|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
staszek krakowiak (elegia) |
ku sobě budu jízliv zcela - popíši věrně situaci vždyť zlost je milí síla hnací - zlostí mi kanou čůrky z čela i záda mokvou k zadnici... (zasraní polští slavíci)
však kdyby sága byla dlouhá a já vám byl již pro lekraci zařvěte prrr!... jsem splachovací - a budu dále pokračovat zlost zlostivá mne chytne znova že kopl bych ho v zadnici! (zasraní polští slavíci)
ukroutit mu tak oud i nohu -že nebyl sakra na ráně děkovat může šeckejm bohům...však zpíval velmi vybraně slova jak krémek krášlící... (zasraní polští slavíci)
leč zkraje - vám pro usnadnění...
hodina duchů - půlnoc je... a moje holka v negližé tak oddávám se vduchu snění něžnej bejt či být za zvíře... a eště sa nic neděje... teda - jen vrkáme si něžná slova... kruci ! - furt musím opakovat že chci jej vidět v márnici ! (zasraní polští slavíci)
no - a vprostřed vrkání jo ! telefon noční - vyzvání crrrr...crrrrrrrr...a cr cr crrr (uprostřed žhavýho pocelu) sakra... půlnoční vyznání??... bo moja baba do jihnutí na koncu drátu tam - též VRKŮ....??? však WRKŮ s dabljú - po polski !! wýtečné půlnoční to kousky - amanta z Polské na krku ! (se z toho vážně poseru)... prej chce jí potřást prawicí !? zasraní... polští... slavíci
znám DOBRÝ hochy vod Krakowa... Zbyszka i Tadka...Ildefonse - pila se wódka wyborowa na Rynku k ránu skvělý konce... bigus - polévka zelná... hustá tak že cihly by se daly plácat ! včil ňákej Polák v noci plácá MI v půlnoc leze do zelí !!! má láska chichi... von taky weselý a já ubohej.... trpící... (zasraní polští slawíci)
kroj malopolský - péra paví ! von pávem též - si péro staví ten čepejřivka z Krakowa bejt nimrodem... tak olova sečnýho tnu mu v zadnici ! (zasraní polští páwowé !)
se nedivte - mi třeští glowa a milá co ?? - no po wr ká wá...vrká i on... ten Staszek pávek je jako štika v rybníce... - bejt rybářem tak žádnej splávek !! hnéd hodim granát do vody... kurwa - esli to rozchodím když sevřenou mám zadnici (zasraní polští slavíci)
prej všade byl ten wšudybyl a všecko zná... i která bije (ty polské noční alotrie !) co neškodí ho nezabije (a já si vo šoustání snil) a kolik řečí že i zná !!! ach holka moje líbezná se nepotento ze Slovanů co staví sobě slawobránu -furt podobni jsou opicím ! (zasraní polští slavíci)
dál naslouchám jsa flagelantem ten krakowiak fuuurt mele pantem !!!!!!!!... si představte ...
šecký německý akcenty znal dřív než vypad z placenty a ingliš jujky - témbr v hlas mu jiskří jako fluent glass užasnou šmahem žaslý Židi jak Staszek kafrá fluent jiddish a hebru svižně v poklusu naučil komunu v kibbutzu a Palestince arabsky a Nory učil znáti ski a zná prej všéécky cherubíny aj čertiska... choť ty sou jiný a dioda a pentoda kde v Bruxelu je hospoda a čurající mannekeen jsou cígy aji hrabství Kent a Irokés je Indiján a mandril skoro pavvviján ten na stromě ten v savaně a Ahab lovil worwaně a klapal nohou ze dřewa
(kdyby ztich už !!!...ta úúúlewa)
šak to je polskej slovní průjem von šecko v hlavě nalistuje! a poučuje... imponuje (esli von nejni impotentní ha?) šak ví co je to deka dentní i kilo tentní - tuno tentní... esli won není den tis ta ? však ví co je to sofista a mele wěty do kruhu...
(Staszeeeek - že ti dám cezhubu !) máš štěstí že sem slabej jivrej !!! ...a von zas hned že vraj zná livrej kočího cara báťjušky... (oh - darmy všechny vyhrůžky ) tak fikle na mou holku líčí... zejtra ji učí láptě z lýčí splétat až někde pod Petřínem ! syrečky s papričkou aj s kmínem si chystá Staszek do torny...
holka má - máš to výborný !!! prej ti ten mudrc welmi howí...
ti bude skuhrat vo Kantovi a Koenigsberg... českej Otakar... vod kruciánů křížků pár a Rusko dívko není Prusko ! (už je mi přátelé i úzko) juj - encyklopedik vod Krakova - už nevím kam se před nim skovat ! (asi se schovám do dělohy) zná bohy aji polobohy zná polo-celo drahokamy zná aji pólo na koních ten z Asisi tak to byl mnich (no potěš pánbu a pánbůh s námi !) a moje holka wrká...wrká... já podřimkuju v děloze... no - jak sem dopad ? u bo ze ! (jo - má i Mynchen v malíku... možná tam vlastní trafiku)
o všom sa teda poučila holka má - tolik roztomilá ta moje holka v negližé... já miluju ju k nevíře !
(...nevynechal nic z Karibiku !!!)
bejt zahradník - jdu pro motyku motykou prolistuju stránky.....
(encyklopedický radovánky)
ne von !... to já jsem opicí !! ty chytří... polští... slavíci...
.......................................................
Niekontrolowany gniew prowadzi niekiedy do aktów przemocy . Człowiek gwałtowny nie może być przyjacielem Boga. Nie wolno się mścić ani oddawać złem za doznane krzywdy. (stasek.krakowiak) | |
|
|
|