Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Bibi...:-D z kolekce Stín
Autor: Teruše (Občasný) - publikováno 13.4.2012 (19:15:08)
Miluji zvířata.Dodávají mě energii a chuť do života.
Také mě baví fotit.
Zvláště mého psa Bibi,která má dobře vycvičené fotogeny,navíc čeká štěňata.......Detail!!!!....:-D.


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář katovna - 14.4.2012 > Uh... co je zase tohle?!? Jestli je ti tak nějak kolem 15ti, tak to jde ještě pochopit a jen tě poprosím, ať to už víckrát neděláš. V opačném případě - přijde ti tohle jako něco, co by příčetný člověk publikoval a nemusel se za to cítit hloupě? Nebo to má být jakože nějaký druh hihihaha recese?
<reagovat 
Teruše (Občasný) - 14.4.2012 > Není mi patnáct ani třicet,ale je mi jedenáct,takže.Ale děkuji za kriktiku.....
<reagovat 
 čtenář katovna - 14.4.2012 > Teruše> 11? To fakt? No tak to se ti asi i omluvím - v tomhle věku máš na takovéhle fotky ještě plné právo. A mě tu tedy neber moc vážně, jsem nakonec jen stará ubručená katovna...
Kažopádně pokud tě baví fotit, tak přeju, ať tě to po prvních neúspěších nepustí - je to krásnej koníček, když se mu člověk věnuje poctivě a má trpělivost - na což máš ostatně fůru času. Takže makat, zkoušet, objevovat :-). Ať se ti daří!
<reagovat 
Vasil (Občasný) - 19.4.2012 > haf, haf
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
huwik (Občasný) - 15.4.2012 > Trošku více snahy :o) Zjistit si něco o kompozici, technice fotografie atd.
Body: 1
<reagovat 
 Čtenář - 15.4.2012 > huwik> A čím jsi se bavila ty v páté třídě?
<reagovat 
 Teruše (Občasný) - 20.4.2012 > čtenář> Jak sem se bavila?Já do ní ještě chodím...:-D
<reagovat 
čtenář katovna schizofrenní - 16.4.2012 > děláš si z náš prču, to je celý, já jsem natolik chytrá že sem tě vodhalila
<reagovat 
 Teruše (Občasný) - 20.4.2012 > čtenář> Co?!:-(To moc vtipný nebylo...:-(
<reagovat 
čtenář kamenurazu - 15.4.2012 > Bibi, fot radeji na automatiku, jestli neumis nastavovat rucne - vyjde ti to lepe...blahopreji ke stenatum
<reagovat 
 Teruše (Občasný) - 15.4.2012 > čtenář> Díky......:-D Vím že to je zvláštní že se jedenáctileté dítě přihlásí na něco takového vím že se tu smí kritizovat,ale někdy si myslím že je to apsolutně nefér,já teda žádné přízpěvky ostatních nesleduji ale to je jedno.......:-D.
<reagovat 
 Teruše (Občasný) - 20.4.2012 > čtenář> Aha děkuji,ale já nejsem Bibi...:-D
<reagovat 
 Hanet (Občasný) - 16.4.2012 > Teruše> Rozhodně nevěřím, že je ti jedenáct. Ale to je taky jedno......:o)
<reagovat 
 Teruše (Občasný) - 20.4.2012 > Hanet> No to je mi jedenáct.....Li-duše je moje mamka....a kdyby jste ji viděli.................
<reagovat 
 Teruše (Občasný) - 20.4.2012 > Hanet> Víš jako co mi to připadá?!Jako když přijdu do školy.....a vypadám tak jako teď je mi jedenáct let.....a voni mi řeknou....to si z nás děláš sranduu!!!!!Je mi jedenáct a oni by řekli vždyť ty už musíš chodit na vysokou.....a já bych si řekla.....to si ze mně děláteu srandu......voni ani nepoznaj jedenáctiletýho fakana......to je jako by mi řekli.....a ještě vččera bych byla ve škole..a dneska by mi nevěřili že chodim do pátý třídy.......jako sorry!!!!!!!??????Ale když mi tu nikdo nevěří.......tak ať mi nepíše.....a neplete se do mýho života,nekritizuje mně,nevšímá si mně,mých přízpěvků a už vůbec ne mýho věku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DĚKUJU........ANI NEVIM ZA CO ..................................grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 (2)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter