Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 1.6.
Laura
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Svatební foto
Autor: Li-po (Občasný) - publikováno 20.9.2015 (18:38:55)


 Čtenář - 26.9.2015 > čtenář> To jsou tvoje nesprávné domněnky a výmysly. Nevím,jak jsi na ně přišel. Jsi úplně vedle, ale to asi slyšet nechceš. Jestli takto uvažuješ i ve svém osobním životě, tak je mi tě upřímně líto. Nechápu, proč stále útočíš a rozeštváváš Totem. Nemůžeš překousnout, že jsme se s Mimou konečně domluvili jako lidé, aby zde byl klid. Teď dokažuješ, že ti vůbec nejde o klid na Totemu. Jsi obyčejný štváč, asi máš z toho radost.
Sám ses pasoval do role policajta na Totemu. Chtěl bys určovat, kdo zde smí a nesmí publikovat a co může publikovat, kdo smí a nesmí komentovat příspěvky, kdo se může a nemůže domluvit. Ano, to tě nesmírně štve, že trošku rozumím výtvarnému umění, konkrétně – že mu rozumím více, než ty. A toto nemůžeš strávit. To tě dlouhodobě nesmírně žere a užírá, proto mi to čas od času dáváš najevo. Nejraději bys mě tady neviděl, protože se domníváš, že tady můžeš rozhodovat o všem. Jsi chudák. Co s tím uděláme? Asi nic, takový prostě jsi a takový zůstaneš, na okraji slušné společnosti, která se umí domluvit, zatímco ty ne.
Už jsem na tebe nechtěl reagovat, ale musím. Podle mne jsi zatrpklý a zakomlexovaný člověk, který má problémy sám se sebou a je neschopný se s cizími lidmi slušně domluvit. Stále vyvoláváš rozepře. Je mitě líto, určitě ve svém osobním životě to nebudeš mít lehké. Zatrpklost a agresi přenášíš i do Totemu.
Žádám tě – přestaň se mnou zaobírat, útočit a napadat mne. Najdi si laskavě někoho jiného. Tvými posledními agresivními poznámkami jsem si uvědomil, že jsi zřejmě chudák, postižený člověk, nebo podivín, možná i psychicky nemocný nebo nevyrovnaný člověk, takové jedince ctím a nijak jim neubližuji. Věřím, že ve tvé duši sídlí i kousek dobra, které se taky chce projevit. Držím ti palce, ať se ti to podaří.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter