|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
Zážitek mi byl dopřán v době, kdy jsem navštěvoval sedmou třídu základní školy. Jeli jsme s kamarádem na kolech z pouti v nedaleké vesnici. Úmyslně jsem jel pomalu, kolem potoka, nechtělo se mi domů, a proto jsem zabrzdil. Sledoval jsem jiskřivou tůň, ve které se proháněli duhoví pstruzi. Kamarád se s kolem vzdaloval, až jsem viděl pouze jeho mizející záda.
Najednou jsem zaslechl motorku. Na ní seděla dvojice. Motorka zastavila, pomalu slábl zvuk řvoucího motoru, až nastalo ticho. Vítr ke mně zanesl vůni benzínu mísící se s vůní přírody, na vše dohlíželo žhavé léto, jehož teplotu příjemně ochlazovala voda z potoka.
Řidič, vysoký mladík, si sundal přílbu, objal dívku kolem ramen a poté ji políbil. Dívka polibek opětovala. Byla velmi hezká, měla štíhlou postavu a krásné tmavé vlasy.
Najednou se to stalo. Mladík položil dívku do trávy, stále ji líbal a přitom jí rukou sahal na místa, o kterých jsme si s ostatními kluky povídali, jaké by to bylo...
Mladík byl stále vzrušenější, při pohybu ruky na nejtajemnější místo mu ji dívka jemně zastavila. Z ochabnutí jeho těla jsem viděl, že je zklamán. Najednou se oba podívali na místo mého úkrytu, asi jsem se prozradil čepicí nebo neopatrným pohybem, a dívka se usmála.
Oba vstali, upravili se, sledoval jsem krasavici, pohledem hltal její vlasy, tělo, ta místa...Poté usedli na motorku, dívka se ještě otočila směrem ke mně, vykouzlila jakýsi pohyb rukou, mně se zdálo, že mi zamávala,..., oba nasedli na motorku a zážitek překryl řev motoru.
|
|
|