Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Maso, zelenina.
Autor: joecare (Občasný) - publikováno 7.9.2010 (16:11:47)
MASO A ZELENINA

pach spálených silonek a úzkoprsosti,

komunismus se hrne z regálů, svoboda na kupony...
Vexláček před krámem vybírá z koše nedopalky:
"Koupíš si kousek mojí rakoviny? Potřebuju na tabák."
"Ne já mám svoji."
"Kousíček, aspoň na kusovku."
"Ne děkuji, vážně mám svoji, ale můžu si s tebou kousíček vyměnit, ale jenom malej."

Svět má barvu vybledlé fotografie ležící na parapetě domu, kde žije náčelník.
Sám náčelník myšlení.
Spí pod peřinou potu.
Na stole z pvc má připravený proslov na zítřek. Důkladně jej potřel rybinou.
I z druhé strany.

Svobodné myšlení, od pátého tohoto měsíce, bude pouze na povolení příslušného státního orgánu, postupně bude odstraněno úplně.

MASO Z LENINA


Poznámky k tomuto příspěvku
Navždy už bez tebe (Občasný) - 7.9.2010 > Tak to je teda ´´dobrej ftip´´:-)
<reagovat 
RT SM (Občasný) - 8.9.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
RT SM (Občasný) - 8.9.2010 > nazdar. a bacha na ně :-D
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 7.9.2010 > Hmmmm...a co napíšeš o těch, co po sametový revoluci rozkradli a zničili republiku?
Nebo myslíš že je vše v pořádku?
Za komunistů jsem si užil svoje, táta emigroval do Německa. Navíc jsem jezdil ven ( do lesů) jako tremp.
Takže po nás šli festově. Byli jsme národ v národě.
StBáků mezi námi bylo jak blech.
Ale můžu ti říct že to,co se děje dneska...je ještě horší.
Buď minulý režim vůbec neznáš a jen papouškuješ pár blbců který mladejm vymejvaj mozky stejně jako je komunisti vymejvali nám, nebo...nebo raději nic.
To musíš vědět ty sám.

<reagovat 
 joecare (Občasný) - 8.9.2010 > Bajata> Hele tohle je prostě pocit, kterej z toho mám zachycenej do kousku. Ti co rozkradli a zničili republiku? A kdyby to neudělali tihle, udělali by to jiní. Nebýt rozkrádání státní kasy, bylo by to tady asi jiný, ale mě se to zatím nedotýká, tak co.
<reagovat 
Věza (Občasný) - 8.9.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
z okna vypadlo (Občasný) - 13.9.2010 > mrazí mě v zátylku. asi si odskočim do špajzu pro další jelito.
i když tohleto čtyřtý už mi tlačí...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter