Lukyho si dnes bere do huby Vlastu Chramostovou. NEUVĚŘITELNÝ!
<reagovat 
 čtenář Bohunka usměvavá - 7.10.2019 > čtenář> BĚŽTE VŠICHNI PRYČ! NUDLOŇ JE MůJ, TOHO MŮŽU TAHAT ZA UŠI JEN JÁ!!!
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 7.10.2019 > Nikdo, nikdo, Otylá Bohuno, NIKDO TO NEČTE, hihihi
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 7.10.2019 > Otylá Bohuno, NIKDO TĚ NEBUDE ČÍST, NIKDO, I KDYBYS PSALA JAK F. L. VĚK, udělala si nové nicky, nikdo nikdy, julián zavelel a my všichni půjdem za autorem krásných veršů, než za pubertální nenávistnou stalkerkou!!!
Pamatuj si - NIKDO, hihihi
<reagovat 
Čtenář - 7.10.2019 > https://youtu.be/qSKaV8zWpTw
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 7.10.2019 > Otýlie, ty jsi taková figurka, která už patří ke koloritu Totemu, kdo tě nemá nastalkovanou pod svým uměleckym dílkem, tak jakoby nebyl, znamená to, že tvoří špatně, protože ty nenávidíš lidi s talentem, lidi co dokážou tvořit, prostě všechny, co dokážou víc než ty! Já jsem taky hovno a nic neumím, ale ty patříš do blázince, a přikurtovat, ty jsi nebezpečná sama sobě. Nám si jen pro smích, vo tom žádná, a já dávám za pravdu Helen, že tě číst nebudem, ty tvý bláboly patří do stoupy! Dej si radši pár facek a poser si ksicht, pa, když neumíš držet smutek za mrtvé umělce, tak ses sama vyřadila z naší společnosti, jsi obluda, která patří do síťový klece a ani já už tě nebudu šanovat!!! DEFINITIVNĚ SES MI ZPROTIVILA!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 7.10.2019 > Místyflus> Tak toho si cením, je vidět, že ses vydal správnou cestou, děkujeme, jfj
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 7.10.2019 > Já se bavím! Boj Bohuny je jako boj ROPUCHY s krásným černým JAGUÁREM! Záleží jen na juliánovi, kdy tě rozšlápne! Má tě tu jak kašpárka a asi jen proto, že zvyšuješ pozornost k jeho básním. Nikdo nikdy tu nebyl tak oblíbený a tak čtený jako julián. A naprosto právem! Jeho poezie je výjimečná a bude tady minimálně těch avizovaných 200 let, ty už jsi teď mrtvá, jelikož nemáš žádný vlastní život a dusíš se žárlivostí a závistí! BLAHOPŘEJEME!
<reagovat 
Čtenář - 7.10.2019 > ČAU BUZNO. NEDÁŠ SÁZKU? NUDLA TU, ŽE PRÝ PŘESTANE BLEKOTAT. JÁ ŘÍKÁM, ŽE SPUSTÍ NEJPOZDĚJI DO ŠESTI HODIN. CUCNE SI TĚCH SVEJCH PÁR DECY NEJLEVNĚJŠÍHO VÍNA A POJEDE ZAS. kOLIK TIPUJEŠ TY? VO GRAM KOKAINU.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 8.10.2019 > čtenář> Stacily 3 slova. Pratele, buzny me nevadi, ale na vase schuzecky mate POKEC a nebo jdete k Otyle Bohune, ci do prdele k Piratum.
Dekuji, ze nazor heterosex. respektujete, me stranky neslouzi k vasi teplousske komunikaci!
<reagovat 
čtenář ZDŠ LITOVEL - 8.10.2019 > Shemale Otylá Bohuna je taky buzna, to psala ona. Lesbická buzna s dírou a šourkem!!!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.8.2021 > Teď, po letech jsem si poprvé přečetl hejty Bohuňáka a dobře jsem se pobavil. Takže pro Bohuňu je Hrachovcová umělkyně, která je hodna obdivu... Brava!
Bohuňo, Tahle dívenka se špatnými koleny chodila do presa a občas si uslintla u vedlejšího stolu při mém vtipném vyprávění o Kodetovi. Jistě se mi vtírala do manželského lože, ale já, tenkrát ještě naivní Rychlý šíp, jsem jí nedal šanc, takže utřela!
To jen, aby bylo jasno!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 7.5.2022 > Tohle je MIMO, asi jako Bohuňa-posílám ukázku nějakého díla z Písmáku, které se týká tak často zmiňovaného Egila a Bohuňi, která je pod cizím nickem. Nerozumím ničemu, ale pro ukázku, že JINDE může být ještě hůř než na Totemu. Většinu těch zmiňovaných nicků mám bloklé, protože se do mě pustili v podstatě všichni, bojovali nikoliv za báseň, ale za covidismus! Jak už to bývá, dnes, když se ukázalo že byli pomýlení se NIKDO neomluvil, ani redaktoři, ani hrdinové, kteří se k mým básním nevyjádřili.
Tohle je opravdový hnus a póvl, nemám slov.

https://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=531550
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 28.9.2023 > Bohuňo, po 4 letech si tu čtu ty tvé bláboly a musím tě upozornit, že to smáznu! Nějak mě to nepobavilo a nechal jsem to tu, že to asi pobavilo jiné, když to má tolik zhlédnutí... jenomže... já bych chtěl aby po mně zbyly verše, nikoliv tvé uprskané slinty, sorry shemale!😁😋😜no a samozřejmě že i dnes ti zahraji tu tvojí oblíbenou...

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter