Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
***
Autor: koloděj (Občasný) - publikováno 30.7.2011 (22:55:57)


Poznámky k tomuto příspěvku
Cyberian (Občasný) - 30.7.2011 > Tak to sem netušil, že má moucha tak ošklivej sosák. Jinak paráda. Líbí se mi jak saje tu kytku a pod ldouhé době pořádný detail očí :)
Body: 5
<reagovat 
S.z.i. (Občasný) - 30.7.2011 >
Body: 5
<reagovat 
Capulet (Občasný) - 31.7.2011 > Skvělá technická práce.. To tady dlouho nebylo. ;-)
Body: 5
<reagovat 
čtenář osika - 31.7.2011 > to je brutální znásilnění květu!
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 31.7.2011 >
Body: 5
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 1.8.2011 > najma ma zaujal ten kvet
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Vasil (Občasný) - 2.8.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
huwik (Občasný) - 31.7.2011 > Když pominu svou averzi k fotkám hmyzu květin a koček, tak mám pár výhrad. Kompozice je hodně natěsno a hlavní motiv (dejme tomu ten sosák) je uprostřed. Ten je sice trochu neostrý, ale to se stává často když se to dána net, tak ty ostré hrany mizí i s minimální kompresí. Když se řeže, tak se nemají nechávat zbytečnosti ale taky se má nechat prostor. Formát je mezi čtvercem a klasickým foto-formátem 2:3, chce to si vybrat. Buď tak a nebo tak. Jinak potom může vzniknout šišoid. A pak je tu nejdůležitější věc a to je světlo. Dobré světlo se pozná i tak, že ho převedeš do čb a pak když tam není bílá a černá, tak to není dobré a je třeba tomu pomoct. Minimálně úrovněma. Ale ještě lepší je si počkat na lepší světlo.
Body: 3
<reagovat 
 čtenář js - 2.8.2011 > huwik> Vážená slečno redaktorko, světlo je elektromagnetické záření, jako takové může být stěží označeno jako dobré či špatné. To co máte na mysli je patrně dynamický rozsah scény, tedy škála jasů mezi černým a bílým bodem na fotografii. Černý a bílý bod najdete samozřejmě i na barevné fotografii, převádět snímek do čb je tudíž konina. V neposlední řadě toto pravidlo rozhodně neplatí absolutně, namátkou u snímků fotografovaných v mlze, u šerosvitu, high key atd. Myslete prosím, než něco napíšete, tímhle plácáním byste nepotěšila ani Michala Kalhouse! :-)
<reagovat 
Mima (Občasný) - 2.8.2011 > ...moc pěkně se na to kouká....
Body: 5
<reagovat 
jisl (Občasný) - 14.8.2011 >
Body: 5
<reagovat 
dr. Wojtek (Občasný) - 12.9.2011 > ale zase uz,fuj!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter