|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Felipe (Občasný) - 15.4.2003 > LUCIE - zadam Te (a odesilam vsem vice ci mene do tehle debaty zainteresovanym), abys fotky, ktere jsi mi poslala, zverejnila v kratke dobe zde.
To, co mi dnes odpoledne blesklo hlavou jako pouhe podezreni, se zmenilo po shlednuti onech fotek v jistotu. Jsou to podvrhy! Na jedne stoji chlapek nad mrtvym tulenem (doufam, ze to byla alespon obet lovcu, nikoliv tvych fanatiku) a drzi v ruce jakousi hul. Na druhe tento vysnoreny typek mava onou holi pred vysmatym tulenem.
Kozesina ubiteho zvirete je opravdu bezcenna. To by nebyl lovec, nybrz idiot! Z toho je pres jejich ponekud brutalni remeslo nepodezrivej. Delaji to pro prachy.
A navazuje poznamka cislo dva. Mame v Cesku miliardu problemu. Zamestnanec v soukromem sektoru nema zadna prava a vydelava almuznu. V Ostrave koupis za petistovku takovou hromadu heroinu, ze by na ni i Afganec vytrestil oci. Samozrejme, pokud se po te zdevastovane silnici do Ostravy vubec dostanes.
Jenze to je to cesstvi. Vynest si odpadkovy kos, to Cech nesvede. Zato umi radit kanadske vlade, jak omezit lov tulenu.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
Lucie (Občasný,Redaktor) - 17.4.2003 > ad 1) dej sem desítky hrůznejch fotek a určitě otevřeš oči alespoň někomu.....
ad 2) kosmetiku téměř nepoužívám a to málo co mám, neni testovaný, to sem si už dávno zjistila...
ad 3) jsem amatér, grafikou se neživím, ani jsem jí nestudovala...
ad4) nemusel si muj příspěvek otevírat
| | | <reagovat |
|
Felipe (Občasný) - 17.4.2003 > Pamatuji se na jednu demonstraci, behem niz se ptali reditele kosmeticke firmy, resp. jej obvinili, ze pri testech na zviratech zranuji zminena kyselinou.
"Zajimava otazka," pravil reditel, "kolikpak jste, mlady muzi, videl parfemu, jejichz soucasti je kyselina?"
Souhlasim s tebou, Clarku, ve tvych zaverech, nelibi se mi ale zpusob, jakym jsi k nim dosel.
Nechej se ujistit, ze zadna velka firma - krome tech farmaceutickych - si dnes nemuze dovolit nechat zvirata trpet "neskutecnym zpusobem". A smrt laboratornich krys mne nechava chladnym. Nezli Koch nasel lek na TBC, zabil udajne 100 000 kraliku. Myslim, ze je to (z hlediska lidstva) unosna cena.
| | | <reagovat |
|
Felipe (Občasný) - 14.4.2003 > Klidne uverim, ze to divadlo s tyci inscenovali prave oni ekologicti propagandiste. Protoze lovec tu kozesinu musi prodat nepotrhanou. Ja se toho nezastavam - myslim ty lovy. Ale tahle propaganda (ostatne taky zkreslujici nehoraznym zpusobem) mi jde proti mysli snad jeste vic.
Krava vyvrzena z kuze nevypada o nic lip.
A kapri, co se dusi v kadich, ti neumi jecet.
A svet, jak pravil Werich - klackem nespasis.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|