Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Byt uprostřed bytu
Autor: zd.hledač (Občasný) - publikováno 8.6.2015 (10:40:28)
bydlím v nejmenším pokoji
tvého bytu –
postel, skříň, židle
a malé okno do světlíku

člověk se časem spokojí…
zavřeš dveře
ať neruším tě -
jako kdybych hrál na harmoniku

anebo vůbec… tichoskrytě
vůbec dělal něco
smysluplně…
básně píšu rovnou do šuplíku…

bydlím v malém bytě v bytě -
a mám tu všechno
pro jednoho…
tak si říkám: nájemníku,

zde jednou zajdeš na úbytě…
- no bože, to je toho…



Poznámky k tomuto příspěvku
benkroft (Občasný) - 9.6.2015 > pekny
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 zd.hledač (Občasný) - 9.6.2015 > benkroft> děkuju
<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 9.6.2015 > Eben je dobrý postřeh
Body: 5
<reagovat 
 zd.hledač (Občasný) - 9.6.2015 > František Vyrut> děkuju. od Ebena znám jen Já se v tom nevyznám... a tam jsem nějak zamrznul :-)
<reagovat 
P.V.Ctihodný (Občasný) - 9.6.2015 > Milá rýmovačka.Jen doufám, že tou bytnou není přítelkyně.
Body: 3
<reagovat 
 zd.hledač (Občasný) - 9.6.2015 > P.V.Ctihodný> děkuju, není
<reagovat 
Mima (Občasný) - 8.6.2015 > ...poslední řádek bych klidně postrádala, je možná až příliš poraženecky laděn oproti jemnému humoru textu ostatního..., nevím proč, ale něčím mi to připomíná písně Marka Ebena, možná by k tomu našel melodii..:)
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 zd.hledač (Občasný) - 9.6.2015 > Mima> moc děkuju. ten poslední řádek je důležitý jak pro sdělení, tak pro rytmus, musel bych odebrat dva spodní...
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 9.6.2015 > Mima> Asi ti to připomnělo 1.sloku jeho písně Jak to dělaj kosmonauti.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 9.6.2015 > zd.hledač> ... poslední řádek pro rytmus zachovat...?, dal by se nahradit jiným rýmem, nebo ještě něco naopak přidat, než odebrat, jen tak "pro pořádek" :-))... A za druhé, pro důležitost sdělení?..., já svým způsobem ponechání posledního řádku docela chápu..., když tak občas třeba sleduju vědecké dokumenty BBC o paralelních světech, o průniku vesmírů, o urychlovačích, hyperprostorech.., do toho špetku nevědeckých ezoterických disciplin..
Tak si taky někdy říkám..." ... no, a co..."... :-))...
Ebena mám ráda, baví mne, liší se, nijak neprotěžován.
A je takových mnoho..., naštěstí...:-))...
<reagovat 
 zd.hledač (Občasný) - 9.6.2015 > Mima> takhle - nedá se nic nahradit, ani přidat, ani odebrat :-))) ta báseň je hotová tak jak je, jinak bych ji sem nedával, polotovary nezveřejňuji :-) poslední řádek přece celou báseň posouvá úplně jinam :-) možná se na ni díváš jako na vědecký dokument, ale je to jen básnička :-)
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 9.6.2015 > zd.hledač> ...takhle... je to "jen" básnička, a nechtěla jsem být příliš troufalá, i když to tak asi vyznělo...:-))...
Prostě ve mně vyvolala nějaké asociace a souvislosti, právě díky poslednímu řádku..., a hodnotila jsem ji ostatně ve výsledku kladně, toť má omluva..:-))...
<reagovat 
 zd.hledač (Občasný) - 10.6.2015 > Mima> to je v pořádku, nechtěl jsem být protivný, jen jsem takovej starej morous, co už nic nepředělává :-) mír s tebou, prosím, ano?
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 10.6.2015 > zd.hledač> ... může být :-)), nerada válčím, jen tak někdy mírně pošťuchuju, co to udělá :-))..., já své obrazy málokdy předělávám, mám zkušenost, že to dopadne většinou blbě.
Ale ponechám si aspoň myšlenku v hlavě, jak bych měla a chtěla některé jednotlivosti namalovat příště ....
<reagovat 
 zd.hledač (Občasný) - 11.6.2015 > Mima> tak jo, pošťuchovat dovoleno :-) na tom posledním obrazu bych přidal trochu červené... kecám, jen tě zlobím, děláš to hezky :-)
<reagovat 
 S.z.i. (Občasný) - 11.6.2015 > Mima> Už zase maluješ? No konečně! ;-)
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 12.6.2015 > S.z.i.> ... jo, pokusy nějaké jsou, stále dilema, jestli bych raději neměla někomu čistit boty, aby se blejsklo na lepčí časy...:-))...
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 12.6.2015 > zd.hledač> ...s červenou mám problém, ale budu se snažit prosadit ji více, neb někdy mám rudo před očima...., a to je potřeba ventilovat ...:-))...
<reagovat 
 S.z.i. (Občasný) - 12.6.2015 > Mima> To rozhodně ne!!!
<reagovat 
 zd.hledač (Občasný) - 12.6.2015 > Mima> dcera maluje... občas, a v poslední době hlavně hlubokopohledové lesy - prý pro vnitřní klid :-)
<reagovat 
 zd.hledač (Občasný) - 12.6.2015 > Mima> čištění bot asi víc vydělává, ale co by si sem potom zavěšovala, moje dnešní čtvrtá pobotka? :-)
<reagovat 
Megaira (Občasný) - 15.6.2015 > bydlím v nejmenším pokoji
tvého bytu

jooo jak já to znám
Body: 5
<reagovat 
 zd.hledač (Občasný) - 16.6.2015 > Megaira> tak to ti teda vůbec nepřeju.
<reagovat 
Vopice (Občasný) - 17.6.2015 > Tichoskrytě... úžasný slovo.
Poslední tři řádky se mi zdají navíc. Asi proto, že mají celou báseň tak trochu humorně zlehčit a nevěřím tomu. Jinak bez toho - líbí.
Body: 4
<reagovat 
 zd.hledač (Občasný) - 18.6.2015 > Vopice> moc dík.
<reagovat 
adelajd (Občasný) - 23.6.2015 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter