Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí akce Kavárna Říp, posezení s Kapucínem z kolekce Kavárna Říp
Autor: Martin (Stálý,Redaktor) - publikováno 31.12.2002 (17:55:41), v časopise 31.12.2002
další akce>

Kavárna Říp, posezení s Kapucínem

 

Setkal jsem se tuhle s Hackmanem před Jaguškou, ve které byl sraz redakce. "Marťas, bude tam Kapucín?" ptá se mne Hackman před vchodem a za chvíli má štěstí. "Tak ty seš ten Hackman, já myslela, že tě dneska zabiju," reaguje Kapucínková (Jana Loudová, 25) hned po představení na jednu dnešní historku. Nikdo téhož večera nezemřel, pointu historky se nedozvíte a Hackman žije dodnes. :o)

 

 

Od kolika let, Jani, píšeš?

Úplně první pokusy by se u mě asi našly někde kolem čtrnácti patnácti, ale to byly spíš takové ty výtrysky momentálního zoufalství nebo jiného hnutí mysli… První věc, kterou jsem po sobě ochotná číst bez uzardění i dneska, je stará asi pět let.


Jsi z Prahy?

Áno, rodilá Pražačka. Kus dětství jsem ale prožila na Vysočině, což mě poněkud poznamenalo (v dobrém, samozřejmě).


Dost často opravuješ, koukám, pravopis. :-) Studovalas češtinu?
Nestudovala, prostě jsem tím pravopisem a gramatikou nějak divně postižená. Tímto bych chtěla poprosit autory, aby na mě a moje poznámky brali ohled – je to vlastně nemoc.

Mimochodem, nevadí, že jsem ti opravila interpunkci u téhle otázky? :o)

 

Ale nevadí. :-))) Jaké máš jiné koníčky kromě psaní?

Jednou z charakteristických vlastností Blíženců je nestálost, takže mé koníčky jsou pohříchu většinou velmi proměnlivé. Momentálně vede keramika. A co se týká těch trvanlivějších – knížky, knížky, muzika, knížky, fotografování, malování, knížky, deskové hry a knížky.


Proč máš vůbec přezdívku Kapucín?

Podle jisté legrační bundy, kterou jsem nosila jako malá. Měla tak ohromnou kapucu, že jsem pod ní vůbec nebyla vidět. Z bundy jsem vyrostla, z přezdívky ne.

 

Nedávno jsi se vdávala, pověz, nedělá Ti někdy potíž, když se máš najednou rychle podepsat jinak? :-)

Strašnou! Tolik let mi trvalo, než jsem se naučila podepisovat rodným příjmením, a teď - katastrofa!


Teď si představ, že si máš dát pod hlavu zvíře, když se díváš na televizi. Které to bude? :-)
Tak tady není vůbec o čem přemýšlet – byl by to (a taky nesčetněkrát býval) náš Bodie, letos už dvanáctiletý basset, protože pokud se ten rozhodl uvelebit na gauči, tak si tu hlavu už člověk stejně neměl kam jinam dát… Ale takhle v zimě to mělo něco do sebe, Boďásek je totiž výjimečně hřejivý pes. :o)

 

Jakého máš nejoblíbenějšího komika z českého filmu a z literatury?

Uf, tak to už je složitější. Ve filmu ne, tam beze zbytku vládne Vlasta Burian, ale v literatuře… Nejspíš Frýbové Robin, s ním musela být hrozná psina.


Jsi z redakce, máš na ně nějaké drby? :-)
No jéje, a kolik! Zájemci nechť si o ně napíšou! :o)

 

Které téma na fóru Tě nejvíce zaujalo a proč?
Asi „Básnická licence“, nejspíš kvůli tomu zatížení na pravopis. Škoda, že se to nakonec tak zvrhlo… Taky aktuální „Srdce na hradě“ je zajímavá sbírka názorů.

 

Co bys chtěla vědět první na člověku, se kterým bys měla déle spolupracovat?
Jestli se s ním vůbec snesu.

 

Které nebe je nejpřívětivější?

Každé, které nepadá na hlavu. Nejraději mám jasné, noční, vysoké a všeobjímající, s Mléčnou dráhou, Cassiopeiou a Velkou medvědicí. Ale takové v Praze nemáme.

Nuže, tedy Kapucíne, děkuji za rozhovor a teď se ptejte vy další v poznámkách k tomuto příspěvku:-)

Martin



Poznámky k tomuto příspěvku
farišta (Občasný) - 3.1.2003 > máš něco, co tě inspiruje k psaní, člověka, zvíře, věc, nebo pocit? rozmýšlíš dlouho nápad, než ho napíšeš, nebo to z tebe vytryskne?
<reagovat 
 Kapucín (Občasný) - 3.1.2003 > farišta> Vlastně nic konkrétního. Nemůžu říct, že píšu pokaždé, když je mi mizerně nebo když vidím psa. :o))) Ne, nic konkrétního - píšu, pokud se v mém životě objeví chvíle nebo vjem, který mnou nějakým způsobem zalomcuje.

Rozmýšlím hodně, ale spíš formu, než nápad. Většinou mám jasno hned zkraje, o čem chci psát, ale jak to napsat, to řeším jaksi průběžně.


<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 4.1.2003 > je to pravda ...ziju!!!!
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 18.1.2003 > Máš ráda zvířata? A která nejraději? Kanárky? A kdyby sis měla vybrat..: někdo by ti nabízel buď šíleně drahý kožich ze zlatých lišek a modrých medvědů, anebo vcelku obyč. zimák (ale přesně dle tvého vkusu).. Jak by ses rozhodla? Jak by se cítiš, když ti do pusy vlétne komár? Je ti ho líto? A nechtučervenoutužkuvpenále!!
<reagovat 
 Kapucín (Občasný) - 23.1.2003 > egil> 

Mám ráda zvířata.

Nejraději psy (všehny), koně (kromě poníků, to jsou mršky) a vydry (včetně mořských).

A kanárky taky.

Zimák (přesně podle mého vkusu), protože kožichy se mi nelíbí a ty šíleně drahé vůbec nejmíň.

Když mi do pusy vlétne komár, cítím se nedobře, prskám a používám sprostá slova.

Není mi ho líto, přísně rozlišuju mezi zvěří a hmyzem.

O jaké červené tužce mluvíš?


<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 23.1.2003 > není ti ho lýto (í!.. škrt)? tak to doporučuju komáří kožih (ch! škrt.. červenou..:)).
<reagovat 
 Kapucín (Občasný) - 23.1.2003 > egil> 

no jak chceš - líto, kožich, egon

spokojenost? :o)))


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý,Redaktor)  
 
 
2 3 4 5 6 (7) 8 9 10
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter