Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
VÍTĚZSTVÍ!!! +(OMLUVA?)
Autor: analfagot (Stálý) - publikováno 2.9.2019 (08:43:52)
Chachachá!! Dnes s Juliánem slavíme další obrovské vítězství nad ČUČKAŘI, TEPLOMETY SLUNÍČKÁŘI A UDAVAČI JAKO JE VÝBORNÝ, POSPÍŠIL, FIALA, KALOUSEK A VŠICHNI PIRÁTI. PRÁVĚ ROZHODL OLAF, že Babiše stíhat nebude, neb je čistý jak plž panny a že EU žádnou škodu nezpůsobil. Poslal tedy všechny ty české UDAVAČE A BONZÁKY DO PRDELE! VOLÁME HALLÓÓÓ, ať lítaj špunty po celé ČR, doufáme, že Minář tuto prohru neunese a se všemi ČUČKAŘI NA NÁMĚSTÍCH SPÁCHAJÍ HROMADNOU SEBEVRAŽDU!!!

Tak japa to je s tou velikostí duše?

Tož, vážení moralisté a kovaní demokraté, vy kteří již nečtete mé básně, nebo se vám náhle přestaly líbit, protože jsem před časem projevil svůj názor, čekám OMLUVU!
Babiš je zbaven obvinění, takže teď se konečně můžete spravedlivě a doufám, že i veřejně, exhibovat na náměstích.


viz...

JÁ JSEM ZVĚDAV, AŽ BABIŠE ZBAVÍ OBVINĚNÍ, JESTLI TI VELCÍ MORALISTÉ A HLÍDAČI DEMOKRACIE BUDOU STEJNĚ AKTIVNÍ PŘI VEŘEJNÝCH OMLUVÁCH, NEJEN JEMU, ALE I JEHO VOLIČŮM?!!!

KDEPA JE Minář, Bartoš, FIALA???!!!

Doufám, že nezačnou dětinsky a infantilně plácat, ale on...

Demonstrovali jste za zachování této demokratické, nezávislé justice, tak snad nebudete mít žádný problém s jejím rozhodnutím...

Už přestaňte konečně věřit České televizi, která je v područí sluníčkářů a která vás od rána bude opět manipulovat a snažit se vám podsouvat nedůvěru k této, tak zcela předvídatelné zprávě.
Viz mé články dřívější...
Ještě dopisuji z článku...

Nyní už čekám jen neuvěřitelnou trapnost celého Demagogického bloku, zpochybnování a kecy o slabosti premiéra a možná přijde i Minářův povel a obrat, tedy demonstrace proti justici, protože nevyhověla objednávce aSLUNÍČKÁŘŮM, SRDÍČKÁŘŮM A OSTATNÍM LHÁŘŮM! Budu parafrázovat Šalamouna, který píše - ŽIVOT JE MARNOST NAD MARNOST A ZASE JEN MARNOST. Já volám do světa - Dehonestační blok a čučkaři jsou TRAPNOST NAD TRAPNOST A ZASE JEN TRAPNOST!

Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Helen - 2.9.2019 > Já to říkám pořád a myslím, že včera jsem to tu psala, Julián vidí do lidí a ví ze všech lidí, co znám, zdaleka nejvíc.
Julián for president!
<reagovat 
Čtenář - 2.9.2019 >
Dávám D, ne z nějaké sebepýchy, ale dávám jej za SPRAVEDLNOST

děkuji Totemu, že jako jeden z mála projevil svobodu slova

Už navždy tě budu Jaromíre podporovat. Nikdo mi nedá více humoru než ty, prostě to nejde, jsi můj člověk. Sice jsem to netušil, jak by mi mohl být totál blb užitečný, ale byla jsem hloupý (ta nerozhodnutost, jsem li žena či muž na mě z tebe taky skočila), více už ale nebudu. Čtěte judlu, tak dnes vypadá svět. jako on. Je jedno, co si o tom myslíte, ale prostě je to tak. Náš svět je jako nudla. Je vedle, je směšný, je meruňkový knedlík, ale svět už takový prostě JE. Díky Jádro.


<reagovat 
analfagot (Stálý) - 2.9.2019 > Jsem rád, že se potrefení ozvou, je třeba veřejně ukázat TY VOLY!
GRATULUJI BOHUNĚ, TÉ TLUSTÉ NEFOREMNÉ BEDNĚ, jak tu o ní někdo vtipně poznamenal!
<reagovat 
čtenář Doubravka Hanzlík - 2.9.2019 > Politika jako totem - tady jde o vše! Je to boj, ojoj jojoj ojojoj. a bon.
<reagovat 
Čtenář - 2.9.2019 > OMLUVTE prosím zkorumpované státní zástupce. Taky potřebují jíst, pít, souložit, vlastnit víc aut než soused, koupat se v drobných jak strýček Skrblík, zabezpečit svou odpornou rodinku na co nejvíc generací dopředu. Co se komu stane? Navíc udělají radost i těm několika odporným entitám, které to chápou jako vítězství dobrého mravu.

Život jde dál. Omluvte jej.


<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 2.9.2019 > čtenář> Ty si za ně demonstrovala, ty si je omluv!!!!
<reagovat 
Jaroslavomír (Občasný) - 2.9.2019 > Hloupoučké.
Body: 1
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 2.9.2019 > Blbe my víme, kdo jsi, jsi hermafrodit! Co je ale důležitý-NEZAJÍMÁŠ NÁS, TAK NEVOTRAVUJ, dostali jste na prdel, tak tady brečíš zbytečně, primitive!
<reagovat 
 Čtenář - 2.9.2019 > analfagot> Ach tedy ano, ty nás s bráchou znáš. Když víš, že jsme dostali na prdel, včera, Ostrava prohrála, ty jsi nás prokoukl. nebo vzbudil Diaze, ach bože jak toho jsme se báli a - už je tu. Diaz. Diaz v Liaz - Liberec: máš nás! Ó jak se teď vyvlíknout z tvých spár. Nejdřív nás zbiješ, pak necháš linčovat davem obdivovatelů a nakonec na nás vysoudíš peníze, že jsme tě týrali nepěknými komentáři. Jak by si nám Jadro mohl odpustit, ŘEKNI JAK!
<reagovat 
čtenář analfagot - 2.9.2019 > NEZAJÍMÁŠ NÁS, TAK NEVOTRAVUJ
a ještě sem ti chtěl říct, že ta cena taky neodpovídá
<reagovat 
čtenář divák - 3.9.2019 > Ahoj análfagote, ty to budeš vědět.
Už delší dobu mi to nedá spát!
Řekl bych, že jaromír f. julián je totožný s Jaromírem Soukupem z tv Barrandov, co ty na to?
Jak jsem na to přišel?
Oba jsou asi stejně staří, oba jsou miliardáři, oba jsou na herečky, oba píší básně (Soukup tedy spíš jednoduché říkačky), ale hlavně, oba mají informace, které normální člověk nemá.
Jestli jsi včera viděl nebo se občas díváš na tv Barrandov, tak zjistíš, že co napíše jaromír julián, to v podstatě říká večer Soukup.
Tak buď je julián jasnovidec, nebo je to stejný člověk!
Také si oba libují v mystifikaci a právu atd atd, kdyby to bylo opačně, že Soukup něco večer řekne a julián to druhý den napíše, tak bych chápal, ale sleduji to i na jiných webech-je to tak, jak říkám.

Tak co, odpovíš, nebo budeš mlžit. On totiž na webu Soukupa často je i julián, což je úplně na palici...
Jsem zvědavý, jestli Soukup dnes bude mluvit o tom, co sem dnes julián, resp. ty, přidal...
ahoj, Petr
<reagovat 
Čtenář - 3.9.2019 > Já bych to vzala z uplně jinýho koce. něco, co už tu dlouho nebylo. Jo, Ježek. Vlastně ne ježek, pešek! lála pešek. nevíte kam šel? anlafagote, zeptej se juliána, když jste ti kamarádi, kam šel šála běžek? Pak tu dlouho nic nebylo o Sagvanofi Topfim. Tedy chci říct, že je to modla dodnes. Jako dejdar a neckář. A david. A goliáš. také jsem ti chtěla řict, že bych se s tebou chtěla potkat. Na ořechovce, jo? Zektra pohlavní si to štráduj, já tě poznám a hned k tobě skočím a budeme na sebe dělat oči a já tě poprosím o autogram, ale ty že né, že ještě nejsi tak slavný, to pešek, ale ona, teda já ne, a ne ane, a okolo pojedou policajti, tak se oba zklidníme, ale až dojedu do nuslí, tak na ně uděláš fakováka a já budu vidět, že jsi to ty a pak už budeme navěky jen láska. ale nesmíš mi nikdy umřít, slib mi že nikdy neumřeš.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 3.9.2019 > Na chytrý dotaz odpovím rád.
Kdyby to byl Soukup, tak by asi nechtěl, aby to lidé věděli... určitě by nepsal tak krásné verše, když slyším ty jeho, tak se mi otáčej palce u nohou.
Já myslím, že prostě jen opisuje od juliána, vždyť už tu bylo řečeno, že julián vyymyslí vždy nějaké pojmenování a pak ho slyšíš u Soukupa, Okamury, Zemana, ale se Soukupem se určitě takhle nechlastá, nebo spíš, takový charisma a umění vyprávět příběhy nemá, tak snad to takhle stačí. a.

<reagovat 
analfagot (Stálý) - 3.9.2019 > Hermafrodite, už ti to říkal jaromír, stačí si přečíst tvůj infantilní nick a 2 slova a už dál nečtem, tak sorry jako...
ale jestli tě to baví...vidím, že jsi stále připojen, budu mít dlouhou noc, tak mi napiš, jaký to je, když si vlastního ptáka strkáš do zadku? Začni-strkám si ptáka do zadku, pak to třeba dočtu, pa puso, jdu rozdivočet angličanky!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 9.9.2019 > > Grafoman nepřestane protože to je nemoc!když mu ty bláboly (Mystipičus) nikdo nečetl, tak musí psát dál, je jedno co a komu, hlavně je se pomstít tomu, kdo ho odhalil, tzn. Redakci a mě! To, že ze sebe dál dělá idiota je mu fuk. Teda než začne solit a Diaz mu rozkope koule!
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 13.9.2019 > Zatímco můj první článek MILION TRAPNÝCH CHVILEK PRO DEMAGOGII četlo několik tisíc lidí, Čučkaře již desetitisíce, a vše se do puntíku splnilo, chystám další zásadní článek o Čučkařích, Pirátech, TOP a Minářovi a především pak o těch nepoučitelných, o chátře - jako užitečných idiotech, kteří nás vedou do izolace v EU, RUSKU I ČÍNĚ, když Západ na nás už dávno prdí. Tito lidé by měli být souzeni za vlastizradu! Více až budu mít čas, pracuji na knize... Jedno je jisté, když jsem položil otázku, zda jsem jediný génius v této zemi, který vidí souvislosti a účel obvinění Babiše a pokus o rozdělení národa a vyhrocení situace, které mělo vést jen k jedinému, převzetí moci bývalými vládci, zloději a rádoby lobbisty. HNUS! Tak tedy ANO, dokázali mně, že jsem jediný génius, že jediný vidím dál než běžní lidé, o Bohuně nemluvě! I proto se těšte na moji trilogii, která osvětlí mnohým život a zrod člověka, jeho vývoj i budoucnost, souvislosti s Teorií archeoastronautů i poznatky z klinické smrti... Promiň Anále za delší koment, ale jinam se to nehodí, když u mě řádí jeblá stříkající Bohuna. Snad už ji brzo izolují v blázinci...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 2.9.2019 > Jsi rychlejší než čučkaři!
Ano, BON, ale můj článek je o dost delší, zmiňuji tam reakce Kalousků, Starostů ap. lhářů, které znám dopředu, prostě infantilnost, jako zbytečné kecy Bohuny.

Dávám D, ne z nějaké sebepýchy, ale dávám jej za SPRAVEDLNOST, KTERÁ OPĚT ZVÍTĚZILA NAD MALOSTÍ, NEPŘEJÍCNOSTÍ, BLBOSTÍ, KRETENISMEM A IDIOCIÍ!

Jsem hrdý na Babiše, že se nenechal zastrašit nýmandy a věděl, jako já, že ta konstrukce se zhroutí jak domek z karet, že kecy Bohuny, i kdyby tady ukradla všechny nicky světa, jsou v porovnání s našimi básněmi jen slaboduché žvásty primitivní osoby bez talentu a fantazie, bez vlastního názoru a velké duše.

Znovu děkuji Totemu, že jako jeden z mála projevil svobodu slova a nesmázl názor, který nekorespondoval s názory zmanipulovaných ČUČKAŘŮ!
Body: 5
<reagovat 
 Miroslavek (Občasný) - 13.9.2019 > j.f.julian> Naprosto souhlasím, Bohuna píše pod dalším nickem hloupoučké, je to přesně naopak, ty jsi hloupá jak Minář!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Místyflus (Občasný) - 13.9.2019 > j.f.julian> Souhlas s Juliánem!
Minář nalít grázlům!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 10.12.2019 > https://youtu.be/UZ752ZQpCAs
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 25.10.2020 > JULIÁN NA HRAD!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter