Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
V KOUPELNĚ
Autor: Cum-ley (Občasný) - publikováno 7.12.2002 (19:10:48), v časopise 1.1.2003

Tvé tělo smyslné

jak řeka tvoří křivky

a vlhké břehy rtů

lesknou se od zářivky

Obláčky od páry

dýchají na zrcadle

a ze tvých vousů jen

obrazce v umyvadle

Kapání kohoutku

bubnuje s mými tepy

jsem šelma ukrytá

za keřem kdesi v stepi



Poznámky k tomuto příspěvku
Přeslička (Občasný) - 7.12.2002 > jo...
Body: 5
<reagovat 
barlach (Občasný) - 8.12.2002 > :o)
Body: 5
<reagovat 
Tanein (Občasný) - 8.12.2002 > super
Body: 5
<reagovat 
JamQ (Občasný) - 8.12.2002 > Přemýšlel jsem dlouho, dlouho co bych vytkl...(vytkl).
Body: 5
<reagovat 
 Cum-ley (Občasný) - 8.12.2002 > JamQ> Co znamená ta závorka? :))) Takže jsi něco tajně vytkl? Díky :)
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 8.12.2002 > yes
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 9.12.2002 > Moje krevní skupina
Body: 5
<reagovat 
Danny23 (Občasný) - 9.12.2002 > pěkný
Body: 5
<reagovat 
čtenář Jiri GenieI - 9.12.2002 > Asi bych to pro formu, ale ta kromě významu při čtení nemusí nic znamenat, rozdělil opticky.
Body: 3
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 9.12.2002 > Skvělé a výborné!! Takovou básničku, skvěle rýmovanou a navíc ëxcelentní,jsem už delší dobu nečetl. Uložím si do sbírky z TOTEMu.
Body: 5
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 9.12.2002 >  Hihi, přestávám si vyčítat svou paranoiu - přesně tímhle totiž trpím (či netrpím?!) na koleji (vysvětlování by bylo obsáhlejší a nejsem si jist, že bys o něj stála :o) Nejsi náhodou z Brna, viď ???! :o))) Čte se jedním dechem, fajn :o)
Body: 5
<reagovat 
 Cum-ley (Občasný) - 10.12.2002 > RadimP>  Pozoruješ ženský nebo chlapy? Možná by bylo obsáhlejší vysvětlení zajímavé :))). Z Brna bohužel nejsem. Díky za pochvalu :)!
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 9.12.2002 > Jéé. Já myslel, že jsi chlap - no nic. Asi jsem přehlédl ty vousy. Prostě jsem si pod tím představoval pozorování ženy, přirozeně. Ale nevání, je to zdařilé.
<reagovat 
 Cum-ley (Občasný) - 10.12.2002 > KSTK> No ono to nejdřív vypadá trochu jako žena, protože je tam "jak řeka tvoří křivky" a to si každej představí spíš ženskou, ale proč by se takto nemohl opěvovat i chlap ?:)) A já jsem doopravdy žena, i když kdo vi....třeba je to všechno na opak ! Každopádně moc děkuju :)
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 12.12.2002 > je mi to nějaký povědomý, taky mě ve vaně J. očumuje a já ji ...
Body: 5
<reagovat 
stefan (Občasný) - 12.12.2002 > hezke.. po vsech strankach..see KSTK
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 30.12.2002 > To sousloví "smyslné tělo" bývá sice dost používané, ale jinak bezva napsané.
<reagovat 
Hakunin (Občasný) - 7.1.2003 > moooooc pěkné :-)) taky bych chtěl být takto pozorován :-)))
Body: 5
<reagovat 
 Cum-ley (Občasný) - 8.1.2003 > Hakunin> Co není může být :-)))! Díky :)
<reagovat 
pepinos (Občasný) - 24.10.2003 > Nice :o)
Body: 5
<reagovat 
Couperfield (Občasný) - 30.10.2003 > Je to tak nějak moje krevní skupina, troška sarkasmu a sebejedovatosti :-) Skrytá energie vybuchujícího parního kotle. Napiš ještě jednu sloku, co se dělo po tom holení :-) Vyloženě to evokuje nevyhnutelnost rozkoše :-)) Máš to u mě :-)))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter