|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
Lžu jako vlaštovka Být člověkem je duševně nezdravé, raději bych byl vlaštovkou a házel ji z okna. Poslední dobou mezi svými prožitky nenacházím kauzální vztahy – je obtížné se popsat a nelhat sto metrů nad zemí otevřenému moři. Lžu, jako když šplouchá vlaštovka bez interpunkce na konci kravského lejna - otevřeně a upřímně. Parašutisté nejsou než kypřícím práškem ročního období. Podváděla mě s manželem a chtěla, abych se na ně díval - být žábou je psychicky náročné, raději bych se chodil kácet do lesa. Mám zničehonic začít hrát hokej, abych se změnil? Potkám-li puk, kauzální vztahy mezi prožitky se vrací. Ale přejde to pokaždé, srdce bych jí nesvěřil. Jen si to zkuste představit: splýváte, a přesto do jejího hnízda nepatříte, ono se vám před očima plní jinými.Zapřemýšlel jsem se a špatně to nedopadlo. Zklamaný mnich ve stohu knih se drhnutím vyrážky podpálil, chtěl by se dostat do Vatikánu ochutnat tamní zákusky. Habemus papam!
Papež je jako věž do nebe. Jednou jsem ve snu zahlédl Nový Jeruzalém, byl ze zlata, turecky zářil. Sňatky homosexuálů nebudou, nevadí na snídani chci jako vždy hemenex. A co kondomy, ty ano? Vlezeme do Kristovy zahrádky zadními vrátky, miluji Jezuity. Nad Sixtinskou kaplí bílý dým vylézá z obálky, vesele se kření.
|
|
|