Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Setkání, poznání
Autor: Abstt (Občasný) - publikováno 25.5.2010 (01:20:08)


Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 25.5.2010 >
Body: 5
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 25.5.2010 > zajímavý!
Body: 5
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 25.5.2010 > tak tohle hooodně smim....když mám někdy dlouhou chvíli, vezmu si centropen O,3 a jen tak si blbnu...ale týhle dokonalosti prostě nikdy nedosáhnu....moc se ti to povedlo, fakt...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 25.5.2010 > sadaf> Děkuju, rozhodl jsem se udělat něco trochu ''čistějšího'' než je můj standart, jsem rád že se líbí, komentář mě potěšil :)
<reagovat 
Ovečka (Občasný) - 25.5.2010 > uklidňující moc pěkné
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 25.5.2010 > Ovečka> Děkuju, jak už jsem napsal výše tohle je trochu neobvyklejší obrázek na mě tak jsem rád že i ten se mi povedl, je pravděpodobný že udělám podobný v blízký budoucnosti..
<reagovat 
Tzumatcheck (Občasný) - 25.5.2010 >
Body: 5
<reagovat 
kouzelný človíček (Občasný) - 25.5.2010 > kosmický...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 25.5.2010 > kouzelný človíček> Díky :D
<reagovat 
boval (Občasný) - 25.5.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 25.5.2010 > dost zajímavý dynamikou, kontrastem i barevně...
Body: 5
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 25.5.2010 > Mima> Děkuju, celkem trvalo než jsem byl s výsledkem spokojenej, tak jsem rád že zaujalo.
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 25.5.2010 > Ufff...zkus ty filtry aplikovat na foto tak, aby nebyly tak čitelné.
Body: 1
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 25.5.2010 > JARO> No, tak ty ale vážně nevíš o čem mluvíš, jen si děláš ostudu.. Tohle
1. není foto.
2. nebyl na to aplikován žádnej filtr.
Všechna moje poslední tvorba ( už od Citu ) ani navíc neni tvořena v programu kterej by nějaký filtry vůbec měl, všechno je čistě moje práce bez jakýchkoliv dalších úprav např. ve photoshopu. Příště asi trochu míň sebevědomí a víc znalostí, dík.

<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 25.5.2010 > Abstt> 

V tomto programu je to velmi jednoduchá tvorba. S fotografií je možné takového efektu dosáhnout v Ps apod., kde je podkladem reálné foto. Potom je to docela složitější a časově náročnější (cca 10-15 hod.ke spokojenosti autora, někdy to jde přímo do koše :( ...). V tomto prográmku stačí jen klikat a zkoušet, co se líbí a "levný efekt" je na světě.Tutoriálů je na netu dost. Fraktály jsem opustila asi před pěti lety, jelikož mi nepřipadly "tvůrčí", ale mechanické a kýčovité s podbízivým líbivým efektem. Škoda, že nemohu demonstrovat ve své galerii, kterou jsem smazala od roku 2001 kvůli jednomu hulvátovi, který mi "orazítkoval" neslušným "zvoláním" celou galerii. Za neznalost toho prográmku se omlouvám - nemohu znát vše.

Přeji hodně fantazie.

http://www.mmmatus.estranky.cz/clanky/apophysis-navody


<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 27.5.2010 > JARO> Prosím?? Jednoduchá tvorba? Oceňuju tvoje slušný jednání, ale rozhodně neoceňuju to co se s ním snažíš někomu namluvit. Heh, nenech se prosím vysmát, a začni rozlišovat ''tvorbu'' kterou někdo nazývá to že si hraje s náhodnejma funkcema, a tvorbu která zabere hodiny a hodiny, až dny v profesionálních případech. Tvorba fraktálů není sebemíň jednodušší než tvorba v ps. narozdíl od tebe jsem schopnej sem dát pár odkazů na vysoce kvalitní fraktály - http://www.alicekelley.com/gal08.html http://www.allisonart.com/Gal16.html https://www.fractalus.com/sylvie/page55_e.htm https://www.fractalus.com/gallery/showgallery/newest/? To jen například..
Zkus někomu z těhle tvůrců fraktálů říct že jejich tvorba je velice jednoduchá. jak to vidím já z pozice člověka co umí vytvářet jak fraktály ( samozřejmě že zdaleka ne takové jako v těch odkazech, zabývám se jimi taky zatím jen ani ne 3 měsíce ), tak věci v ps, akorát se tu snažíš lidem vnuknout dojem že moje tvorba je jednoduchá a ne kvalitní. někoho tvým příspěvkem můžeš třeba zmást, ale prosímtě nezkoušej to na mě, já vím v čem, co a jak tvořím. Navíc, začla ses tu navážet do Apophysis protože ten jsem zmínil v jedný z mých zpráv, ale bohužel sis jaxi nevšimla že jsem někde napsal že moje novější tvorba je všechna vytvořena v Ultra Fractal. než si začneš vymýšlet jak je tenhle program taky hrozně jednoduchej, rovnou ti napíšu že se v něm tvoří prakticky stejně jako v ps, na základě vrstev ( layerů ), barvy jsou zde tvořeny v propracovaným gradient editoru. je to asi tak stejně jednoduchý jako ps, o nic víc, ale taky o nic míň. Buď začni argumentovat podstatně líp, nebo na mě přestaň mluvit, o naprostý výmysly jako že fraktály jsou jednoduchý nemám zájem. Čau.
<reagovat 
dr. Wojtek (Občasný) - 24.6.2010 > zajimave graficky ,ale ten nnazev k tomu.. proc ?
Doporučil 
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 24.6.2010 > dr. Wojtek> Protože svou tvorbu nenazývám podle toho jak vypadá ale podle toho s jakou myslí a motivací byla tvořena.
Tím pádem to často dopadá tak že lidi nechápou název, ale pro mě význam má naprosto přesnej, a naprosto obrázku odpovídající. Co sem uploaduju pro lidi je má vizuální tvorba, název je +/- jen něco směrodatného pro mě a pro ostatní to může být jen nástroj k tomu abych věděl o kterym mým obrázku mluví. Stejně je lepší když si ostatní v tom obrázku najdou něco svého než aby v něm viděli jen to co by bylo v názvu kdybych to nazýval podle toho jak to vypadá.
<reagovat 
nicemice (Občasný) - 29.7.2010 > připomíná mi to vlaštovku
Body: 5
<reagovat 
andzi (Občasný) - 3.10.2011 >

Ano, na začátku je všechno čisté a krásné.. ta jednoduchost a barevnost to vystihuje.. z té modro-bílé barvy jdou zvláštní signály jedním, přesně jasným směrem..

vyzařuje z toho taková nedotknutelnost a láska..


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter