Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 10.6.
Gita
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zahradní osvětlení
Autor: Janahe (Občasný) - publikováno 7.6.2010 (01:32:36)


 cvakal (Občasný) - 8.6.2010 > Janahe> 

"dráždí subjektivní hodnocení vydávané za objektivní pravdu"

 

Co to plácáš za nesmysly, Janahe?!  O kousek výše píšeš, že každé hodnocení je subjektivní, já napsal "podle mého názoru", abych zdůraznil subjektivitu svého názoru, ale přesto si se Sikatou notujete, že dráždím totemáky svým subjektivním hodnocením vydávaným za objektivní pravdu. Ty jsi ale vysoko nad věcí a cvakalův názor nebereš jako "objektivní pravdu". Skvělé!

Jak jste vy dvě filosofky přišly na to, že své subjektivní hodnocení vydávám za objektivní pravdu?!! Umíte vůbec číst, nebo jste se prostě rozhodly, že cokoliv cvakal řekne, bude použito proti němu? Pěkně jste mi hnuly žlučí, ujišťuji vás, že vás už svým subjektivním hodnocením, podle vás vydávaným za objektivní pravdu, nebudu obtěžovat.

Prosím stručnou a hlavně vecnou odpovědˇ.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli cvakal
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter