|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
Pokémonmánie
Je jen málo diváků kulturu šířící televize Nova všeznalého kapitána zábavního průmyslu doktora Železného, kteří neví kdo, nebo co to pokémon je. Pro ty šťastnější z vás, kterým toto slovo nic neříká, které jejich děti s vytřeštěnýma očima netahají za rukáv s pěnou v koutku úst, prosíce přitom o zakoupení figurky, která dosud nehyzdí poličku v jejich pokojíku, stejně jako pro ty z vás, kteří nepoznali úpěnlivou touhu vlastnit žvýkačku nebo prezervativ s logem této japonské pomsty, pro ty teď objasním dosud skryté tajemství.
Pokémon je jedna z mnoha postaviček kresleného seriálu. Každá z nich má jiné vlastnosti a zejména vzhled i stavbu těla. Nebožtík Charles Darwin by těžko vysledoval evoluci jejich vývoje. Vypadá to, že jejich stvořitel se neinspiroval dílem Božím, spíše vycházel z pohádky o tom, jak si pejsek s kočičkou vařili dort. Hybrid všelikých součástí živých i neexistujících organismů, toť on! Toť pokémon!
Děti jsou týden co týden oblbovány stupidními příběhy těchto nevkusných postaviček. Rodiče, babičky, dědečkové, tetičky a strýčkové pak bezradně bloudí šikmookým trhem a jen těžko se rozhodují, který z vřeštících pokémonů udělá dítku největší radost.
Takže vy, kterých se tato mánie dosud nedotkla, nezapomeňte naladit své televizní vysílače na TV Nova a v době kolem sedmé hodiny ranní o sobotě a neděli se vnořit do tohoto bájného světa.
Jenom pozor, ať nedopadnete jako jisté děti, které při hře na létající pokémony vyskočily z okna.
Dodatek 2003: Pokémon je mrtev, ať žije Harry Potter!
|
|
|