Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bohuně a podobným nezralým hlupcům
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Redakce Totemu - 17.8.2019 > Tohle smaž taky, nebo smažeme my tebe i s tím. A s tamtím taky.
<reagovat 
Čtenář - 17.8.2019 > Ta převaha ducha a inteligence je až zdrcující!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 17.8.2019 > Reakce stalkerky potvrzující má slova, meritum věci jí opět uniklo!!!
No a nyní přátelé ze ZDŠ apod. je vaše chvíle...
<reagovat 
 Čtenář - 17.8.2019 > j.f.julian> Ty si fakt myslíš, že takhle neúpravný a neústrojný žvanec na pohled odporného textu bude někdo číst?

<reagovat 
 čtenář misťikus - 17.8.2019 > čtenář> Buď přesvědčen, že si to fakt myslí. Jemu to dá totiž tolik práce, jako retardovi vystudovat práva, takže pro něj je nepředstavitelné, že by to svět odmítl.
<reagovat 
 čtenář Helen - 17.8.2019 > čtenář> Bohuno, všichni to budou číst a ty alespoň 100x,
jak tě znám, Julián to napsal brilantně a jak tu někdo psal, s převahou ducha!
Bohuny a Mystikusové jsou jako mor, nikdy se jich nezbavíme, ale opovržení je správná cesta.
<reagovat 
Čtenář - 17.8.2019 > Je to nudle tenhle autor.
<reagovat 
čtenář Helen - 17.8.2019 > Jsou zcela bezvýznamní neumětelové, kterým zbyla z celého života jen závist a zášť na ty schopné a je-li to umělec takového formátu jako jfj, tak o to více.
Zcela evidentně tě to zasáhlo, ale to, co tě spalije je vlastní malost!
<reagovat 
čtenář Diaz - 17.8.2019 > Jestli jí trefí tak mě ušetříte práci, i když babochlapa a mužatku bych rád ztrestal...
<reagovat 
Čtenář - 17.8.2019 > Nudle zelená.
<reagovat 
čtenář Ála - 17.8.2019 > Já jsem to náhodou číst zkoušela. Kousek před polovinou autor zahlásí: "Takže, to je vše."

A jede dál. :)
<reagovat 
 čtenář Lála - 17.8.2019 > čtenář> Neměla jsi to vzdávat! V druhé polovině najede motivační apel "Try 60!" Tam začne čtenáře přesvědčovat, že 60 let je pozdní mládí. Něco jako kdysi 19.

Bohužel, jestli ses začla těšit na šedesátku, tak tě zklamu. Poté, co tě navnadí, ti hned nafackuje s tím, že nikdo z nás se 60 nedožije, protože umřem, protože on to řekl, a tak se stane!


<reagovat 
 Čtenář - 17.8.2019 > čtenář> On ale klidně může mít pocit, že toho má ještě hodně před sebou, když v šedesáti neovládá přechodníky ani číslovky. Zvládnutí té látky mu zabere další půldekádu nejmíň.


<reagovat 
analfagot (Stálý) - 17.8.2019 > Bon!
To se pozná 9!
Brilantní,za všechny body světa.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 17.8.2019 > analfagot> Za všechny body prdele světa, Amálko.
<reagovat 
Čtenář - 17.8.2019 > Nepředstavitelné. V jakém osobním pekle musí žít nudle, co stále dokola a jedině sebe samu chválí? I když, nudle má duši, promiň nudle. Tenhle tak ošlapaný bačkory.
<reagovat 
čtenář Helen - 17.8.2019 > Děkuji, žes dal Verš na jfj stránky, chyběl by mi, ahoj a ve Viole OPĚT budu! H.
<reagovat 
 čtenář j.f.nudlián - 17.8.2019 > čtenář> Rád jsem to pro tebe udělal Helenko. A do trombónu přijď, dáme si tam do trumpety. Echt!
<reagovat 
 čtenář j.f.nudlián - 17.8.2019 > čtenář> Rád jsem to pro tebe udělal Helenko. A do trombónu přijď, dáme si tam do trumpety. Echt!
<reagovat 
 čtenář j.f.nudlián - 17.8.2019 > čtenář> Rád jsem to pro tebe udělal Helenko. A do trombónu přijď, dáme si tam do trumpety. Echt!
<reagovat 
čtenář ZDŠ LITOVEL - 17.8.2019 > A teď nám, OTYLÁ BOHUNO, pověz, jak jsi vypálila omylem tu lavičku bezdomovců na hlaváku, v domění, že ti daj na jízdenku do tý kyselý prdele, odkud jsi vylezla do velkoměsta, než tě teda poslali šupem zpátky!
<reagovat 
Čtenář - 17.8.2019 > Prostě tu píču ignoruj, je nemocná, to je jistý!
<reagovat 
čtenář j.f.julián - 17.8.2019 > Prostě mě píčo ignoruj, jsem nemocný.
<reagovat 
čtenář rýp - 17.8.2019 > A tuhle znáte: jede nudlián do Kladna a hned kousek za Bohumínem se ptá kormidelníka: maj tam doufám pro mě připravenej růžovej koberec? A Anička na to: ale to víš ty mrdko, vítat tě bude sám pešek lála se segvanem tofim. A nudla - uf, to se mi ulevilo, já už myslel, že si budu muset ještě obkročit.
<reagovat 
čtenář j.f.julian (Stálý nýmand) - 17.8.2019 > Přijměte mou omluvu. Náhlý záblesk sebereflexe mi vyjasnil, jak hloupě jsem se až dosud choval. Ale to se ZMĚNÍ! ODTEĎ BUDE VŠE JINAK! Protože odteď se budu chovat ještě hloupěji. Hlupákům se to tak líbí, mají to mít! CHA! Všechny Bohuny, mystikusové a rýpové a další, na vás taky dojde.
<reagovat 
čtenář SPAMA - 17.8.2019 > Juliáne, já ti gratuluju, aby takhle dostal někdo na Totemu do držky, to zažil jen Mystikus! A taky od tebe! Slušně a s grácii, mistrovské dílo, devítko!
<reagovat 
Čtenář - 17.8.2019 > Mřenka útočí na žraloka?
To mě poser Bohuno!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
čtenář Učitelka - 17.8.2019 > Bohuno, ty jsi na štíru obecně s pravopisem, děláš hrubky, procvičuj i-y, když se snažíš někoho poučovat, měla bys to především ovládat sama!
Pýcha holt předchází pád!
<reagovat 
 čtenář ZDŠ LITOVEL - 17.8.2019 > čtenář> Kdyby je to, ta houska neumí ani šoustat, pálí bezdomáče, prostě Bohuna!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 17.8.2019 > čtenář> Děkuji paní učitelko. Já to pozoruji již déle, že dělá naprosto triviální hrubky, to, že neumí přechodník je prkotina proti tomu, čím nás tu zásobí, asi vystudovala Pomocnou školu Jarouška Štercla, ale nechtěl jsem býti hnidopichem jako ona... Potvrdilo se pořekadlo - S čím člověk zachází, tím také schází. Je to jen malý krok pro lidstvo v boji proti MALOSTI, ale mohl by to být velký krok pro Malého člověka-poučí-li se! Nu, a na oslavu tohoto neskonalého vítězství si poslechněme starého dobrého, pro Bohunu neaktuálního, Boba Dylana! Naschvál, kdo z vás pozná Análovu "starou"? https://youtu.be/CEoGqUqy-0w
<reagovat 
 Čtenář - 17.8.2019 > j.f.julian> Děkuji (chybí čárka) paní učitelko. To, že neumí přechodník (chybí čárka) je prkotina proti tomu, čím nás tu zásobí (patří středník místo čárky).

Asi za ty lekce od neumětele začnu požadovat honorář.
<reagovat 
čtenář Diaz - 17.8.2019 > Děláme si dovču do Plzně, doufám, že tě zastihnem...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 17.8.2019 > Ano, já jí taky viděl, mrd... v tv, je to ta s těmi opravdu, ale opravdu špatnými koleny! Prý aktivistka za práva zvířat, přitom je stíhaná za 2 mrtvé labutě v Praze, nemluvě o prosazování plošného hubení hrabošů, čímž, zabije hafo dalších zvířat a ptáků, jakoby hraboš nebyl zvíře. Prostě je to zvrácená hlupaňa! Já bych tý přitroublý vegance doporučil, aby žrala igelitový pytlíky, pomůže tak zvířatům, světu i blázinci z kterého občas uteče...
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 17.8.2019 > Viděls Bohunu v tv mezi teplýma aktivistkama, byla tam s Minářem za vegany???!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 17.8.2019 >
Takhle zná Ortel málokdo, natož cikánští aktivisté a Bohuna Housků, ta otylá vargoška.
Babiš konečně vyslyšel moji radu a zdá se, že se na socany vyprdne, slavme, smázli jsme dnes několik masařek najednou,!!! https://youtu.be/SIgY4rv_JcQ
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 18.8.2019 > Tak naschvál, jestli to hlupce bude inspirovat jako mě...

https://youtu.be/adrAVhJ5bTg
<reagovat 
Čtenář - 18.8.2019 > Šulíkovi se stýská. Jeho posměváčci jsou to jediné, co si myslí, že má.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 18.8.2019 > Doroto, dal jsem ti šanci ukázat svůj vybranný vkus, ale ty jsi tak omezená, že když neprzníš mé básně nebo neopakuješ má slova, tak nemáš co říct! Nic ti nedojde!!! Takže polopaticky.... Několikrát jsem po tobě chtěl, abys i jako neschopná se přihlásit, uveřejnila svojí nejlepší báseň, a jestli žádnou nemáš, tak nejlepší báseň kterou znáš od českého autora!!buď ji napiš nebo dej odkaz! A jestli jsi tak nesečtělá, že ani tu nemáš, tak 1-... nejlepší písničku na tvé hitparádě, tu snad máš! Já už ti sem týden dávám ty své... Jestli to neumíš otevřít, klikni mobilem na odkaz a on se ti otevře. Tak jsem zvědav...
<reagovat 
čtenář Jitka z Brna - 18.8.2019 > Pane Juliáne, prosím běžte pryč. Je to strašně kruté, jak si tu z vás všichni dělají legraci a vy stále dokola vůbec nic nechápete. To nevadí, že neumíte psát, netrapte se tím a umožněte zlým lidem, aby se vám nemuseli posmívat. Prosím, běžte pryč, tohle je strašlivě ošklivá hra, jak si z vás, omezeného, neschopného, starého a nemocného člověka všichni dělají šoufky. BĚŽTE PROSÍM PRYČ!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 18.8.2019 > čtenář> Chachacha, myslel jsem si to!
Nu a máme jednou provždycky jasno.
Teď už jsi ve své ignoranci opravdu sama!!
Pápá, máš po srandě, hloupounká!
<reagovat 
 čtenář ZDŠ LITOVEL - 18.8.2019 > čtenář> Tak už se nedivíme, ty jsi fakt debílek Bohuno, nic neumíš, nic neznáš, jen blbě kecáš!
Jsi zoufalá tlustá ubožačka, která si to brzo hodí, je nám tě líto, sodomitko a teplá zrůdo!
<reagovat 
čtenář Rýp - 18.8.2019 > A když neznáš ani 1 báseň nebo píseň, znáš alespoň odpověď na prostou otázku?
PROČ JSI TAKOVÁ VYPATLANÁ PÍČA?
<reagovat 
čtenář Klára z Plzně - 18.8.2019 > Pane Juliáne, prosím nikam nechoďte, nebo to tam úplně seserete.
<reagovat 
 čtenář Jitka z Brna - 18.8.2019 > čtenář> Ahoj Klárko. Dlouho jsme se neviděli. Jak se máš. Co Čudla se Šmudlou, jak ti se mají. Ale to je mrzuté. Ovšem, třeba je to přejde. A kdo další umřel? Tenhle ne,to je přízrak, sám julián analfagot helena diaz třetí. Ten se má. A co ty jinak? Stav se zas někdy. A vem sebou toho tamtoho, vždyť víš. A tohodle tu nech. čus
<reagovat 
 čtenář Klárka - 18.8.2019 > čtenář> Ahoj Jíťo, to je ale překvapení. Co ty tu? Že ty jsi se už zase rozvedla. To je veselé. nebo je to mrzuté? I ty šibalko. Jinak já už jsem se taky vdala, ale to asi víš. On je... ale co bych ti povídala, vždyť víš, jaká jsem, a on je - no přesně aby ke mně padnul. Napiš tady prosím nudlýnovi něco, ať si myslí, že někoho zajímá. Ty jsi taková dobrá duše rozdavačná, hehe hehe muhehe. Ale tomuhle nic, ten smrdí.
<reagovat 
Čtenář - 18.8.2019 > Tak takovou píču jsme tu ještě neměli!
To je na svěrací kazajku!
<reagovat 
čtenář Diaz - 18.8.2019 > Varoval jsem tě, mrdko špinavá! Ukopnu ti palici a narvu ti ji do prdele, zfetovaná vopice, brzo se dočkáš!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 18.8.2019 > Bravo, otylá Bohuno!
A tohle jelito nás chtělo poučovat? Táhni zpádky do díry, ty blbko neschopná!
Hraješ si tu na chytrou a přitom jsi jen hloupá a hodně laciná šlápota z vesnice!
<reagovat 
 čtenář Korektor - 18.8.2019 > analfagot> Zpádky = fonetický přepis omšle konvenčního českého "zpátky", který podtrhuje upjatou hloupost poučující adresátky.
<reagovat 
čtenář Jitka - 18.8.2019 > Klárko, zrovna dokončuji svou třetí knihu, takže mám spoustu práce. Proto píši tak málo, pokud vůbec. To víš, profesionální tvorba člověka zmůže. Takový amatér nudlík-dudlík, ten si to užívá. Ale kdyby mu za mnohem lepší texty někdo platil, určitě by tak radostně nevyřvával do světa tolik banalit.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter