|
|
|
|
|
|
|
|
Navždy už bez tebe (Občasný) - 20.5.2010 > Možná by ty červený písmenka byly na bílym podkladě "lepčí" než jak to je teď, to by se nejdřív muselo vyzkoušet, jak by to vypadalo, žejo:-)
Jinak k Tvýmu příspěvku nevim, co by a jak by, je mi líto, ode mě se toho moc nedozvíš - nejsem poetik :-)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Michelle (Občasný) - 22.5.2010 > Také mě velmi zajímá
co si o mě myslíte,
v případě, že je váš upřímný
obdiv zcela nekritický.
S tím se mohu ztotožnit
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Simonka (Občasný) - 20.5.2010 > A.x.e.l> No asi takle moje životní heslo je co bylo bylo co bude netušim, teď je to co mě zajímá a hodlám si život užít, až jak mi dech srdce, plíce, játra a všechny ty další orgány dovolej a nehodlám si kazit své životní ejchuchu muchuchu míčovinama, nevim esli sem na to už moc stará, nebo co, ale prošla sem si toho dost, takže fakt beru všecko s hjůmorem. A sebeironie ke mě sedí, jak tamto na hrnec :-))) Jsem ráda, že jsme si to vysvětlily. :-)
| | | <reagovat |
|
kouzelný človíček (Občasný) - 24.5.2010 > ...takě mě velmi zajímá, co si o mně myslíte...v případě že je váš upřímný obdiv zcela nekritický...
je mi to jedno - a tobě by to mělo být jednou tolik jedno, co si o tobě kdo myslí... ale to předpokládám je, že jo?
| Body: 5
| | <reagovat |
|
|
|
|
|